Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:17

Sourire schreef:
Iedereen die TS hier ondertussen een prutsmuts of vergelijkbaar iets heeft genoemd mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Ongelooflijk zeg.

Dat dus.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:18

NatasjavE schreef:
Wat ik in dit soort gevallen nooit snap is het feit dat de "andere" vrouw, TS dus, de leugentjes geloven.

- we hebben nooit meer sex
- ze is nu heel labiel,...ik kan haar op dit moment niet verlaten
- met haar kan ik niet praten(zijn eigen vrouw dus)
- de koek is op, maar we blijven bij haar voor de kinderen.

Niet allemaal voorbeelden van TS. Maar allemaal smoezen die ik ooit voorbij heb horen komen.
Ik heb wat vriendinnen die ooit het met een getrouwde man hebben gedaan en zelfs een keer het verhaal van twee kanten mogen mee maken. Hij beweerde tegen zijn scharrel geen sex meer te hebben en van de ander hoorde ik dan dat ze pannen van het dak w*pte. (uit onderzoek blijkt ook dat mannen die een buitenechtelijke relatie hebben dan ook juist meer sex met hun eigen vrouw hebben)

Los van het morele oordeel wat ik er over heb snap ik niet dat je de andere vrouw wil zijn. Je geeft al aan dat je het jammer vind hem niet meer te kunnen zien. Nou dat geloof ik direct.

Dat dus.. Mijn ex kwam aan van ja kan niet met je praten.. Uhh ik heb je 100.000 keer gevraagd wat is er met je aan de hand. Wat speelt er wil je er over praten.. Nu ik hem een paar maanden geleden het huis uit geschopt heb wil hij ineens van alles, veranderen, trouwen, het huishouden, niet meer dit niet meer dat en wel meer van dat.. Uhuh! Ik ben beter af zonder een vent die me buitensluit en buiten de deur gaat buurten als hem iets niet zint..

Nicole

LiesbethDW schreef:
Voor jou is dit misschien prima en hoeft hij niet weg bij zijn vrouw, maar net het feit dat zij niets van dit alles afweet, maakt het zo onfair. Zij heeft een man die haar bedriegt, en wellicht niet voor het eerst, maar kan zelf niet de keuze maken om weg te gaan of te blijven.

Voor jou was het een keuze, voor hem ook, maar jullie ontnemen haar de kans om een keuze te hebben.

Mee eens..

anneliesdj

Anoniem schreef:
Hmzzzz "normen en waarden en respect" allemaal zo hoog zetten, maar zelf wel flink lopen schelden? >;)
Veel van de reacties hier vind ik echt veel en veel te ver gaan...

Flink lopen schelden? Ik heb in mijn posts gericht aan ts geen verkeerd woord gezegd.
Enja, ik heb de post van cjb aangevuld, wat iedereen al wel dacht neem ik aan.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:19

Miss87 schreef:
Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.

Niet door zo'n vrouw als TS, maar omdat jouw vader niet zo sterk was om hem in zijn broek te houden.

Ik heb alleen de eerste blz gelezen en kan het volgende concluderen.
Deze man is gewoon zo en valt niet te veranderen. Als TS uit principekwestie niets met deze man zou hebben, dan wordt deze man daar geen haar beter van en redt zij al helemaal niet een huwelijk.
De verantwoording voor deze affaire ligt dan ook bij de man, niet bij TS. TS moet wat mij betreft voor haar eigenlijk geluk kiezen, hoewel ik twijfel of zij die in deze relatie vindt.

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:19

Vind het inderdaad een verschrikkelijk verhaal. Hoe kan je?! vraag ik mezelf af.
En iemand die nooit echt voor je zal gaan, ik snap niet hoe je dat ziet?
Daar wordt je toch nooit echt gelukkig van...
En zeker als je nu al zegt van ja ik mis het wel om leuke dingen samen te doen... Dan geef je eigenlijk zelf al aan dat je meer dan dit wilt.
Ik vind het in ieder geval vreselijk. Je rukt eigenlijk een gezin uit 1 en ik zou het niet over mijn lijk krijgen om dat ooit te doen. Nog liever dat die vent naar een andere vrouw zou gaan, dan dat ik degene zou zijn wiens schuld het is. Hoop echt dat die vrouw snel weggaat bij die 'vriend' van je, want dit is gewoon in en in triest!
Verschrikkelijk...

