Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suzanne F. schreef:Ach weet je, het is altijd wat natuurlijk. Als ik een relatie heb met iemand die mij niet aantrekkelijk vindt dan zou ik dat niet kunnen want dan zou ik altijd onzeker zijn. Maar als ik een relatie heb met iemand die mij woest aantrekkelijk vindt dan zou ik weer steeds denken dat hij iets met mij wil om mijn uiterlijk en niet om mijzelf hoe ik echt ben....
Zucht.
Huertecilla schreef:Ayasha schreef:Nee, ik zou ook geen relatie willen met iemand die me niet aantrekkelijk vindt. Die zich "tevreden stelt" met mij dus.
Ergin het licht van de 'wetenschappelijke' opmerking van een paar paginas terug

Ik heb nooit beweerd dat mijn theorie enige wetenschappelijke ondergrond heeft. Vandaar ook het begin "ik denk" en niet "het is wetenshappelijk bewezen dat..."
Ayasha schreef:Verder is de enige omhooggevallen zelf geproclameerde "wetenschapper der relaties" hier degene die mij terecht wijst HC.Ik heb nooit beweerd dat mijn theorie enige wetenschappelijke ondergrond heeft. Vandaar ook het begin "ik denk" en niet "het is wetenshappelijk bewezen dat..."
te bieden heeft.
SpeechLess schreef:Ik heb trouwens wel getwijfeld om het hier zo neer te zetten, maar ik zit vrij anoniem op bokt dus het is niet zo dat nu iedereen dit weet over ons en ik wilde laten weten dat het naar mijn mening wel kan of in ieder geval tussen ons kan het.
Niemand hoeft onze relatie ook verder te snappen, zolang we dat zelf maar doen
Huertecilla schreef:Bedenk verder dat wat hier geschreven wordt volstrekt virtueel is.
Menig moraaldame hier verdient bij/heef bijverdiend in de prostitutie, gaat vreemd, ontkent dat de partner vreemd gaat etcetera.
Eerlijkheid is bepaald geen troef hier; hypocrisie wel.
Net de samenleving...
Huertecilla schreef:Ayasha schreef:Verder is de enige omhooggevallen zelf geproclameerde "wetenschapper der relaties" hier degene die mij terecht wijst HC.Ik heb nooit beweerd dat mijn theorie enige wetenschappelijke ondergrond heeft. Vandaar ook het begin "ik denk" en niet "het is wetenshappelijk bewezen dat..."
En hoppa gelijk een persoonlijk aanval.
Nogmaals:
http://www.amazon.es/Sex-Dawn-Stray-Mod ... ex+at+dawn
is de beste investering in tijd en geld welke je kan doen met betrekking tot perspectief over moderne menselijke relaties.
Wetenschappelijk solide onderbouwd![]()
en met een ongekende rijkdom aan bronreferenties![]()
Voor de rest is het mijn persoonlijke mening gebaseerd op persoonlijke ervaring over zeg 40 jaar betekenisvolle relaties dat er veel meer van het moment genoten moet worden; van wat het leven aante bieden heeft.
Dat eerlijkheid (naar jezelf en betrokkenen) vele, VELE malen belangrijker is dan wat ook.
Uiterlijk IS belangrijk. Alleen niet voor alles en er is nog VEEL meer belangrijk en wederom situationeel verschillend.
Horses for courses; relaties ook.
Kies gerust voor een zesje voor thuis, een zeven voor museumbezoek en een negen voor meervoudige orgasmes (en dan nog moet die 9 weten waar de knoppen zitten en hoe die te bedienen).
Vindt een ander dat niet kunnen, welnu, dan doet die dat toch zelf niet![]()
JOUW leven, JOUW keuzes.
Geniet en niet met mate.
LEEF! a3vt!
oftewel als ik iemand knap vind is het goed vind ik diegene te leuk. . . Is de lol er ook snel af Ayasha schreef:Die 40 jaar ervaring van jou zeggen mij persoonlijk helemaal niks. Want ik wil JOUW leven en JOUW manier van relaties hebben niet. Bij gevolg heb ik ook geen boodschap aan jouw ervaring.
basis genomen beslissingen voorkomen.

Dan ga je het hebben over dat mensen niet zeggen wat ze werkelijk willen uit angst....
Mijn man is zo mogelijk nog extremer wb het monogaam zijn dan ik zelf.
Dat maakt hem nog geen slechte voetballer. Ayasha schreef:Zolang twee partijen die beide monogaam willen zijn elkaar vinden is dat prima.
Collie2008 schreef:Pffffff HC dram niet zo door....Je komt inderdaad niet goed over in je posts. Tis steeds hetzelfde geneuzel in alle topics weer.
Kom je op bokt om over paarden te praten of om jouw visie over relaties te etaleren?
Callisto04 schreef:HC en zijn mening blijven voor beroering zorgen.
Ik snap je niet zo goed met dat zesje voor thuis en de hogere scores elders. Ik begrijp wel dat uiterlijk van de persoon waarmee je leeft maar een onderdeel van die persoon is. Maar toch ook van de persoon elders? Enkel uiterlijk is voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk denk ik. Maar mss is dat raar?
Callisto04 schreef:HC en zijn mening blijven voor beroering zorgen.
Ik snap je niet zo goed met dat zesje voor thuis en de hogere scores elders. Ik begrijp wel dat uiterlijk van de persoon waarmee je leeft maar een onderdeel van die persoon is. Maar toch ook van de persoon elders? Enkel uiterlijk is voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk denk ik. Maar mss is dat raar?
voor moderne menselijke relaties.