Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 01:35

Fijn topic dit, ik meld me graag. :)

Ik ben erg verlegen en met eerste ontmoetingen voelt het vaak enorm awkward aan.
Als ik iemand vaker zie gaat het wel goed, maar dit kost wat tijd.
Mijn doel hierin was om het maar eerlijk aan te geven bij nieuwe mensen, dat ik iets meer tijd nodig heb om een vriendschap op te bouwen (uiteraard niet bij random vreemden, maar bij nieuwe buren oid wel).
Dit heeft me enorm veel opgeleverd, vooral bij de nieuwe buren. :D Inmiddels zijn we een paar maanden verder en ben ik goed bevriend geraakt met mijn buurvrouw. Zij heeft me mijn tijd gegeven en mij naar haar toe laten komen, hierdoor was het ongemakkelijke er vanaf en ging het eigenlijk vanzelf.

Mijn huidige doel is een gesprek aangaan met mijn vriend, waarin ik mijn twijfels voor onze relatie uitspreek. Ik ben bang om hem te kwetsen of boos te maken, en dat het als een enorme verassing komt voor hem, het is 'veiliger' voor mij om maar gewoon verder te gaan zoals het nu gaat, maar hier word ik doodongelukkig van.

Moeilijk, moeilijk.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 08:27

Je huidige doel is wel heel stoer, goed van je! Dat is wel heel lastig en ik denk niet dat er ooit een moment als geschikt moment aan gaat voelen, dat is wel heel lastig. Heel veel succes en onthoud dat je zoiets voor jullie beiden doet, het kan voor hem ook niet leuk zijn om pas over een jaar oid te horen dat je nu al ongelukkig was.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 08:48

Mijn doel van vandaag is om gewoon mee te rijden met paardrijden, het maakt niet uit welk paard.
Ik ben met springen nogal een bange ruiter en spring eigenlijk maar met één paard op wie ik eerder het alleenrecht had aangezien ik de enige was die haar leuk vond. Sinds kort moet ik haar delen met een ander en het is voor mij helemaal niet verkeerd om op een ander paard te rijden, maar met springen vind ik het best spannend. We wisselen een beetje af en de vorige springles heb ik het paard gereden dus er is best een grote kans dat ik vandaag op een ander moet. Daarom mijn doel dus dat ik hoewel ongetwijfeld niet het hoogste, ik gewoon op het paard waarop ik moet ga rijden en ook mee ga springen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 09:51

Goedzo :D Je instructeur zet je heus niet op een paard dat jij niet kan rijden :) Mooi onderschrift trouwens :)

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:07

Hhilde schreef:
Goedzo :D Je instructeur zet je heus niet op een paard dat jij niet kan rijden :) Mooi onderschrift trouwens :)

Dat weet ik ook wel alleen die stomme onzekerheid van mij _-:( ik heb een tijdje geleden ook al met een ander gesprongen en dat ging best goed maar toch die twijfels ):
Dankjee :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:08

Marrie_L schreef:
Hhilde schreef:

Dat weet ik ook wel alleen die stomme onzekerheid van mij _-:( ik heb een tijdje geleden ook al met een ander gesprongen en dat ging best goed maar toch die twijfels ):
Dankjee :D

Ik heb dus exact hetzelfde :(:)
Echt flut vind ik het...

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:38

*goedbedoeld advies*
"IK WEET HET WEL! Alleen IETS in me wil het niet accepteren"

^^ Herkenbaar?
Vandaag maar eens actiever meedoen tijdens een werkcollege. Het is altijd vrij stil en ik weet de antwoorden vaak wel...

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:52

xChanelx schreef:
*goedbedoeld advies*
"IK WEET HET WEL! Alleen IETS in me wil het niet accepteren"

^^ Herkenbaar?
Vandaag maar eens actiever meedoen tijdens een werkcollege. Het is altijd vrij stil en ik weet de antwoorden vaak wel...

Helemaaaaaal niet herkenbaar :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:24

Vandaag mijn doelen nog niet behaald, nog steeds ziek thuis van stage.

