eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:36

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:52

Tijdens een techniek-toets op de middelbare hadden we de opdracht om een bouwtekening te maken voor een houten vogelhuisje. Ik had alles keurig netjes getekend, inclusies plakrandjes. :')

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:35

Wat een heerlijk topic en zooooo geruststellend voor me.
Mijn ouders hebben beide alzheimer en dan ben je je toch wel bewust van de dingen die je vergeet.
En vaak vraag ik me dan af of ik toch wel een beginnende vorm van dementie heb, maar gelukkig hoort het er gewoon bij :D

Wat ik tegenwoordig vaak heb is dat ik de foto's in kranten en tijdschriften probeer groter te maken met mijn vingers, net als je doet op je telefoon en ipad <<)

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:37

naar de schuur lopen om de losse neusriem van paard lief te pakken, vervolgens niet meer weten wat ik nou moest hebben. Op de fiets naar de paarden toe opgezadeld en gaan rijden. halve weege de training me bedenken dat ik de neusriem moest hebben :P

Szan

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:49

Begin middelbare school tijdens een tentamen:

Meteen vanaf het begin zo fanatiek beginnen met afkijken bij je buurman, dat je zelf zijn naam boven je blaadje schrijft in plaats van je eigen naam :+

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:59

Szan schreef:
Begin middelbare school tijdens een tentamen:

Meteen vanaf het begin zo fanatiek beginnen met afkijken bij je buurman, dat je zelf zijn naam boven je blaadje schrijft in plaats van je eigen naam :+

Whahahaha die is geweldig :D

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:35

lisa_xxx schreef:
het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen :+

Mijn moeder probeerde mij een keer door de telefoon de weg te wijzen en toen vroeg ze waar ik precies stond. Het enige wat ik kon uitbrengen was: ''Ja ehh bij een boom, op een brug.'' Dat moet ik nog vaak horen :o

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:12

Ohh net ook weer. Heel dom. Ik had net een rit met mijn paard door het bos gemaakt, en dan moet ik ook langs een best drukke weg. Ik gebruik daar nogal vaak het handgebaar om auto's langzamer te laten rijden aangezien iedereen daar als gekken rijdt. Nu ging ik vervolgens op de fiets terug naar huis en hoorde ik van achter een auto heel hard aan komen rijden. Tja je voelt hem nu waarschijnlijk al wel aankomen... Ik begon met mijn arm te zwaaien of de auto wat langzamer wilde gaan rijden en wilde bijna de berm in fietsen om mijn stalen ros om te laten kijken zodat ze zag wat dat geluid maakte.... Toen besefte ik mij inneens dat mijn paard al lang weer lekker in de wei stond te grazen en ik op mijn fiets zat... Zat even te dagdromen denk ik }:0

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:15

:')

En die automobilist zich maar afvragen waarom je, je fiets aan het belonen was met klopjes op het stuur?

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:17

Hahahaha geniaal topic dit :') :')

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:29

Jolien87 schreef:
:')

En die automobilist zich maar afvragen waarom je, je fiets aan het belonen was met klopjes op het stuur?

haha nou hij ging wel bijna stilstaan omdat hij dacht dat er iets aan de hand was ;-p als ze dat nou eens deden als je op je paard zit...

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:20

ohh ikke gisteravond whahaha
ja ja zat in bad met een boterham ( ja das al raar opzich)
en een pakje melk, wil ik het rietje open doen en het pakje weg zetten pleur ik het pakje zo t water in whahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:48

Sinds de paar jaar dat ik samen woon ben ik inmiddels gewent de wc en badkamerdeur open (niet op slot) te laten. Echter soms doe ik ze uit oude gewoonte nog op slot. Dit besef ik echter pas als ik in mn route uit de wc/ badkamer tegen de deur aan bots omdat hij niet open wilt.. |o
Moet hilarisch zijn om te horen volgens mij, een doffe dreun gevolgd door een mompelend "oooooo ja......".. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:00

Whahaha, heel herkenbaar! _O- _O- Mijn vriend kijkt me daarna dan ook echt aan van: "sinds wanneer doe jij hem dan op slot?' -O-

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:27

Ook een klassieker hier inmiddels :+ , het water aanzetten zodat de waterbak gevuld wordt, vervolgens wat anders gaan doen en het water vergeten.... Kijk je op een gegeven moment uit het raam, heeft het zo hard geregend? -O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:32

Sparkles schreef:
lisa_xxx schreef:
het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen :+

Mijn moeder probeerde mij een keer door de telefoon de weg te wijzen en toen vroeg ze waar ik precies stond. Het enige wat ik kon uitbrengen was: ''Ja ehh bij een boom, op een brug.'' Dat moet ik nog vaak horen :o

:') Zoiets had ik ook bij mijn stage, ik moest zeggen waar ik de dolfijnen zag, dus ik zo (in het Engels): bij de rots!
Ehhh de hele omgeving lag vol met rotsen :+ Zij moesten keihard lachen :') Ze kwamen dr natuurlijk niets verder mee xD }:0

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:22

Oh zo herkenbaar en hilarisch!! Ik dacht dat ik gek werd en een aparte 'stoornis' had maar het valt mee :P
Pas geleden bewoog ik mijn theezakje naar mijn oor en met de andere hand zaten mijn oordopjes bijna in de thee.... gelukkig nog niet erin gedaan, maar dat is zo'n typisch voorbeeld van kortsluiting in het hoofd...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:26

Ik werk op een universiteit, en hier kun je 's avonds vanaf 17.00 uur warm eten. Ik doe dat niet al te vaak (het is en blijft kantinevoer) maar soms wel.

