Kaal gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

scrappiecoco

Re: Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:50

Wauw! Je kan het echt goed hebben!!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:51

Doen, doen, doen!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:56

Mijn zusje heeft dat ook gedaan, en die heeft ook van die mooie wenkbrauwen net als jij. Ik vond het heel vet staan, nu is haar haar weer lang overigens.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 11:17

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:22

Zou je niet misstaan ! :))

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:23

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 11:24

Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:33

Eerlijk? Ik vind het zonde dat je het gedaan hebt.. Je moet het natuurlijk zelf weten en als je er blij mee bent is dat super :)

Maar in het topic krijg ik het idee dat je enorm onzeker bent over wat je nou wel of niet wil...
Ik heb al je eigen berichten gelezen en je wordt een beetje overgehaald -> want je hebt lef als je dat doet!

Je moet doen wat je zelf wil en wat je zelf mooi vind en niet wat anderen willen dat je doet...
Je zou kaal moeten gaan omdat je dat mooi vind, niet omdat anderen je dan stoer vinden.
Maar nogmaals, als jij er blij mee bent dan is het super. Daar gaat het namelijk om (:

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:40

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:44

Staat je goed!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 11:48

xMyrth schreef:
Eerlijk? Ik vind het zonde dat je het gedaan hebt.. Je moet het natuurlijk zelf weten en als je er blij mee bent is dat super :)

Maar in het topic krijg ik het idee dat je enorm onzeker bent over wat je nou wel of niet wil...
Ik heb al je eigen berichten gelezen en je wordt een beetje overgehaald -> want je hebt lef als je dat doet!

Je moet doen wat je zelf wil en wat je zelf mooi vind en niet wat anderen willen dat je doet...
Je zou kaal moeten gaan omdat je dat mooi vind, niet omdat anderen je dan stoer vinden.
Maar nogmaals, als jij er blij mee bent dan is het super. Daar gaat het namelijk om (:

Alle ideeën komen bijna wel allemaal bij mij weg, ik opende een topic omdat k wou weten wat bokkers er van vonden etc. En als ik het echt niet wou dan had ik dit stukje er ook niet afgehaald, ik vind het super leuk dat het stukje er af is. En ziet er ook iets stoerder uit als anders. De ware ik komt zo steeds meer naar boven. Mensen weten vaak niet wat voor type ik ben, iedereen denkt dat ik heel soft/braaf etc etc ben. Naja mogen ze van mij allemaal denken, maar ik zit anders in elkaar. Ik vind het mooi, en vind het mezelf ook wel staan als ik kaal ben. En verder boeit het me vrij weinig wat anderen van me denken, als ze het niet mooi vinden dan kijken ze maar een andere kant op. Het is alleen voor mezelf dat ik bang ben dat ik m'n haar ga missen. Daar twijfel ik nu over. Ik zit in dit topic al op 12 pagina's en heb heel veel verschillende reacties gelezen. De ene vond het mooi en de andere niet. Ik lees de reacties allemaal natuurlijk, maar sommige reacties die er tussen zitten vind ik vooral erg leuk. Dat maakt me gewoon blij. Ik vind dat de mensen in dit topic me eerder een extra zetje hebben gegeven dat het me wel goed zal staan en dat ik het gewoon moet doen. Dat heb ik soms even nodig, en ben nu alleen maar blij dat ik het heb gedaan. Extra zetjes heb ik in m'n leventje soms even nodig. En nu heb ik juist een extra zetje nodig om misschien toch kort/gemillimeterd te gaan. En ja wat ook al eerder in het topic voor bij kwam, je kan beter spijt hebben dat je het hebt gedaan en niet mooi vind dan spijt hebben dat je het nooit hebt gedaan toch? :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:48

EmmyJoycee schreef:
Pandameisje schreef:
ik zou het doen als je haar doneert aan de haar stichting voor pruiken :)

