Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lisa_xxx schreef:het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen

Sparkles schreef:lisa_xxx schreef:het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen
Mijn moeder probeerde mij een keer door de telefoon de weg te wijzen en toen vroeg ze waar ik precies stond. Het enige wat ik kon uitbrengen was: ''Ja ehh bij een boom, op een brug.'' Dat moet ik nog vaak horen
Zoiets had ik ook bij mijn stage, ik moest zeggen waar ik de dolfijnen zag, dus ik zo (in het Engels): bij de rots!
Zij moesten keihard lachen
Ze kwamen dr natuurlijk niets verder mee xD
Amaris schreef:Ik werk op een universiteit, en hier kun je 's avonds vanaf 17.00 uur warm eten. Ik doe dat niet al te vaak (het is en blijft kantinevoer) maar soms wel.
Dusss stond ik laatst bij de kassa met mn bord eten en de kassajuf maakt een praatje over dat ik nog laat daar ben.
Ik wilde zeggen "dit is soms wel eens handig want dan ben ik al helemaal klaar als ik thuis kom" (in de trant van geen koken geen afwas dat soort gedoe)
MAAARRRR wat zeg ik dus: "ja nu ben ik lekker al thuis als ik klaarkom"![]()
![]()
Oh
My
God
De kantinejuf had het niet zo in de gaten maar de studenten achter mij wel....![]()
*shame all over the place...*