Wauw de ogen van dat kindje paar pagina's terug!!! Dat is bijna paars, is daar een filter over heen gegaan of heeft hij echt die kleur ?
Anoniem
Geplaatst: 09-02-15 17:39
Desty schreef:
[ [url=m/RDsCqa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijne, die ik voor geen miljoen euro wil ruilen voor een andere kleur
Wow mijn ogen zijn echt bijna een exacte kopie van die van jou
LCT
Geplaatst: 09-02-15 18:17
Mijn ogen zijn allebei hetzelfde, een beetje blauwgroenig met een soort bruin-gelig 'zonnetje' rond mijn pupil en nog een donkere cirkel om de hele iris
Anoniem
Geplaatst: 09-02-15 18:33
yvje86 schreef:
Sommige moeten echt hun ogen eens reinigen voordat ze op de foto gaan.
En niet zulke spinnenpoten als mascara hebben
DezeNaam
Geplaatst: 09-02-15 18:37
Eulogy schreef:
yvje86 schreef:
Sommige moeten echt hun ogen eens reinigen voordat ze op de foto gaan.
En niet zulke spinnenpoten als mascara hebben
Sommige mensen moeten ook niet zulke oordelen hebben over mensen die zichzelf zijn.
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 09-02-15 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik had mijn post net gewijzigd. En dat jij het geen zicht vindt is toch jouw probleem? Ik zie het nut er niet van in dat hier te komen zeggen.
Anoniem
Geplaatst: 09-02-15 18:45
Ik zeg toch dat een ander zich daar niets van hoeft aan te trekken Edit: en zoals iemand eerder al zei, een pincet kan ook geen kwaad nee. Maar goed, ik kan me oprecht heel erg ergeren aan slechte wenkbrauwen want het is zo'n kleine moeite en het doet zoveel voor je gezicht. Maar goed, moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten.
Origineel
Geplaatst: 09-02-15 18:54
Ik heb groene ogen met een bruin randje om mijn pupil heen. Zal nog even een foto proberen te maken, maar dat is vrij lastig haha Het valt me hier echt op hoeveel verschillende kleuren er wel niet zijn!
Ik vind bruine ogen altijd heel mooi! Gelukkig heeft mijn vriend die, kan ik daar mooi naar kijken.
Sommige mensen geven niet zo veel om hun uiterlijk of hebben inidergrval geen zin om er helemaal gemaakt uit te zien! Ik heb daar ook geen zin in ik hou ook helemaal niet van make up en je wenkbrauwen helemaal in een mooie vorm te maken ik zit toch de meeste van mijn tijd bij de paarden die hebben er geen problemen mee hoor
Yasmijntje
Geplaatst: 09-02-15 19:51
Ik vind ook dat epileren van je wenkbrauwen helemaal niet nodig is, maar vind het wel netjes staan als je de echte opvallende haartjes die duidelijk op de verkeerde plek zitten even weghaalt. Maar dat moet iedereen lekker zelf weten, toch?
Ik ben wel benieuwd wie hier op bokt welke kleur heeft (in procenten) maar dat is zo'n gedoe om te onderzoeken.
Ik dacht dat mijn oogkleur niet heel veel voorkwam, maar nu ik beter om me heen kijk is hij misschien toch wel nogal 'average': (niet de meest scherpe foto helaas..)
Ik heb hazelkleurige ogen met een goed/gele gloed in de zon, en normaal bruin/groenige ogen. Ook hele lange wimpers van mijzelf, op deze foto geen makeup op
Dit zijn de mijne: Hazel denk ik dan? Afhankelijk van het licht en alles soms meer bruin en soms meer groen en ook vaak donkerder of lichter afhankelijk van vanalles