Wat ik al eerder heb gemeld, ik had dat met alle liefde gedaan maar m'n haar is zo vaak geverfd over elkaar dat dat niet kan. Anders was ik van lang haar naar kort gegaan :)

Er zijn ook stichtingen waarbij dat wel kan! Volgensmij bij stichting haarwensen ook!
Succes met je beslissing!
Edit: en ik zeg DOEN!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 15-10-14 11:49, in het totaal 2 keer bewerkt

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 11:49

Britt_Sisi schreef:
EmmyJoycee schreef:
Wat ik al eerder heb gemeld, ik had dat met alle liefde gedaan maar m'n haar is zo vaak geverfd over elkaar dat dat niet kan. Anders was ik van lang haar naar kort gegaan :)

Er zijn ook stichtingen waarbij dat wel kan! Volgensmij bij stichting haarwensen ook!
Succes met je beslissing!

Ik zal eens zoeken :)

Edit: Helaas... : • Geverfd, behandeld, geblondeerd haar of haar met high lights kunnen wij niet gebruiken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:00

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 12:09

Gevraagd, dankjewel :j

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:42

Doennnn!! :D

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:45

Je moet het echt doen :j !!!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 17:20

Iemand stuurde me een link waar ze wel geverfd haar aannemen, mijn stap word steeds groter :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:18

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:54

EmmyJoycee schreef:
xMyrth schreef:

Alle ideeën komen bijna wel allemaal bij mij weg, ik opende een topic omdat k wou weten wat bokkers er van vonden etc. En als ik het echt niet wou dan had ik dit stukje er ook niet afgehaald, ik vind het super leuk dat het stukje er af is. En ziet er ook iets stoerder uit als anders. De ware ik komt zo steeds meer naar boven. Mensen weten vaak niet wat voor type ik ben, iedereen denkt dat ik heel soft/braaf etc etc ben. Naja mogen ze van mij allemaal denken, maar ik zit anders in elkaar. Ik vind het mooi, en vind het mezelf ook wel staan als ik kaal ben. En verder boeit het me vrij weinig wat anderen van me denken, als ze het niet mooi vinden dan kijken ze maar een andere kant op. Het is alleen voor mezelf dat ik bang ben dat ik m'n haar ga missen. Daar twijfel ik nu over. Ik zit in dit topic al op 12 pagina's en heb heel veel verschillende reacties gelezen. De ene vond het mooi en de andere niet. Ik lees de reacties allemaal natuurlijk, maar sommige reacties die er tussen zitten vind ik vooral erg leuk. Dat maakt me gewoon blij. Ik vind dat de mensen in dit topic me eerder een extra zetje hebben gegeven dat het me wel goed zal staan en dat ik het gewoon moet doen. Dat heb ik soms even nodig, en ben nu alleen maar blij dat ik het heb gedaan. Extra zetjes heb ik in m'n leventje soms even nodig. En nu heb ik juist een extra zetje nodig om misschien toch kort/gemillimeterd te gaan. En ja wat ook al eerder in het topic voor bij kwam, je kan beter spijt hebben dat je het hebt gedaan en niet mooi vind dan spijt hebben dat je het nooit hebt gedaan toch? :)

Kijk dit is dan een reactie waar ik blij van word! :D
In je andere berichten kwam je bij mij heel onzeker over, zoals ik in mijn eerste bericht al zei.
Hier lees ik zelfvertrouwen en eigen keuzes. Nu ik weet dat je er 100% achter staat vind ik het supercool van je, ik had het zelf nooit gedurfd +:)+

Polkiej_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:38

Go ems! Ik vind het echt super leuk!
Ik ken je,en ik zou je als kapster best een kort kapsel durven geven, je bent stoer en houd van lekker pittig en vooral anders als andere.
Volg je hart en doe wat jy leuk vind!
Het groeit zo snel dat je ook een leuk pittig kapsel kan nemen met wat langer kort haar? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:47