Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:10

Maartje1990 schreef:
nu dus :D... ik denk altijd dat dat dan júist het moment is dat iemand een aanslag zou plegen toch? Want niemand die om 12 uur die 1e maandag in paniek raakt.. Maar dat is verder off-topic :+

Dat denk ik ook altijd :')

- Mensen die boos worden als er twee berichten offtopic zijn. O:)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:24

Vjestagirl schreef:
Oh en nog n ergernis: mensen die in een topic posten "ik heb je een PB gestuurd" of "pb". Degene naar wie je t verzonden hebt ziet dat vanzelf wel, en de rest van het topic heeft er toch niets aan om dat te weten?

Soms is het nuttig. Omdat dan duidelijk voor de rest is dat het zo verder afgehandeld wordt en er niet verder voor off-topic hoeft te gaan (anders blijven anderen er vaak op doorgaan), maar soms heeft het dus echt geen nut.

Kirsha

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:52

Oh heerlijk dit topic, ik ga ook een lijstje maken :') Ik erger me aan:

- Jengelende kinderen
- Mensen die ZIEN dat je voor een rotonde staat te wachten tot ze voorbij zijn en dan opeens afslaan zonder richting aan te geven
- Sowieso alle mensen die of te langzaam, of te snel, of überhaupt niet kunnen rijden :')
- Mensen die van alles iets negatiefs weten te maken en dus de hele dag door klagen en zeuren
- Hij bevestigd, zij verschuifd, aaaargh. Nekharen recht overeind :')
- Mensen die denken dat iedereen 24/7 online is en daarom boos worden als er niet direct een reactie komt
- Mensen die altijd bang zijn dat ze te laat komen en daarom overal voorrang nemen (niet alleen op de weg maar ook in winkels)
- Friezen die stug Fries blijven praten, ook als ik in het Nederlands terugpraat
- Mensen (meisjes...) die iedere dag een nieuwe profielfoto hebben terwijl deze eigenlijk weinig anders is dan de vorige (duckface in de badkamer met veel te veel make-up)
- Van die types die bij de eerste de beste verkeerde blik meteen beginnen te gooien met kreten als 'ik kom je op je smoel slaan'
- Mensen die gewoon niet weten wanneer ze moeten stoppen met praten
- Theekransjes midden op het fietspad
- Vieze geluiden. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen :')
- Mensen met wie geen gesprek valt te voeren omdat ze continu met hun telefoon zitten
- Een lekke band krijgen als het regent

Echt nog zoveel meer :=

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:04

Nies_ schreef:
JPitty schreef:
Vanavond nog iets gevonden waar ik me een beetje aan erger hier op Bokt notabene...

- Mensen die een topic openen met een vraag die letterlijk in de Help staat of die al heeeel vaak in betreffend forumdeel gesteld is.

De hoeveelheid vragen die je met 3 muisklikken zo opgezocht hebt.. := Als je ze er op wijst ben je een groot chagrijn of een zeikerd.

Of inderdaad die mensen die vragen of het vragen en dan toch doen wat ze zelf willen (wat dus door iedereen is afgeraden).
ANightAway schreef:
- hipsters
- tv programma's als sterren springen, sterren dansen op het ijs en als klap op de vuurpijl : sterren hangen in de paal ( of hoe dat programma ook mag heten -O- )
- mensen die over zichzelf in 3e persoon praten

Of nog erger: mensen die een verhaal vertellen alsof hun dier dat zegt.. Brrrrr.

Of door een ongeboren baby, kan ik nog slechter tegen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:05

Ook zoiets leuks: "wij zijn zwanger".
Nee, zij is zwanger, hij heeft haar zwanger gemaakt en jullie verwacht een kindje. Maar hij is niet zwanger.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:26

Maartje1990 schreef:
paarden die EXPRESS op je voeten gaan staan en die dan nog gaan kijken doet dit pijn? :') serieus, zo'n paard moet volgens mij nog geboren worden. Een paard zal NOOIT express op je voet gaan staan, dat gebeurt nu eenmaal en het zal al helemaal niet zo kijken. Echt mensen geven soms teveel menselijke gewoontes en gevoelens aan paarden :')

Mag jij bij mijn Fjord komen :+
Zij gaat bij de meeste mensen die voor het eerst willen opstijgen echt bewust op hun voet staan.
En nee ze kijkt niet of het pijn doet... ze blijft stoïcijns voor zich uitkijken.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:00

Brainless schreef:
Maartje1990 schreef:
paarden die EXPRESS op je voeten gaan staan en die dan nog gaan kijken doet dit pijn? :') serieus, zo'n paard moet volgens mij nog geboren worden. Een paard zal NOOIT express op je voet gaan staan, dat gebeurt nu eenmaal en het zal al helemaal niet zo kijken. Echt mensen geven soms teveel menselijke gewoontes en gevoelens aan paarden :')

Mag jij bij mijn Fjord komen :+
Zij gaat bij de meeste mensen die voor het eerst willen opstijgen echt bewust op hun voet staan.
En nee ze kijkt niet of het pijn doet... ze blijft stoïcijns voor zich uitkijken.

hahahahaha of bij mijn vorige verzorgpaard die deed dat letterlijk
verzorg er nu 1 die je zelfs uitlacht :') :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:02

Vjestagirl schreef:
Nee, zij is zwanger, hij heeft haar zwanger gemaakt en jullie verwacht een kindje. Maar hij is niet zwanger.

