Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 16:34

Ja een uurtje drinken lijkt me leuk! Maar kan ik dat wel maken? Ik bedoel.. Hij moet 2u heen rijden en 2 uur weer terug..

Ik heb aangeboden om halverwege af te spreken, maar hij wou (perse) hier heen komen. Nou prima dus.. Maar ik denk dat hij verwacht dat het sws de hele middag/avond gaan worden.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:46

Ik zou denk ik toch afzeggen dan. Want voor een uurtje heen en weer laten rijden is inderdaad ook zowat.

Ik zou kijken wat hij precies verwacht, en dan daarop jou beslissing laten afwegen :)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:58

Jij hebt toch aangeboden zijn kant op te komen, dan is het toch ook zijn risico dat het voor niets is?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:00

Naamloos, ik zou dit even met hem bespreken. Kun je niet zeggen dat je een andere afspraak hebt, of druk bent en dus max 1,5 uur oid hebt? Dan weet hij iig waar hij voor komt :)

Ik twijfel ook nog steeds, maar moet gewoon mezelf niet zo druk maken :P Tis maar een date, niks aan het handje en als het niet bevalt, exit :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 17:10

Imd: Heb ik ook.. Ik maak me ook veelste druk :') Word niet goed van mezelf haha.
Wanneer heb jij?

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:18

Als hij bereid is om 2 uur te reizen voor jou, Naamloos1, dan is het zijn risico dat het misschien tegenvalt of de date maar een uurtje duurt toch? Ik zou me daar niet zo druk over maken. Als hij verder leuk is, gewoon daten. Je ziet het wel toch? :) je kan ook best vragen of hij het niet vervelend vind om zover te reizen, stel dat het tegenvalt... Ik had eigenlijk ook helemaal geen zin om met mijn huidige date af te spreken, paar mogelijke minpuntjes die heel erg in mijn hoofd zaten.. Toch maar gedate en het was boven verwachting erg leuk, gisteren dus onze 4e date gehad ;)

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:23

Kreeg net de vraag of ik een paarde meisje was en hij op de tweede plaats zou komen! Euhm ja die kans zit er wel in....
Sowieso twijfel ik of hij diegene is die hij zegt te zijn. Veel spelfouten en kromme Nederlandse zinnen. Net gevraagd of hij Facebook heeft! En hop weg was ie....

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:26

Ppff naamloos ik zit in dezelfde situatie als jij, krijg steeds meer twijfels..
Mede omdat ik een enorme hekel heb aan dat plakkerige gedoe en hij is behoorlijk plakkerig...
Ook ziet hij vgms al een toekomst samen terwijl ik inmiddels dus behoorlijk twijfel hierdoor..
Wil niet afzeggen maar vind t zo moeilijk.. Heb afgelopen dagen bewust afstand gehouden maar t kwartje valt vgms nog niet dus denk dat ik straks maar eens precies ga uitleggen hoe ik denk, want als t zo door gaat zeg ik af..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:28

Naamloos1 schreef:
Imd: Heb ik ook.. Ik maak me ook veelste druk :') Word niet goed van mezelf haha.
Wanneer heb jij?

Maandag, maar meteen een etentje := Dus ik twijfel nog of ik het naar een drankje om ga zetten. Of zaterdag vast een drankje ga doen, is toevallig een festival in de stad en daar hadden we 't vandmiddag over :P
Ik zou niet afzeggen hoor, iedere date is een mogelijkheid toch? En anders altijd nog leuk om wat te doen te hebben :))

SuperAssie: te plakkerig zou ik meteen wat van zeggen idd, anders zit je d'r straks mee :')
VitaLidia: oehhh dat is voor mij ook een enórme afknapper inderdaad. Sowieso, als ze 'me hond' oid zeggen, is het bijna meteen voorbij :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:33

Ja ik vind dat plakkerige niks, ik heb ruimte nodig en niet zo'n vent constant op mn lip of die me ieder wakker moment moet en zal appen en kwaad word als ik daar geen zin in heb..
Dus ik hoop dat hij zich er wat van aantrekt want anders zeg ik alsnog af :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:35

Haha ja. Dat zou ik ook niet chill vinden inderdaad.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:41

Wel bijzonder dat die mannen gelijk al een toekomst voor zich zien op basis van alleen online contact :P daar krijg ik persoonlijk ook de kriebels van...