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:20

quera schreef:
Jij zit niet op nare berichten te wachten??
Ike ike ike.....

Denk je dat zijn vrouw er op zit te wachten?

Inderdaad!
TS je denkt net een tikje teveel aan jezelf!

Matsje

Iedereen die direct met verwijten begint te gooien, ik snap die reacties. Maar eerlijk, dan hebben jullie duidelijk nooit zelf in een dergelijke situatie gezeten. Want zo makkelijk, is dat dat allemaal niet. We zijn allemaal mensen, hebben allemaal emoties, doen allemaal wel eens dingen. Oordelen terwijl je niet weet hoe het voelt, dat kan nou eenmaal niet.

Ik heb in eenzelfde situatie gezeten. Het was algemeen bekend en ik kreeg er dan ook veel kritiek op, ook van mensen die dichtbij stonden. Ik begreep hen allemaal maar ik ben heel stellig geweest, dit is mijn leven, mijn beslissing, ik weet dat het niet goed is maar dat zal ik zelf ook zo moeten voelen om er mee te stoppen.

En dat is gebeurd. Na een paar jaar was ik done. Kon het niet meer, wilde het niet meer. Ik dacht altijd ach, nu is het leuk en we zien wel. Achteraf, what a waste of time.... Een dergelijke situatie is nou eenmaal niet houdbaar, hoe de verhoudingen en verwachtingen ook zijn.
In mijn situatie is er dus wel een gezin aan kapot gegaan, en uiteraard is het tussen ons nooit geworden. Mijn hart is daardoor nooit gebroken want ik wilde deze man niet voor serieus. Ik heb er dan ook psychisch niets aan overgehouden, behalve dat ik achteraf denk dat het te lang heeft geduurd en ik daardoor wel hier en daar wat ben misgelopen. Ik had mijn tijd een stuk nuttiger kunnen besteden en daarom zeg ik met wat ik nu weet dat als ik het over had kunnen doen ik er nooit aan was begonnen.

TS ik wens je veel sterkte en wijsheid toe. Je mag me altijd pb-en.
Laatst bijgewerkt door Matsje op 12-01-15 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 16:20

Tja.... ik blijf niet roepen dat ik me bewust ben van wat ik doe en weet wat de gevolgen zijn.

Alles is wel zo'n beetje uitgekauwd en na 12 pagina's bijna alleen maar negatiebve racties, op een enkele normale na, blijkt wel weer dat er niet normaal over te praten valt.

Er blijkt wel weer dat er over onderwerpen waar een taboe op rust gewoon ook hier niet over gesproken kan worden zonder dat je uitgescholden wordt. Negatief oke.... en het er niet mee eens zijn prima... maar me vegelijken met een prutsmuts gaat me te ver.

Mensen lezen wat ze willen lezen en degen die me via pb lastig valt heeft spontaan haar reactie verwijderd....

En wanneer iedereen de moeit neemt alles door te lezen ( zeggen ze) en dan nog roepen dat ik slachtoffer speel..... aandacht wil...naar een dokter moet.... die begrijpen het écht niet he,

Ik heb nog wel respect voor degenen die hetzelf is overkomen, ik weet hoe ze zich voelen, ik ben zelf ook gewoon belazerd, en nee.... niet dáárom stap ik hierin.....ik stap hier bewust in.

Ik weet waar ik aan begonnen ben, je mag m daarop veroordelen en het niet netjes vinden maar een normaal gesprek valt niet te voeren, op een enkeling na.

DatBenIkNou

Dat deze man dit dubbelleven schijnbaar heel makkelijk afgaat, zegt wel iets over hem als persoon naar mijn mening.
TS je had er natuurlijk vanaf dag 1 niet in moeten stappen en je nummer geven aan een getrouwde man. Ik ga dat verder niet veroordelen, maar vraag me wel af waarom je hier mee verder gaat? Wat levert het je op, ten opzichte wat je er voor inlevert? Je zal voor altijd op de tweede plaats staan, je leven staat al 1,5 jaar op de rem want nu sta je ook niet open voor een relatie die je mogelijk wél compleet en gelukkig maakt. Iedere vrouw wil toch zijn koningin zijn en niet slechts personeel wat op komt draven als het hém uitkomt en hij z'n kwakkie kwijt moet en toch wat tijd overheeft? Dit maakt jou toch niet gelukkig meid?? Kies voor jezelf en je toekomst!

