Sint maarten , verwachten jullie of niet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Sint maarten , verwachten jullie of niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 14:22

oohhh hahahaha! ik zag het al helemaal voor me "ja heel mooi gezongen, kom nu maar even aan de eettafel zitten voor een pannekoek" :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:04

Ben zelf met mijn neefje wezen lopen, mijn oudste neefje had er geen zin meer in.
Als kind zelf ook altijd gelopen, vond het altijd superleuk. Bij mijn neefjes in de straat lopen best veel kindjes. Bij ons (1 straat verder) is maar 1 groepje van 3 kinderen aan de deur geweest.

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:20

Amaris schreef:
oohhh hahahaha! ik zag het al helemaal voor me "ja heel mooi gezongen, kom nu maar even aan de eettafel zitten voor een pannekoek" :D

In het dorp waar ik hiervoor woonde, had ik eens kindjes aan de deur met een bekertje snert en een knakworst. :D Die hadden ze een paar huizen eerder gekregen; bij de ene een beker snert, bij de volgende een knakworst :Y)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:19

W_Empress schreef:
Amaris schreef:

In het dorp waar ik hiervoor woonde, had ik eens kindjes aan de deur met een bekertje snert en een knakworst. :D Die hadden ze een paar huizen eerder gekregen; bij de ene een beker snert, bij de volgende een knakworst :Y)

Oh goody, hilarisch! Arme kinderen :') meteen alle handjes vol.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:21

We hebben er wel 1 gehad. ;)

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:26

Amaris schreef:
W_Empress schreef:

Oh goody, hilarisch! Arme kinderen :') meteen alle handjes vol.

Pa en moe kunnen dan mooi de lampion dragen, en als je snoepjes krijgt draai je je gewoon om, kunnen de mensen ze zo in je openstaande rugzak gooien :Y) :D

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:07

0 kinderen aan de deur gehad