Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:30

Dan nog zweet je 's nachts en krijgen bacteriën elke dag de kans om zich te ontwikkelen. Als je niet vaak thuis slaapt en dus de lakens er 3 weken op laat zitten, groeit en krioelt alles toch lekker 3 weken lang :D ?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:35

Daar krijg je een goed weerstand van :D

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ziek is geworden of dood is gegaan door een bed wat er een paar maanden op ligt ;) Van beschimmeld eten is dat wel bekend, dus dat vind ik een ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:36

Ik slaap meestal zonder kleren en dan vind ik het wel een beetje nasty om m'n bed nooit te verschonen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:37

Ja maar elke week? :+ Mijn kamer is overigens ijskoud dus ik slaap meestal in een trui en joggingbroek. Scheelt inderdaad ook nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:38

Nee elke week hou ik echt niet vol :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:40

Jullie potentiele werkgevers zouden dit lezen zeg := Als je zo met je eigen leefomgeving en spullen omgaat, hoe doe je het dan met je werkspullen?

kimberly1995

Ik verschoon mijn bed zo eens 1x in de twee weken, beetje variabel. Ene keer wat korter en de andere keer wat langer. Net waar ik me prettig bij voel.

kimberly1995

Cayenne schreef:
Jullie potentiele werkgevers zouden dit lezen zeg := Als je zo met je eigen leefomgeving en spullen omgaat, hoe doe je het dan met je werkspullen?

Lekker vooroordeel. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:41

Cayenne schreef:

Ik denk niet dat een potentiële werkgever het zou boeien hoe vaak ik mijn bed verschoon :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:43

Er is hier in het topic al door meerdere mensen (waaronder ikzelf) gemeld dat het bij mij echt alleen m'n kamer is. De woonkamer hier, evenals de keuken, is echt super netjes. Ik denk niet dat het mijn toekomstige werkgever ook maar iets kan schelen hoe mijn kamer eruit ziet.

Maureen95

Ooooooooh ik meld mij!

Mijn kamer is bijna altijd een paasei. Ik beloof mezelf elke keer om op te ruimen maar elke keer word het weer een bende :')
Vooral als ik in bed lig te gamen of tv aan het kijken ben, beland alles naast mn bed. Lege blikjes zet ik aan de ramd vam mn bed en lege verpakkingen gaan mn hele kamer door :')
Kleding ligt echt overal en moet soms ook mn kamer doorbanen om bij mijn bed te komen :')
Ik probeer nu elke zondag mn kamer helemaal op te ruimen. Dat lukt aardig! Als ik eenmaal aan het opruimen ben krijg ik echt zo een schoonmaak mood :P
Ook als er mensen komen ziet mn kamer er meestal netjes uit! Mn was vergeet ik vaak uit de wasmachine te halen en dan moet ik het weer opnieuw wassen omdat het anders stinkt :P ik heb laatst ook echt al mijn kleding opnieuw gewast.

En als je eenmaal klaar bent en je kamer ziet er weer netjes uit dan voel ik me top haha.

Doubtless

Elise_K schreef:
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ziek is geworden of dood is gegaan door een bed wat er een paar maanden op ligt ;)

Natuurlijk wel; Mijt, luizen, bedwantsen... Het is gewoon niet hygiënisch. En je lakens een paar MAANDEN erop laten liggen :oo Dit is toch een grapje he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:44

Met m'n werkspullen ben ik heel voorzichtig hoor :)) Ik werk ook heel nauwkeurig en ruim m'n bureau gewoon keurig op (moet ook wel met een hot desk en bovendien werk ik vaak niet op kantoor maar bij klanten).