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 17:47

Oeh een etentje Imd!! Dat zou ik dan weer niet zo snel doen.. Vooral omdat ik volgens mij geen hap door mn keel zou krijgen :')

Suusoi: Dat is een goeie! Vragen of hij het niet vervelend vind voor als het tegenvalt! Die ga ik er in gooien, en dan komt dat gesprek wel op gang! Thanks!

SuperAssie: Haha naar is dat he.. Volgens mij zijn vrouwen gewoon nuchterder (is dat een goed woord? :P) hierin! Eerst maar eens een paar dates aankijken.. Maar die jongens/mannen die hebben gelijk toekomstplannen :P

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:55

Ja ik denk t :')
Maar na mn relatie met mn ex wil ik sws wat rustiger aandoen en gewoon niet t gevoel hebben dat ik MOET enz.
En meteen een relatie voor zich zien, tsja wat dat is weet ik ook niet :')
Vind t behoorlijk verstikkend, dat wel :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:57

Ik kan altijd eten :D :o En ik heb zelf echt zoiets van, dat zit ik nog wel uit, ook al is het niks. Maar twijfel toch een beetje :P Vind het vooral zo naar dat je dan bij het afrekenen zit. Ik betaal het liefst gewoon m'n eigen eten (heb je ook geen schuldgevoel als je t niks vond en er geen vervolg komt), maar vaak vinden mannen dat dan weer niet kunnen (wat ik eigenlijk een goed teken vind want wel een beetje galant).. Pfft, daar maak ik me nu dus al druk om :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:24

Mijn vriend en ik verdelen het eerlijk.
Of we betalen omstebeurt, of we delen de rekening.
De 1e date zijn we wat gaan drinken, toen heeft hij betaald.
Vond ik erg galant, hoewel ik ook best mijn eigen drankjes had willen betalen.
Daarom heb ik de 2e date de bios kaartjes betaald, voordat hij tegen kon sputteren, haha.
We zijn ook een keer een hapje wezen eten, toen hadden we de rekening gedeeld.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:24

Naamloos1 schreef:
Suusoi: Dat is een goeie! Vragen of hij het niet vervelend vind voor als het tegenvalt! Die ga ik er in gooien, en dan komt dat gesprek wel op gang! Thanks!

Ben benieuwd! Laat even weten wat hij zei!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:36

Haha dames wAt maken jullie je druk.
Zo herkenbaar.. Date blues :p
Dat twijfelen/af willen zeggen heeft volgens mij iedereen (die niet regelmatig date).

Bespreek desnoods met je date dat je niet te veel verwachtingen wil. Maar als hij perse een halve wereldreis wil maken voor de date, das dan zijn pakkie an.

Ik heb het wel eens gedaan trouwens. Tussen het leren door voor het eerst met iemand (van paiq trouwens) wat gaan drinken. Maar van te voren gezegd dat ik maar 3 kwartier had. En dus ook echt na 3 kwartier weg gegaan. Was prima :)

En verder gewoon: jezelf een schop onder je kont geven en gewoon GAAN!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 10:16

Naamloos, ik herken veel dingen die jij beschrijft :)
Zo heb ik voorheen ook altijd snel twijfels gehad, ging ik heel veel nadenken (te veel...) en ik haakte ook op het laatste moment af.
Gewoon omdat ik ziek was geworden van de twijfels.

Uit ervaring spreek ik: Als ik wel had afgesproken, had ik enorm gebaald. Want 9/10 keer was de persoon toch heel anders dan die zich voordeed.

