Sourire schreef:Iedereen die TS hier ondertussen een prutsmuts of vergelijkbaar iets heeft genoemd mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Ongelooflijk zeg.
Dat dus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatasjavE schreef:Wat ik in dit soort gevallen nooit snap is het feit dat de "andere" vrouw, TS dus, de leugentjes geloven.
- we hebben nooit meer sex
- ze is nu heel labiel,...ik kan haar op dit moment niet verlaten
- met haar kan ik niet praten(zijn eigen vrouw dus)
- de koek is op, maar we blijven bij haar voor de kinderen.
Niet allemaal voorbeelden van TS. Maar allemaal smoezen die ik ooit voorbij heb horen komen.
Ik heb wat vriendinnen die ooit het met een getrouwde man hebben gedaan en zelfs een keer het verhaal van twee kanten mogen mee maken. Hij beweerde tegen zijn scharrel geen sex meer te hebben en van de ander hoorde ik dan dat ze pannen van het dak w*pte. (uit onderzoek blijkt ook dat mannen die een buitenechtelijke relatie hebben dan ook juist meer sex met hun eigen vrouw hebben)
Los van het morele oordeel wat ik er over heb snap ik niet dat je de andere vrouw wil zijn. Je geeft al aan dat je het jammer vind hem niet meer te kunnen zien. Nou dat geloof ik direct.
LiesbethDW schreef:Voor jou is dit misschien prima en hoeft hij niet weg bij zijn vrouw, maar net het feit dat zij niets van dit alles afweet, maakt het zo onfair. Zij heeft een man die haar bedriegt, en wellicht niet voor het eerst, maar kan zelf niet de keuze maken om weg te gaan of te blijven.
Voor jou was het een keuze, voor hem ook, maar jullie ontnemen haar de kans om een keuze te hebben.
Anoniem schreef:Hmzzzz "normen en waarden en respect" allemaal zo hoog zetten, maar zelf wel flink lopen schelden?![]()
Veel van de reacties hier vind ik echt veel en veel te ver gaan...
Miss87 schreef:Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.
anneliesdj schreef:Anoniem schreef:Hmzzzz "normen en waarden en respect" allemaal zo hoog zetten, maar zelf wel flink lopen schelden?![]()
Veel van de reacties hier vind ik echt veel en veel te ver gaan...
Flink lopen schelden? Ik heb in mijn posts gericht aan ts geen verkeerd woord gezegd.
Enja, ik heb de post van cjb aangevuld, wat iedereen al wel dacht neem ik aan.
Sgr1972 schreef:Euhm.... ik ga 1.5 jaar met hem.... voor mij heeft hij ook 3 jaar een relatie gehad, wat ie daarvoor allemaal heeft uitgespookt is niet van belang voor dit topic.....
Uiteraard zit hij ook "fout" hierin ..... maar goed ik ga daar in mee.
En iedereendie over respect valt.... wij hebben ook respect voor elkaar.... het is makkelijk kletsen vanaf een computer en als je er niet bij bent.
Het is moeilijk verwoorden wat je gevoelens zijn en het komt soms anders over op internet...
en mensen LEES nou eens;ik wil niet dat hij voor mij kiest !!!!!! ik wil niet dat hij van zijn vrouw afgaat voor mij.....
Ik wil best reageren maar wordt wel moe van iedereen die niet de moeite neemt om alle reacties te lezen, lees dan in elk geval AL MIJN reacties....en me wel afbrandt...
Matsje schreef:Iedereen die direct met verwijten begint te gooien, ik snap die reacties. Maar eerlijk, dan hebben jullie duidelijk nooit zelf in een dergelijke situatie gezeten. .
Sgr1972 schreef:feit blijft.... natuurlijk heb ik gevoelens voor hem....
en natuurlijk duurt dit niet eeuwig.... maar wat als het nu wel járen goed blijft gaan....
We wel samen járen plezier hebben....
Sgr1972 schreef:Matsje....ik denk er dus exact hetzelfde over nu....en waarschijnlijk ook zo wanneer het over is tussen ons.... dan zal ik ook achteraf denken "had ik maar".... maar voor nu is het leuk en geniet ik ervan.En nogmaals ik weet óók waar ik mee bezig ben
Sgr1972 schreef:Tja.... ik blijf niet roepen dat ik me bewust ben van wat ik doe en weet wat de gevolgen zijn.
Alles is wel zo'n beetje uitgekauwd en na 12 pagina's bijna alleen maar negatiebve racties, op een enkele normale na, blijkt wel weer dat er niet normaal over te praten valt.
Er blijkt wel weer dat er over onderwerpen waar een taboe op rust gewoon ook hier niet over gesproken kan worden zonder dat je uitgescholden wordt. Negatief oke.... en het er niet mee eens zijn prima... maar me vegelijken met een prutsmuts gaat me te ver.
Mensen lezen wat ze willen lezen en degen die me via pb lastig valt heeft spontaan haar reactie verwijderd....
En wanneer iedereen de moeit neemt alles door te lezen ( zeggen ze) en dan nog roepen dat ik slachtoffer speel..... aandacht wil...naar een dokter moet.... die begrijpen het écht niet he,
Ik heb nog wel respect voor degenen die hetzelf is overkomen, ik weet hoe ze zich voelen, ik ben zelf ook gewoon belazerd, en nee.... niet dáárom stap ik hierin.....ik stap hier bewust in.
Ik weet waar ik aan begonnen ben, je mag m daarop veroordelen en het niet netjes vinden maar een normaal gesprek valt niet te voeren, op een enkeling na.
NatasjavE schreef:Matsje schreef:Iedereen die direct met verwijten begint te gooien, ik snap die reacties. Maar eerlijk, dan hebben jullie duidelijk nooit zelf in een dergelijke situatie gezeten. .
Jawel,..ik ben een keer de andere vrouw geweest. En toen ik daar achter kwam heb ik feestelijk voor de eer bedankt. Meneer was echt ongelooflijk op z'n *** getrapt maar dat moest ie zelf maar weten.
Ik zal overigens TS niet perse iets verwijten. Ik snap het alleen nooit dat iemand bereid ik om "die ander" te zijn.