_Anneruth schreef:Owww.... als ik nou heel knap was en 1.75 lang en maatje 36 had wilde ik ook trouwen!! wat een gave jurken komen hier voorbij
Want dat kan niet op je 39e met misschien geen maatje 36, maar evengoed een mooi lijf?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Sannee schreef:Moet je ook een verlovingsring laten zien als je naar een bruidsjurken winkel gaat om te passen? Of mag elk random persoon daar binnen stappen en jurken gaan passen?

Hier voorlopig nog geen trouwplannen (eerst maar eens een man vinden), maar soms heb ik zin om gewoon jurken te gaan passen, om te zien hoe ze staan.
Want ik heb eigenlijk geen idee wat voor model jurk mij het mooist zou staan. Ik ben best slank en lang (1m80, lange benen), dus dan zou zo'n mermaid misschien juist wel mooi staan.
Heb hier al wel een paar mooie voorbij zien komen. Joolien schreef:_Anneruth schreef:Owww.... als ik nou heel knap was en 1.75 lang en maatje 36 had wilde ik ook trouwen!! wat een gave jurken komen hier voorbij
Want dat kan niet op je 39e met misschien geen maatje 36, maar evengoed een mooi lijf?
. RoosTinker schreef:Mag ik ook binnenvallen?
Dit was op 26 april 2013 mijn jurk
[ Afbeelding ]
*hij hing keurig op de grond, alleen stond op de drempel zodat ik niet in de regen hoefde te staan haha*
Gracezellaa schreef:RoosTinker schreef:Mag ik ook binnenvallen?
Dit was op 26 april 2013 mijn jurk
[ Afbeelding ]
*hij hing keurig op de grond, alleen stond op de drempel zodat ik niet in de regen hoefde te staan haha*
Volgens mij ken ik jou nog van een ponykamp haha. Op klein oever.