Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ohana_91

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:30

Wat heb ik toch een kanjer van een vriend. Kijk vandaag in de brievenbus, heeft hij mij tulpen gestuurd (brievenbusbloemen). Kan ik toch (extra) aan hem denken, terwijl hij er niet is.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:00

Ahhh dat is echt super lief! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:09

Echt heel schattig!

Ik zie mijn lief morgen weer, echt heel veel zin in. Lekker samen op de bank cocoonen en lekkere dingetjes koken.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:09

Super lief!!

Mijn date komt vanavond eten.. Ik stress 'm echt niet normaal _O- Draadjesvlees staat in de oven, groentesoep is gemaakt, huis is opgeruimd, alleen nog douchen, make-upje, haar doen en de rode kool klaar maken..
19.30 komt ie.. Heb sterk de neiging om alvast een biertje of 2 te drinken :=

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 22:20

Leuk MaartJ! Veel plezier vanavond :D

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:05

Aaah MaartJ, ik hoop echt dat je een super leuke avond hebt en dat jullie lekker gegeten hebben! :)

Ik lig weer lekker in m'n bedje, voel me gelukkig weer een stuk beter na 3 dagen in bed te hebben doorgebracht met hoge koorts..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 14:52

Hihi de avond was echt top! Zo ook de nacht.. Hij is net weg :)
't Enige waar ik mee zit is dat ik echt niet weet wat hij denkt of voelt.. Terwijl we wel weer voor van de week hebben afgesproken, op zijn voorstel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:19

App 'm dat je wil weten hoe hij erover denkt. Dat je hem leuk vindt maar geen hoogte van hem krijgt.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:26

Fijn dat het zo leuk was! :)
Ik zou ernaar vragen als je hem weer ziet, en ik weet hoe vervelend het is als je geen hoogte van iemand kunt krijgen, het liefste weet je meteen hoe het zit en wat hij van je vind..

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:59

Oh verschrikkelijk is dat altijd, dat is altijd zooooo ingewikkeld, aan de ene kant lijken ze geinteresseerd, maar of ze het ook echt zijn is altijd zo moeilijk te peilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:34

Ik denk dat een jongen het wel laat merken als het zo is. [naam] heeft altijd moeite voor me gedaan, is altijd oprecht geweest daarin. Maar we zijn vanaf het begin ook gewoon altijd eerlijk geweest naar elkaar toe, ook de minder leuke dingen zijn bespreekbaar. Er is een tijdje geweest dat we gewoon vrienden waren maar ook toen hebben we alles naar elkaar uitgesproken.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:03

Nou, met een vriendin het er over gehad vanmiddag. Ik hou ook heel erg afstand, laat ook niks van mezelf merken omdat ik weet dat ik over 3 maanden terug naar NL ga. 't Kan natuurlijk heel goed dat hij 't zelfde idee heeft daar over, omdat ik niks zeg dat hij 't ook voor zich houdt. Ik weet het niet goed.
't Vervelende vind ik vooral (met dank aan mijn ex) dat ik niet denk: Ohhh wat leuk, ik ben verliefd!! Maar: Ohhh, ik ben verliefd, hij kan me dus pijn doen!!
Vanmiddag dus ook een potje zitten janken met vriendinnetje, en waarom? Om niks eigenlijk, want al zijn signalen zeggen dat 't best goed is..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 00:40

Oh MaartJ, wat vervelend :(:) Ik zou ook niet weten wat je ermee moet... Misschien eens ter sprake brengen dat je het moeilijk vindt omdat je binnenkort weer terug gaat naar Nederland?

Liefje mag morgen een kleine puzzeltocht lopen (3 aanwijzingen ) om mijn huissleutel te verkrijgen :D Ben benieuwd wat ie ervan vindt, hihi :o

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 01:26

Oh bah maartj! Kan me je gevoel zo goed voorstellen, vraag er de volgende keer als je m ziet naar! Misschien ben je dan een beetje gerustgesteld..