Brrrr vreselijk inderdaad! 'wat fijn dat je man een medisch wonder is!' Of 'dat is ook bijzonder! Tegelijk zwanger zijn met je man! Uniek!' Zijn 'wij' dan ook ongesteld geweest? :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:18

Vjestagirl schreef:

Ik denk het, jij zegt het. :')

Nog zoiets: duckfaces. Argh!

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:19

Dat mijn internet er iedere keer uitklapt als ik met belangrijk werk bezig ben

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:20

Mensen die grammaticafouten maken. Ik moet dat altijd per se verbeteren :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:35

Als ik helemaal verliefd ben op een huisje en de eerste mensen gaan ermee aan de haal. Waarom nodigen ze dan zoveel mensen uit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:47

De zwarte Pietendiscussie.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:50

Jolien87 schreef:

JA!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:52

mensen die smakken ( the worst! := )
mensen die geluiden maken tijdens het slapen
mensen die met anderen mee lachen terwijl ze het zelf duidelijk niet leuk vinden
kinderen die zichzelf mega professioneel vinden omdat ze stage lopen. :+
mensen die zichzelf steeds krabben (bah)
mensen die alleen over zichzelf praten en geen vragen terug stellen of interesse tonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:53

leeneliefje schreef:
Jolien87 schreef:

JA!

DUBBEL JA! Vooral de mensen die allang geen kind meer zijn beginnen te jengelen dat 'het nu niet leuk meer is voor de kinderen'. :r Stop het kind vol met snoep, geef het wat veel te duur speelgoed en táda, niemand hoort het erover dat zwarte piet zijn schmink is vergeten. :')

Mensen die hun hond zoenen, word daar persoonlijk altijd een beetje onpasselijk van. %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:54

Mijn hond mag mij niet eens likken. :')
Ik geef haar wel kusjes, maar alleen op haar kop. :o

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:03

Boself schreef:
leeneliefje schreef:

DUBBEL JA! )

En aan de andere kant de mensen die mega moeilijk doen om iets wat gewoon een aardigheidje voor kinderen moet zijn! Beide kanten zijn ergerlijk blijkt maar weer :')

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:05

Wat herkenbaar de meeste dingen. :))

- Klasgenootjes die zeggen helemaal ''niet'' geleerd te hebben en dan een dikke voldoende halen? Hoe dan?
- Mensen die langzaam lopen en fietsen.
- Mensen die ergens midden in een smal pad uitgebreid gaan staan kletsen en geen pas opzei zetten als je erlangs wilt.
- Mensen die de hele dag selfies via Snapchat sturen.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:08

LieZ_Horses schreef:
Wat herkenbaar de meeste dingen. :))

- Klasgenootjes die zeggen helemaal ''niet'' geleerd te hebben en dan een dikke voldoende halen? Hoe dan?

- Mensen die langzaam lopen en fietsen.
- Mensen die ergens midden in een smal pad uitgebreid gaan staan kletsen en geen pas opzei zetten als je erlangs wilt.
- Mensen die de hele dag selfies via Snapchat sturen.

Precies!!!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:13

Door gewoon de kennis op te slaan tijdens de les? Ik heb wel eens een nask-toets gemaakt waar ik niet eens wist dat ik een toets had. Ik liep het lokaal binnen, pakte mijn boeken en kwam erachter dat ik die vandaag niet nodig zou hebben. Was een 7. Als het vak je ligt en je opgelet hebt, kan het echt prima.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:28

Ik heb het dan meer over toetsen waar je geen les in krijgt! Bij mijn studie heb je ook een paar boeken die je gewoon uit je kop moet leren... Of met theorie examen van auto, net zo roepen dat je het niet hebt geleerd maar wel slagen met 1 fout op het hele examen! Dat moeten ze mij echt uit gaan leggen, ik wil dat ook kunnen :Y)
Laatst bijgewerkt door Beau_Myrthe op 03-11-14 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:28

Mensen die altijd de overtreffende trap hebben.
Die altijd de beste zijn, of het vele malen erger hebben mee gemaakt.

Ben je zo trots op je nieuwe paard, wordt er meteen naar de prijs gevraagd. Met als slot ook nog durven zeggen. "Maar die van mij was veel duurder."
En dit zelfs durven doen, wanneer er een familielid is overleden.
"Bij mijn opa was dit ook zo erg. Hij is gestorven aan...... bladiebladiebla."

Gélukkig niemand in onze vriendenkring. Maar wel mensen die er omheen staan.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:43

Ook nog een zware ergenis

Mensen die allerlei grappen over je maken, maar zodra je wat over die gene wat zegt flippen ze helemaal en kunnen ze niks hebben... Bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:44

Nog een: mensen die heel bewust zitten te zieken en drammen in een topic %)