Wel heb ik andere doelen voor vandaag, mijn collega vragen of ik morgen mee mag rijden en mijn school mailen hoe het ervoor staat met mij.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:09

Vandaag ga ik mijn huidige doel in ieder geval niet behalen.
Ik heb een vrij drukke dag en we hebben bezoek over de vloer.

Voor alle anderen: succes en jullie kunnen het!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:14

Ik heb mijn doelen beide behaald *\o/*

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:30

Gefeliciteerd Colien!

Ik mijn mini-doel van vandaag ook, met een lekker gevoel het weekend in.
Doel voor morgen: genieten van het paardrijden. Niet echt een out of my comfortzone, maar wel ontzettend belangrijk voor me, omdat ik de laatste tijd weer teveel prestatiegericht ben, wat dan wel weer te comfortzonerig is :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:31

Colien schreef:
Ik heb mijn doelen beide behaald *\o/*

Heel goed!

Ik ben in paniek, m'n date heeft nog geen reactie op mijn berichtje gestuurd, nu 24 uur na de date := Ik zou het liefst nu alsnog een berichtje sturen om 'm af te wijzen zodat ik weer rennend m'n comfort zone binnen kom, maar misschien is het nu beter om buiten die comfort zone te blijven. Ookal betekend dat afgewezen worden :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:34

Niks sturen. Mocht hij het niks hebben gevonden is het jammer maar ook prima toch? Beter dat je er nu achter komt dan over een half jaar.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:54

Ik ga met Colien mee. En als je buiten je comfortzone blijft, kom je van zelf een leuke jongen tegen, ook al moet je misschien wel eens een afwijzing verwerken ;) uiteindelijk kom je de juiste wel tegen

Ik heb dit weekend niet echt en doel voor mezelf met betrekking tot de comfort zone, wel leg ik mezelf op dat ik wat meer voor school moet doen. Interviews coderen is echt zo :r

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:32

Nou, ik heb niets gestuurd. En nu heb ik een berichtje van hem met heel veel excuus voor het late bericht en dat er van alles tussendoor kwam... En dat we maar snel moeten afspreken voor een tweede date :):) :D :):) :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:38

Ik doe ook mee!
Ik houdt ook erg van mijn comfort zone en kijk graag de kat uit de boom.
Omdat er een spannende periode voor mij aan zit te komen mag de ''nieuwe ik'' wel wat spontaner zijn en voor haarzelf opkomen :D en dan vooral uit de comfort zone stappen haha.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:52

Super Hilde!

Welkom Marloes

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:06

Ik was er vandaag helemaal klaar voor, had echt een spirit van 'ik kan het, ik ga het doen' kom ik op de manege en ben ik op mijn vaste paard ingedeeld waar ik sowieso mee durf te springen. Nou ik heb heerlijk gereden haha maar mn doel dus niet behaald. Ach ja, mij hoor je niet klagen ;)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:29

Ik ben ook ontzettend uit mijn comfortzone. En heb toch een leuke kerel ontmoet :o

Over 2 weken gaan we samen naar een concert ^^
Voorlopig nog vriendschappelijk. Maar wat een leuke kerel is het haha. Kan ook nog eens auto rijden, pluspuntt :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:19

Wat leuk Hilde!
Marrie_L, volgende keer beter. Maar fijn rijden is ook belangrijk :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:00

Doel van vandaag. Lekker fotoshoot gaan geven zonder aan miljoen dingen te denken (die niks met fotografie te maken hebben)

Dinsdag intake gesprek op school.. Denk dat dat de grootste stap uit mijn comfort zone word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:34

Nou vandaag is de dag!
En mijn moeder komt ook nog kijken :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:09

Succes vandaag :) en leuk dat je moeder komt kijken.

Hier een domper. De minor die mij heel gaaf leek en in het buitenland wordt gehouden, wordt gegeven vanuit een technische opleiding en ik ben alles behalve dat. Het leek mij juist een machtig mooie kans om een half jaartje zelfstandig bezig te zijn. Nu maar op zoek gaan naar een back-up.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:38

Hmm shoot ging niet door, balen :( Is net zo mooi weer, zul je altijd zien