Voorbeeld: Ik kende iemand al jaren, speciale vriendschap opgebouwd via internet. Helaas kwamen we elkaar nooit tegen in de paardenwereld (en die is heel klein!!!). En oh wat vonden we elkaar leuk!
Nou hij wou afspreken, dat heb ik meerdere keren af moeten zeggen i.v.m. mijn gevoel. Ik wou wel maar had enorme twijfels.
Dat heb ik hem verteld. De vriendschap bleef, tot hij al jaren een vriendin bleek te hebben!!!
Onze vriendschap ging toch wel heel vreemd, achteraf gezien. Hij vertelde over "het moment" als we elkaar zouden ontmoeten bla bla bla... Hij had een heel scenario bedacht en ik miste denk ik op dat moment de aandacht van echte vrienden om me heen. Zo bleef ik open staan voor deze freak...
Ik heb het hem heel duidelijk gemaakt en uit mijn leven verbannen.
(en wat ben ik opgelucht :) )

Dus mijn tip is: Luister naar je gevoel!!!
Twijfel je? Spreek het uit. Twijfel je over het maken van een nieuwe afspraak?
Luister naar je gevoel. Twijfel heb je niet voor niets.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:44

Naamloos ben je er al uit wat je gaat doen? :)

Hier lichtelijke frustratie. :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:25

Renske, dat hij drankjes betaalt zou ik ook niet erg vinden hoor. Maar het hele eten, dan voel ik me zo banketstaaf als het niks wordt. Aan de andere kant is het ook niet een restaurant waar ik gauw heen zou gaan, qua prijs. En ik heb het niet heel breed, dusja :') Maar ik denk dat ik het toch even om ga zetten naar alleen een drankje, beter gevoel bij.

Waarom frustratie PINK?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:27

Zou gisteren een date hebben, maar hij werd de nacht ervoor onverwachts ziek. Prima dat kan. :) Dus meerdere hints gegeven voor nieuwe date te plannen. Zo die kijken naar vrije dag. Dus gezegd hem af te wachten. Meneer schiet alleen niet echt op. :') Dus net gezegd hopelijk ben je snel beter zodat we kunnen afspreken. Hij vond dat ook. Heb meteen even duidelijk gemaakt dat dit ik het niet blijf zeggen/vragen. Als het nu niet duidelijk is. :+

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:34

Mijn date laat gewoon niets meer horen..
Ook duidelijk denk ik zo :+ Dan niet. Hoef ik zelf de keuze niet meer te maken..

Ik zou ook eerder voor een drankje gaan dan eten. Want dan zou ik me ook zo schuldig voelen over het geld ed. Beter gewoon drankje, veel makkelijker :))

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:35

Waar hebben sommige mannen serieus last van dat ze ineens niks meer laten horen? En dan ineens appen als ze niks te doen hebben of het contact zo gezegd 'missen..' :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 14:50

Dat niks laten horen vind ik ook not done haha. Zeg dan gewoon eerlijk dat je er toch vanaf wilt zien.

PINK: Gewoon ff afwachten dus... Maar snap je punt wel!

Imd: Verstandige keus denk ik :j

Hier nog steeds twijfels.. Al denk ik (mezelf kennende) dat ik het ga afzeggen.
Gisteravond had hij een verjaardag, en kon die dus niet appen. Nou vind ik prima natuurlijk..
Appt ie halverwege de avond: 'Mis je me al?'
Nahh ff serieus! Doe normaal :P Ik heb die gast nog nooit gezien! Heb die vraag compleet genegeerd.. En hem helemaal genegeerd trouwens voor de rest van de avond :P
Ik zat ook eens na te denken wat nu het verschil bij mij maakt tussen wel en niet afspreken.. Want ik heb uiteraard wel vaker dates gehad..
Maar het verschil zit hem volgens mij in: Toch niet helemaal mijn type.. En niet leuk genoeg vinden denk ik..
Als ik een date heb met iemand die me écht leuk lijkt.. Dan heb ik er op de 1 of andere manier zelfs zin in! Maar bij deze heb ik dat gevoel gewoon niet zo denk ik...

Dus wat zeggen jullie.. Afzeggen of toch maar gaan?