Zie hieronder de wekelijkse acties van sociaal parkeren in mijn straat...

De vrachtwagen is duidelijk, daar kan geen auto meer naast. Onze straat is daarbij enkele richting, verderop voorbij ons huis wordt de straat tikkie breder en zijn er parkeerplekken op straat zelf. Omdat dat nogal krap is, rijdt die vrachtwagen vaak doodleuk achteruit dat kruispuntje weer op. Waar dus geen kat zich eraan verwacht dat daar een voertuig uit komt, omdat je er alleen maar in mag.
De andere foto's is een beeld dat ik minimaal 2x/week meemaak met de school die hier om de hoek zit. Daar is de parkeerplek beperkt, dus zetten ze zich in onze straat. Pal voor dus de garagepoorten, en je kan er gewoon niet uit. De mensen er op aanspreken is vragen om een tirade over je heen te krijgen "want engeltje moet van school af" en meestal gaan ze ook nog eens doodleuk aansluitend boodschappen doen bij de bakker, slager en drogist om de hoek. De wijkagent? Die ziet het dagelijks en vindt dat wij als bewoner niet moeten zeuren "want het is maar voor even". Dat veel auto's er vaak 30min tot een uur of zelfs langer staan, dat ziet ie dan weer niet.
ik geloof dat ik op dit moment geen foto's op m'n telefoon heb omdat ik 2 maanden niet thuis ben geweest, maar vamaf komend weekend mag ik me er weer aan wagen...
Dan komen ze aan de deur of ze eruit mogen, 'Goh, ik vroeg me al af wie er bij ons op bezoek was'
'Oh je wil eruit? Ik heb nog wel een tuin die omgespit moet worden?'
Je kan natuurlijk altijd doen alsof je aan het slapen was/muziek in je oren had waardoor je de bel niet gehoord had moest ie de politie bellen als je 'm laat staan.
We weten dat het bewust is, want hij is er wel eens op aangesproken en het boeit hem vrij weinig..