Dusss stond ik laatst bij de kassa met mn bord eten en de kassajuf maakt een praatje over dat ik nog laat daar ben.

Ik wilde zeggen "dit is soms wel eens handig want dan ben ik al helemaal klaar als ik thuis kom" (in de trant van geen koken geen afwas dat soort gedoe)

MAAARRRR wat zeg ik dus: "ja nu ben ik lekker al thuis als ik klaarkom" :oo :oo

Oh
My
God

De kantinejuf had het niet zo in de gaten maar de studenten achter mij wel.... :=
*shame all over the place...*

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:27

Oh en heel lang geleden, de hond voeren en tegelijk zelf een snoepje eten. Je voelt hem aankomen, het snoepje aan de hond gegeven en zelf de brok in mijn mond gestopt :')

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:14

Amaris schreef:
Ik werk op een universiteit, en hier kun je 's avonds vanaf 17.00 uur warm eten. Ik doe dat niet al te vaak (het is en blijft kantinevoer) maar soms wel.

Dusss stond ik laatst bij de kassa met mn bord eten en de kassajuf maakt een praatje over dat ik nog laat daar ben.

Ik wilde zeggen "dit is soms wel eens handig want dan ben ik al helemaal klaar als ik thuis kom" (in de trant van geen koken geen afwas dat soort gedoe)

MAAARRRR wat zeg ik dus: "ja nu ben ik lekker al thuis als ik klaarkom" :oo :oo

Oh
My
God

De kantinejuf had het niet zo in de gaten maar de studenten achter mij wel.... :=
*shame all over the place...*

Ach schaam je niet. Ik had vroeger een docente die het altijd over klaarkomen had. ''Als ik ooit nog klaarkom'', ''als jullie klaarkomen'', ''als ik klaargekomen ben'' :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:27

_O- _O-

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:43

Bril zoeken als je die nog op hebt, sleutels zoeken als je ze vast hebt, telefoon zoeken tijdens het bellen of appen.

Niet opletten als ik de winkel uit loop en vol tegen de (glazen) deur lopen.
Vol overtuiging in de ochtend naar Laren willen rijden terwijl ik naar Zeist moet (werk op 2 locaties).
Op het werk zitten en dat een college ineens rond een uur of 2 zegt: hee, je trui zit binnenstebuiten.

De meest genante voor het laatst bewaard:

Vroeger werkte ik op een pretpark waar ik in de zomer een polo aan moest waarbij ik altijd alle knoopjes open had tenzij ik bij een achtbaan stond waar ik moest bukken.
Kom er halverwege de dag achter (na een hele ochtend plukken en irritatie) dat ik mijn BH was vergeten aan te trekken en de knoopjes van mijn polo allemaal vrolijk open had staan terwijl ik bij een "buk" achtbaan stond en dus al de hele dag mensen aan het flashen was.

Geloof het of niet, dat is vaker dan eens voorgekomen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:51

Deze was niet van mezelf maar van een vriendin. Met manlief ergens lopen en haar uk (jaartje of 1,5?) ineens kwijt zijn. Volledig over de rel gaan. Rondkijken, half in shock schieten, zodat wederhelft vraagt wat er aan de hand is. Antwoord, ik kan uk niet vinden. Uk zat prinsheerlijk bij de zoekende partij op de arm.

au.

Korte intro, ik zat vroeger in de buitendienst met mijn werk, wat inhield dat ik toch heel wat weken van huis was. Ik zit met een college in een hotel te eten. We hebben het samen over collega's van een andere afdeling. Die jongens waren hele dagen van huis ivm werk. Met een stalen smoel heb ik gezegd dat ik toch wel respect heb voor die gasten die de hele dagen weg zijn. Dat zou echt niet mijn ding zijn. Nadat college zijn kin van de grond had geraapt kon ie nog net uitbrengen: "en wat doe jij hele dagen in een hotel dan???"

Oeps, even niet bij nagedacht.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:01

Je auto op slot draaien, voelen of de deur vast zit, weglopen en er bij terugkomst achterkomen dat je sleutels nog in het slot zitten............ 8)7

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:51

de halve school door lopen omdat je ergen haast om had, vergeten waar je nou zoon haast om had. vervolgens je bus weg zien rijden en denken o ja dat was waarom ik haast had :+