Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chinas schreef:Over 2 week al het eerste tentamenVraag me af wat ik er van kan verwachten.
Colleges gaan hier ook op hoog tempo, ben toch wel erg blij met mijn laptop ipv alles te moeten schrijven. Ook is de zaal net te klein, er passen 294 mensen in en er zit er eigenlijk altijd een persoon op de grond . En dan te bedenken dat dit de grootste collegezaal van de faculteit is
Chinas schreef:Over 2 week al het eerste tentamenVraag me af wat ik er van kan verwachten.
Colleges gaan hier ook op hoog tempo, ben toch wel erg blij met mijn laptop ipv alles te moeten schrijven. Ook is de zaal net te klein, er passen 294 mensen in en er zit er eigenlijk altijd een persoon op de grond . En dan te bedenken dat dit de grootste collegezaal van de faculteit is
Destination schreef:Chinas schreef:Over 2 week al het eerste tentamenVraag me af wat ik er van kan verwachten.
Welke zaal is dat dan?

je bent altijd welkom
jammer dat het je niet bevalt...

Gianti schreef:Leeft iedereen nog een beetje of zijn de boeken onderhand vervangen voor bier
helaas gestopt met mijn studie door meerdere redenen, en ga nu kijken wat ik wel leuk vind en beter bij me past. Ik lees nog even mee, vind het leuk om jullie ervaringen te lezen over de nieuwe studies, misschien krijg ik er nog nieuwe inzichten door