Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gewoon je ding doen hoor, een bordje afspoelen moet toch kunnen. Gaan ze ook klagen als je de wc doorspoelt?
krijg steeds narrige appjes van de nieuwe bewoonster van mijn oude kamer, dat ze nog allemaal post krijgt. Blijkt dat je gelukkig heel veel via het internet kan doen
zelfs bij de ABN kan je het via internetbankieren wijzigen, echt tof!
Ja vriend, ik sta inderdaad om half 6 op voor de lol en maak daarbij natuurlijk ook echt meer lawaai dan nodig is. Rot op, dan moet je niet met andere mensen gaan wonen. Jongen in kwestie klaagt overigens echt over alles (hij heeft de kamer onder mij en ik kan hem altijd verstaan als 'ie met z'n vriendin aan het skypen is en daar klaag ik ook niet over
) en niemand in het huis mag hem dus het ligt niet aan mij, maar toch

(ik bespaar de details
) en de keiharde vieze boeren van dr vriend.

Zo bevestig je d'r alleen maar. Emmaa_ schreef:Ik vind dat onnodig luidruchtig doen 's morgens of heel laat 's avonds wel vervelend is. Mijn huisgenoot speelt (op een valse) gitaar en dat doet hij soms om 11 uur 's avonds nog als mijn wekker een paar uur later al weer gaat. Dan wil ik nog wel eens aankloppen en vriendelijk vragen of hij wilt stoppen. Mijn andere huisgenoot vond het een tijdje een dingetje om om 6 uur 's morgens heel erg hard muziek te luisteren onder de douche, zelfde verhaal. Ook gewoon aangegeven dat ik graag nog mijn laatste uurtjes slaap wou kunnen pakken en dat ik het een beetje vervelend vond om 's morgens wakker te worden van haar muziek. Heeft ze ook nooit meer gedaan.
Het is een beetje leven en laten leven denk ik dan zo maar. Ik ga niet 's morgens geen koffie zetten omdat mijn huisgenoten misschien wakker worden van de Senseo, maar ik ga ook niet om 6 uur 's morgens luidruchtig de vaatwasser uitruimen.

voel me iig nu geen zeur xD
Omdat ze dan denkt dat ik geen rekening houd met haar.
Als ik mijn andere huisgenootje moet geloven is dat niet grappig als je ruzie hebt met haar

Terwijl zij zelf 's avonds laat of 's nachts op dr naaldhakken over de vloer ging beneden toen ze thuis kwam. (wat je heel hard hoort in huis)
We hebben elk jaar rond deze tijd een activiteit genaamd "fietsen langs leden", bedoeld voor de nieuwe leden maar in de praktijk sluiten er ook "gewone" leden aan. Is altijd heel leuk (al ging ik dit jaar voor het eerst zelf mee, ik was meestal zelf "huis"
) en zo zie je ook nog eens de huizen van andere mensen
Zo ben ik ergens geweest waar de huiskamer/keuken echt zó groot was
echt, ik denk wel minstens 6 bij 5. En dat voor vier huisgenoten
Het keukengedeelte werd gescheiden met een schuifpui met een grote glazen ruit... Fantastisch vermaak, meerdere mensen zijn er vol tegenaan gelopen
Die hebben allemaal troep qua eten in huis (chocola, koekjes etc) en dat koop ik zelf nooit, maar ik ben nu dus thuisthuis en loop de hele dag door rondjes door het huis omdat ik mezelf niet kan tegenhouden als het in huis is.. Om gek van te worden!