Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tis maar een date, niks aan het handje en als het niet bevalt, exit
Word niet goed van mezelf haha.
je kan ook best vragen of hij het niet vervelend vind om zover te reizen, stel dat het tegenvalt... Ik had eigenlijk ook helemaal geen zin om met mijn huidige date af te spreken, paar mogelijke minpuntjes die heel erg in mijn hoofd zaten.. Toch maar gedate en het was boven verwachting erg leuk, gisteren dus onze 4e date gehad
Naamloos1 schreef:Imd: Heb ik ook.. Ik maak me ook veelste drukWord niet goed van mezelf haha.
Wanneer heb jij?
Dus ik twijfel nog of ik het naar een drankje om ga zetten. Of zaterdag vast een drankje ga doen, is toevallig een festival in de stad en daar hadden we 't vandmiddag over

daar krijg ik persoonlijk ook de kriebels van... 
) hierin! Eerst maar eens een paar dates aankijken.. Maar die jongens/mannen die hebben gelijk toekomstplannen

En ik heb zelf echt zoiets van, dat zit ik nog wel uit, ook al is het niks. Maar twijfel toch een beetje
Vind het vooral zo naar dat je dan bij het afrekenen zit. Ik betaal het liefst gewoon m'n eigen eten (heb je ook geen schuldgevoel als je t niks vond en er geen vervolg komt), maar vaak vinden mannen dat dan weer niet kunnen (wat ik eigenlijk een goed teken vind want wel een beetje galant).. Pfft, daar maak ik me nu dus al druk om

)
Maar ik denk dat ik het toch even om ga zetten naar alleen een drankje, beter gevoel bij.
Dus meerdere hints gegeven voor nieuwe date te plannen. Zo die kijken naar vrije dag. Dus gezegd hem af te wachten. Meneer schiet alleen niet echt op.
Dus net gezegd hopelijk ben je snel beter zodat we kunnen afspreken. Hij vond dat ook. Heb meteen even duidelijk gemaakt dat dit ik het niet blijf zeggen/vragen. Als het nu niet duidelijk is.
Dan niet. Hoef ik zelf de keuze niet meer te maken..

Ik heb die gast nog nooit gezien! Heb die vraag compleet genegeerd.. En hem helemaal genegeerd trouwens voor de rest van de avond