? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? 
Van beschimmeld eten is dat wel bekend, dus dat vind ik een ander verhaal.
Als je zo met je eigen leefomgeving en spullen omgaat, hoe doe je het dan met je werkspullen? 

ik heb laatst ook echt al mijn kleding opnieuw gewast.
Ik werk ook heel nauwkeurig en ruim m'n bureau gewoon keurig op (moet ook wel met een hot desk en bovendien werk ik vaak niet op kantoor maar bij klanten).
Ik vind sommige reacties overigens wel een beetje bekrompen, als ik dit topic zo eens doorlees.
Een paar maanden je bed niet verschonen??!! Doubtless schreef:Elise_K schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ziek is geworden of dood is gegaan door een bed wat er een paar maanden op ligt
Natuurlijk wel; Mijt, luizen, bedwantsen... Het is gewoon niet hygiënisch. En je lakens een paar MAANDEN erop laten liggenDit is toch een grapje he?
Eulogy schreef:SophievdV schreef:Sommige berichten maken me gewoon misselijkEen paar maanden je bed niet verschonen??!!
Hoe ruiken jullie zelf dan? In zo'n vieze omgeving kan je toch zelf ook niet schoon blijven? En.. wat nou als je iemand bij je thuis uit wil nodigen?
Waar haal je dit nou allemaal vandaan?
SophievdV schreef:Beter lezen dan want vrijwel niemand zegt een paar maanden haar bed niet te verschonen. En er is ook al meerdere keren aangegeven dat het vooral troep is en niet zozeer vies. Heeft niets met hygiene te maken dusEehmmm uit dit topic?