Zullen we dit topic gewoon vriendelijk houden alsjeblieft?

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:21

anneliesdj schreef:
Anoniem schreef:
Hmzzzz "normen en waarden en respect" allemaal zo hoog zetten, maar zelf wel flink lopen schelden? >;)
Veel van de reacties hier vind ik echt veel en veel te ver gaan...

Flink lopen schelden? Ik heb in mijn posts gericht aan ts geen verkeerd woord gezegd.
Enja, ik heb de post van cjb aangevuld, wat iedereen al wel dacht neem ik aan.

Yep schuldig

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:22

Sgr1972 schreef:
Euhm.... ik ga 1.5 jaar met hem.... voor mij heeft hij ook 3 jaar een relatie gehad, wat ie daarvoor allemaal heeft uitgespookt is niet van belang voor dit topic.....
Uiteraard zit hij ook "fout" hierin ..... maar goed ik ga daar in mee.

En iedereendie over respect valt.... wij hebben ook respect voor elkaar.... het is makkelijk kletsen vanaf een computer en als je er niet bij bent.
Het is moeilijk verwoorden wat je gevoelens zijn en het komt soms anders over op internet...

en mensen LEES nou eens;ik wil niet dat hij voor mij kiest !!!!!! ik wil niet dat hij van zijn vrouw afgaat voor mij.....
Ik wil best reageren maar wordt wel moe van iedereen die niet de moeite neemt om alle reacties te lezen, lees dan in elk geval AL MIJN reacties....en me wel afbrandt...

Wanneer dringt het nou eens tot je door dat dat aan geen van jullie beiden is om te beslissen?! Man up net zoals toen je je nummer gaf en oftewel breek het oftewel dwing hem om het te vertellen want wat je nu doet maakt jou als mens echt aan de grond gelijk qua waarden en normen en ja ook respect voor je medemens.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:22

Wat een verhaal is dit joh, ik kan hier absoluut geen respect voor hebben. Jullie zijn allebei echt ontzettend verkeerd bezig, en sta je dan niet stil bij wat je die vrouw en kinderen aandoet? Echt heel egoïstisch vind ik dit. Ik zeg dit als dochter, als mijn vader dit zou flikken zou ik hem nooit meer aankijken.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 16:23

Matsje....ik denk er dus exact hetzelfde over nu....en waarschijnlijk ook zo wanneer het over is tussen ons.... dan zal ik ook achteraf denken "had ik maar".... maar voor nu is het leuk en geniet ik ervan.En nogmaals ik weet óók waar ik mee bezig ben

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:24

Matsje schreef:
Iedereen die direct met verwijten begint te gooien, ik snap die reacties. Maar eerlijk, dan hebben jullie duidelijk nooit zelf in een dergelijke situatie gezeten. .

Jawel,..ik ben een keer de andere vrouw geweest. En toen ik daar achter kwam heb ik feestelijk voor de eer bedankt. Meneer was echt ongelooflijk op z'n *** getrapt maar dat moest ie zelf maar weten.

Ik zal overigens TS niet perse iets verwijten. Ik snap het alleen nooit dat iemand bereid ik om "die ander" te zijn.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:24

Sgr1972 schreef:
feit blijft.... natuurlijk heb ik gevoelens voor hem....
en natuurlijk duurt dit niet eeuwig.... maar wat als het nu wel járen goed blijft gaan....
We wel samen járen plezier hebben....

En dan blijft zijn echtgenoot járen in het duister...

Weet je het is prima dat hij het zo doet en jullie het samen zo oplossen maar dan vind ik dat de vrouw die nu thuis zit gewoon het verhaal moet weten en dan mag beslissen of ze hiermee ook akkoord gaat of niet.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:25

Sgr1972 schreef:
Matsje....ik denk er dus exact hetzelfde over nu....en waarschijnlijk ook zo wanneer het over is tussen ons.... dan zal ik ook achteraf denken "had ik maar".... maar voor nu is het leuk en geniet ik ervan.En nogmaals ik weet óók waar ik mee bezig ben

Maar als je toch weet waar je mee bezig bent en dat er maar twee manieren zijn waarop dit kan eindigen (iemand komt erachter en iedereen heeft pijn en verdriet of je stopt er mee).. Ik snap het nog steeds niet.
Ik vraag me echt oprecht nog steeds af waarom je dit het waard vindt?