Sowieso met spullen die niet van mij zijn. Maar denk niet dat het mijn werkgever uitmaakt of al m'n kleding nou op de grond of in de kast ligt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-01-15 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:47

Hahahahaha feest der herkenning dit! Ik ben ook zo ongelooflijk laks en het kan er absoluut op die manier uit gaan zien. De enige reden dat ik mijn huidige studentenkamer nog enigszins netjes houd, is dat het er zó klein is dat zelfs ik hier rommel op dat kleine stukje grond dat ik heb niet aan kan zien. En inderdaad, als ik een bende maak is dat alleen op mijn slaapkamer, de rest van het huis houd ik supernetjes. Op mijn werk ben ik ook heel netjes. Het is voornamelijk: mijzelf kan het niet zo veel schelen dat het een grote bende is, maar ik ga niet anderen diezelfde levensstijl opdringen door mijn troep in gemeenschappelijke ruimtes niet op te ruimen. :') Ik vind sommige reacties overigens wel een beetje bekrompen, als ik dit topic zo eens doorlees.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:51

Sommige berichten maken me gewoon misselijk :oo Een paar maanden je bed niet verschonen??!!

Hoe ruiken jullie zelf dan? In zo'n vieze omgeving kan je toch zelf ook niet schoon blijven? En.. wat nou als je iemand bij je thuis uit wil nodigen?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:53

_O-

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:56

Doubtless schreef:
Elise_K schreef:
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand ziek is geworden of dood is gegaan door een bed wat er een paar maanden op ligt ;)

Natuurlijk wel; Mijt, luizen, bedwantsen... Het is gewoon niet hygiënisch. En je lakens een paar MAANDEN erop laten liggen :oo Dit is toch een grapje he?

Luizen komen niet vanzelf je bed ingewandeld, die moet je ergens oppikken. Overigens verdwijnen die niet met je bed vaak wassen.
Bedwantsen hebben ze in hotels (met elke dag een schoon bed!) ook last van, en mijt heb ik nog nooit ergens gehoord eigenlijk.

Maanden is inderdaad ietwat overdreven, om mijn punt duidelijk te maken. Ik denk dat ik t 1x per maand doe, waarbij ik een aantal nachten per week niet thuis slaap, en dus mijn bed dan een nachtje vrij heeft :+

En wat betreft potientiele werkgevers: Wat Eulogy zegt, in de gemeenschappelijke ruimtes en op de werkvloer ben ik erg netjes en wordt alles 's middags weer opgeruimd, mijn kamer is juist de plek waar ik me even uit kan leven.

Ik heb ook al met m'n vriend afgesproken dat als we ooit samen gaan wonen, ik een rommelhok wil :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:57

kimberly1995 schreef:
Cayenne schreef:

Lekker vooroordeel. :')

Waar staat een vooroordeel? :?

Anoniem

SophievdV schreef:
Sommige berichten maken me gewoon misselijk :oo Een paar maanden je bed niet verschonen??!!

Hoe ruiken jullie zelf dan? In zo'n vieze omgeving kan je toch zelf ook niet schoon blijven? En.. wat nou als je iemand bij je thuis uit wil nodigen?

Waar haal je dit nou allemaal vandaan? _O-

Josien_

Mijn bed verschonen ben ik ook niet zo goed in, maar verder ben ik best netjes :P .

Ben je inmiddels al begonnen Emma?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:00

Eulogy schreef:
SophievdV schreef:

Waar haal je dit nou allemaal vandaan? _O-

Eehmmm uit dit topic? :')

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:03

Cayenne schreef:

Terecht punt....
Wat een nasty bende...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:04

SophievdV schreef:
Eehmmm uit dit topic? :')
Beter lezen dan want vrijwel niemand zegt een paar maanden haar bed niet te verschonen. En er is ook al meerdere keren aangegeven dat het vooral troep is en niet zozeer vies. Heeft niets met hygiene te maken dus :D
En nogmaals: er is een verschil tussen openbare ruimtes (inclusief woonkamers, keukens etc) en slaapkamers.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:09

Ik krijg echt overal jeuk als ik dit lees, gadver de gadver..... :') Ik word echt diep ongelukkig van rotzooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:10

Kriel schreef:
Cayenne schreef:

Terecht punt....
Wat een nasty bende...

Helemaal geen terecht punt. Wat heeft een werkgever daar nou mee te maken?