Super leuk margrathea zo goed bedacht!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 01:54

Ja ik hoop het :=
Hij heeft flink erom lopen zeuren dus nu mag ik hem ook wel een beetje pesten vind ik. Al ben ik bang dat ik nog veel harder gepest ga worden als hij zijn sleutel aan mij gaat geven :=

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:04

Haha super leuk idee Magrathea! Enneeee boontje komt om zijn loontje hè ;)

Hier gaat ie wel weer :) Met vriendinnetje gister aan de wijn en chocolade :D Beste oplossing.. Om daarna een pizza te bestellen :o Daar heb je vriendinnen voor!
Gister nog een paar berichtjes met m'n date uitgewisseld en hij vroeg idd wat er was omdat ik 's ochtends een beetje 'down' was maar natuurlijk toen hij 't vroeg zei ik dat er niks was |o Iig heb gezegd dat ik 'm 't wel zal vertellen als we mekaar weer zien :)

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:53

Wat vond je vriend van de sleutel Magrathea?

Ik ben ook wel toe aan wat chocola en wijn (lees; heeeeeel veel) maar niemand komt het me brengen haha. Zit nu wel zelf al aan de m & m's, muziekje erbij en Bokt een beetje bij lezen.

Mannen zijn nou eenmaal raar en je kan er geen hoogte van krijgen, het komt vast goed MaartJ!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 15:58

Mannen.. Pff, ben iig weer uit m'n dipje en vnv gaan we naar de film :)

aaaah Annibel, heb je nog wat van hem gehoord of niet ?

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:33

Leuk veel plezier vanavond!!
Ja paar keer geappt maar nog steeds beetje oppervlakkig en zo :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:46

De sleutel beviel goed :D hij was er heel blij mee!

Hoe is het verder met jullie allemaal? Nog mooie dingen meegemaakt?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:12

Ik ga bij mn vriend intrekken. Tot zn huis verkocht is en dan samen iets zoeken!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:15

Super leuk Magrathea :D Vond ie 't leuk, z'n speurtocht?

Gefeliciteerd Jolandaa, spannend!

Gisteravond naar de bios geweest met m'n date.. Ben bij hem blijven slapen omdat de metro niet meer reed en hij vond dat ik niet alleen naar huis mocht lopen.. Scheelde weer want zijn appartement is maar 3 metro haltes bij mijn uni vandaan 8-) Goed gesprek gehad ook vannacht over hoe wij dit allebei zien. Ja er zijn kriebels van allebei de kanten maar we moeten wel zo realistisch zijn dat ik begin juni weer naar NL ga. Daarom besloten om gewoon zo lekker door te gaan zoals we nu doen, lol hebben en leuke dingen doen, geen druk er op leggen maar gewoon van de tijd die we samen hebben genieten.
Voor mij ook wel goed, kan ik 't aardig relativeren in mijn koppie nu ik weet hoe hij er over denkt, plus dan is de klap niet zo hard als we d'r nu gewoon van uit gaan dat 't over 3 maanden stopt. Ik vind 't goed zo en hij reageerde er echt super lief op dat ik er naar vroeg :)

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:14

Leuk Magrathea!
En gefeliciteerd Jolandaa super leuk! :)
Fijn MaartJ! Gewoon er naar vragen was toch het beste.. Echt zooo vervelend dat je terug naar NL gaat, ik heb er denk ik een beetje overheen gelezen maar waar ben je nu dan? En blijft hij daar?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:49

Ik studeer in Toulouse, Frankrijk.. Begin juni loopt mijn schooljaar hier af.. Hij woont hier en is dus ook Frans.
Wel grappig want in eerste instantie zou ik maar 1 semester hier naar toe gaan en dus eind januari alweer naar NL zijn gekomen.. Begin december besloten om nog een semester hier te blijven en toen heb ik hem eind januari leren kennen..

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:28

aaah balen joh! Frankrijk ga je ook niet f een dagje naartoe :(
Zie alles heeft een rede; als je in januari al terug was gegaan had je hem nooit ontmoet!