Het excuus van niemand begrijpt me is natuurlijk onzin trouwens.
Zoals vaker vermeld zijn er gewoon mensen die in die situatie kiezen om er mee te stoppen, dus dat kan gewoon. Je gevoelens kies je niet, maar je kiest wel wat je er mee doet en ondanks alles kun je het ook gewoon niet doen.
Laatst bijgewerkt door xAlice op 12-01-15 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Maar WAAROM start je dit topic? wat had je eruit willen halen?
Je had ook je openingspost wat algemener kunnen houden en via pb met mensen kunnen praten.
Je wist toch, zoals je zelf aangaf, dat deze reacties zouden komen.

cjb

Even een reactie die ze graag wil horen.

Dit verhaal klinkt als echte liedfde. En een fantastische relatie om je toekomst op te bouwen.
Ga zo door meid top bezig :D :+

Anoniem

Sgr1972 schreef:
Tja.... ik blijf niet roepen dat ik me bewust ben van wat ik doe en weet wat de gevolgen zijn.

Alles is wel zo'n beetje uitgekauwd en na 12 pagina's bijna alleen maar negatiebve racties, op een enkele normale na, blijkt wel weer dat er niet normaal over te praten valt.

Er blijkt wel weer dat er over onderwerpen waar een taboe op rust gewoon ook hier niet over gesproken kan worden zonder dat je uitgescholden wordt. Negatief oke.... en het er niet mee eens zijn prima... maar me vegelijken met een prutsmuts gaat me te ver.

Mensen lezen wat ze willen lezen en degen die me via pb lastig valt heeft spontaan haar reactie verwijderd....

En wanneer iedereen de moeit neemt alles door te lezen ( zeggen ze) en dan nog roepen dat ik slachtoffer speel..... aandacht wil...naar een dokter moet.... die begrijpen het écht niet he,

Ik heb nog wel respect voor degenen die hetzelf is overkomen, ik weet hoe ze zich voelen, ik ben zelf ook gewoon belazerd, en nee.... niet dáárom stap ik hierin.....ik stap hier bewust in.

Ik weet waar ik aan begonnen ben, je mag m daarop veroordelen en het niet netjes vinden maar een normaal gesprek valt niet te voeren, op een enkeling na.

Nee ik begrijp het idd niet, waarom stap je bewust in zo'n relatie terwijl je weet dat er voor 20% voordelen en 80% nadelen aan zitten? Dat snap ik niet, wat is de reden dat je jezelf tekort doet?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:26

Ik heb alleen de opening gelezen en ik vind het Not done!! Geen enkel excuus om te rotzooien met iemand die thuis een vrouw met DRIE kinderen.

Deliana1993

ik ben gewoon echt serieus misselijk van dit topic, echt waar.

Afbeelding

Matsje

NatasjavE schreef:
Matsje schreef:
Iedereen die direct met verwijten begint te gooien, ik snap die reacties. Maar eerlijk, dan hebben jullie duidelijk nooit zelf in een dergelijke situatie gezeten. .

Jawel,..ik ben een keer de andere vrouw geweest. En toen ik daar achter kwam heb ik feestelijk voor de eer bedankt. Meneer was echt ongelooflijk op z'n *** getrapt maar dat moest ie zelf maar weten.

Ik zal overigens TS niet perse iets verwijten. Ik snap het alleen nooit dat iemand bereid ik om "die ander" te zijn.

Ik vind dat niet helemaal hetzelfde. Jij wist van te voren niet waar je aan begon, maar het kwam als een verrassing en toen ben je gestopt. Wat ik heel wijs vind. TS begint bewust aan iets en voor haar is het geen reden om te stoppen.

Cherdenise

ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

Paisano

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:42

Moderatoropmerking:
Helaas hebben we een aantal van jullie reacties moeten verwijderen. We begrijpen dat dit een emotioneel onderwerp betreft en dat sommigen van jullie hier een sterke mening over hebben. Deze mogen jullie zeker uiten, maar let dan wel op de verwoording. Zoals jullie in de Regels kunnen lezen, is het niet de bedoeling om de topicstarter persoonlijk aan te vallen. Juist omdat het om een gevoelig onderwerp gaat, was besloten dat de topicstarter dit bericht onder een schaduwaccount mocht plaatsen. Achter dit schaduwaccount zit een gewone bokker en het is allesbehalve netjes om haar zwart te maken. We willen jullie vragen daar in de rest van dit topic rekening mee te houden.