Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(oorspronkelijk bejaardenwoningen
, heb ook een steun in de douche dus al ik op 1 been moet staan kan dat. Ik heb ook een steun bij de wc maar die functie weet ik niet)
D'r zit niks anders op dan opstaan.
Doe ik wel is als ik echt geen zin meer heb om me bed uit te gaan.
Nayomie schreef:Ja, zo'n touwtje is gruwelijk makkelijk zeg.
Veulen84 schreef:Nayomie schreef:Ja, zo'n touwtje is gruwelijk makkelijk zeg.
Behalve in de douche. Ooit was ik iets te fanatiek met aandoen. Trok ik het hele touwtje van de muur. En de lamp ging niet eens aan. 4 dagen in het donker alles gedaan, tot ik eindelijk een slachtoffer had gevonden om het kreng weer vast te maken.
Dat had ik ook in de douche
Veulen84 schreef:Nayomie schreef:Ja, zo'n touwtje is gruwelijk makkelijk zeg.
Behalve in de douche. Ooit was ik iets te fanatiek met aandoen. Trok ik het hele touwtje van de muur. En de lamp ging niet eens aan. 4 dagen in het donker alles gedaan, tot ik eindelijk een slachtoffer had gevonden om het kreng weer vast te maken.

Veulen84 schreef:D'r zit niks anders op dan opstaan.
Of gewoon blijven liggen en de hele nacht laten brandenDoe ik wel is als ik echt geen zin meer heb om me bed uit te gaan.
Dat is zeer zeker waar. Slapen komt er dan alleen niet van, ben ik bang.
Ook zo'n lui ding trouwens. Neem 's avonds altijd een paar pillen in. De lege doordruk stripjes gooi ik dan in een potje. Geen zin meer om op te staan dan meer. En morgen kom ik dan wel weer in de buurt van de prullenbak.
, misschien een hele constructie dat je met knikkers rolt en dan uiteindelijk het knopje raken
takkie_muis schreef:Huis was uitgeleefd maar een touwtje in de slaapkamer bij het bed was er wel(oorspronkelijk bejaardenwoningen
, heb ook een steun in de douche dus al ik op 1 been moet staan kan dat. Ik heb ook een steun bij de wc maar die functie weet ik niet)
Ayasha schreef:takkie_muis schreef:Huis was uitgeleefd maar een touwtje in de slaapkamer bij het bed was er wel(oorspronkelijk bejaardenwoningen
Die is om op te staan van de wc.
Mensen die moeilijk ter been zijn hebben vaak zo'n steun.