Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:25

deksel schreef:
Slina schreef:
Kon het niet laten:

[ Afbeelding ]

_/-\o_

rumag <3

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:43

Hahahaa jaaa *\o/*

fleurtjeuh

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:44

Geniaal Slina
Super gevonden :p

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:39

Wouw echt geweldige dingen hier. maar ook echt dingen die gewoon creepy zijn. Ik heb morgen mijn eerste echte date, dus hoop dat ik geen verschrikkelijke date fails ga maken.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:57

filly schreef:
Wouw echt geweldige dingen hier. maar ook echt dingen die gewoon creepy zijn. Ik heb morgen mijn eerste echte date, dus hoop dat ik geen verschrikkelijke date fails ga maken.

Misschien wat entertainment voor ons *\o/*

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:14

Ik heb niet zo veel dates gehad, want ik ben er niet echt weg van, maar heb een keer een, tja, soort van date gehad wat mijns inziens geen date was, maar zijns inziens wel. Ik was toentertijd (begin dit jaar, al voelt het al veel langer geleden) best wel goed bevriend met hem, kon het echt goed met hem vinden, maar ik was totáál niet fysiek tot hem aangetrokken. Hij, 24, maagd, volledig onervaren, vond het al heel wat dat een meisje tegen hem sprak dus was helemaal hoteldebotel verliefd op mij..

Ik had het natuurlijk kunnen weten, maar zo naïef als ik kan zijn, sprak ik met hem af en dan zou hij mij een programmeertaal leren die ik nog niet kende (we zijn beide IT'ers). Dus ik in de middag daarheen, hij wilde mij de stad laten zien, mooi rondje door de stad gemaakt en we zijn uit eten geweest. Dat was ONWIJS ongemakkelijk want, tja, hij kon helemaal niet met meisjes omgaan. Het koste mij heel veel energie om een soort van gesprek op gang te houden. Ik geloof dat ik ook heel veel onzin heb geluld, haha... Gezien de afstand van zijn huis tot de mijne hadden we besloten dat ik wel kon blijven slapen en die avond lag ik op de bank en hij kwam dus bij me liggen.. het hoefde voor mij niet zo, maar goed, als hij van me af zou blijven was het oké.

En toch zoende hij me, midden in de nacht. Ik vind het dan banketstaaf om zo'n jongen gelijk helemaal af te kappen maar ik vond het niks. De dag erna werd het natuurlijk nog meer awkward dan het al was. Het leren van die programmeertaal kwam er niet meer van en ik ben zo snel als ik kon weggegaan.

Ik was nog geen vijf minuten bij hem weggereden of ik kreeg al whatsappjes, dat hij het zo geweldig met me vond en dat hij zo gek op me was en dat hij echt vuurwerk voelde toen we zoenden :') :') :') :') :') Ja uh, ik dus niet. Heb het hem ook eerlijk gezegd toen, dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik heb het hem nog een keer of 100 moeten zeggen, want het kwam niet helemaal aan. Overigens dacht hij ook dat we wel seks zouden hebben gehad als hij "een klein beetje had doorgezet" 8)7 uuuuuhhhmm, nou, nee. Hij durfde me amper een knuffel te geven.

Anyway, het ergste van dit alles, was dat ik een paar weken later een verzoek kreeg van hem. Via Skype (chat) vroeg hij me of ik hem niet als-je-blieft kon ontmaagden, dan was hij er vanaf en had ik ook "een leuke tijd". Het maakte hem dan niet uit dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik heb hem nog maar eens uitgelegd dat ik geen seks heb zonder gevoelens en dat het er gewoon nooit van ging komen... Uiteindelijk begon ik over jongens te praten die ik wél leuk vond (heel gemeen, weet ik, maar het kwam écht niet bij hem aan) en toen kreeg ik een bericht dat hij me nooit meer wilde spreken en was het over.

>;)

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:16

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:28

Fijn voor je hoor maar wat is nu precies de fail?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:29

Jolien87 schreef:
Fijn voor je hoor maar wat is nu precies de fail?

Mijn gedachte .... :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:20

Dat vroeg ik me ook af haha! Heb het twee keer gelezen om te kijken of ik het toevallig gemist had haha!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:30

Me to :')

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:31

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:45

Het valt me wel echt op dat er een trend is in jongens-die-de-boodschap-niet-snappen :+ Zo sterk en onafhankelijk als ze altijd maar over willen komen zijn ze dus helemaal niet :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:55

Het moment na een slechtgeopen date, dat je zegt 'we appen' en vervolgens nooit meer wat laat horen of krijgt te horen

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:03

Wat ik ooit ook gehad heb wat wel een fail van hem was.. Het was niet bij de eerste date ofzo maar ik had leuk contact met hem.
Vraagt hij ineens 'ze vragen bij trainen wanneer mijn vriendin weer mee komt'
Waarop ik antwoord 'oh heb jij een vriendin dan?'
Hij ' nou blijkbaar niet'
Nooit meer gesproken erna hahaha sorry hoor maar wees dan duidelijk.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:58

Nissima schreef:
Anyway, het ergste van dit alles, was dat ik een paar weken later een verzoek kreeg van hem. Via Skype (chat) vroeg hij me of ik hem niet als-je-blieft kon ontmaagden, dan was hij er vanaf en had ik ook "een leuke tijd". Het maakte hem dan niet uit dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik heb hem nog maar eens uitgelegd dat ik geen seks heb zonder gevoelens en dat het er gewoon nooit van ging komen... Uiteindelijk begon ik over jongens te praten die ik wél leuk vond (heel gemeen, weet ik, maar het kwam écht niet bij hem aan) en toen kreeg ik een bericht dat hij me nooit meer wilde spreken en was het over.

>;)

Zo eentje heb ik er ook gehad, maar dan iets anders. We waren allebei 15. We hadden eventjes wat met elkaar gehad. (3 weken :+ ) en hij was al geen maagd meer. Nou toen kwam het er dus op neer dat het hem vooral om de seks ging en ging het dus uit. Een paar weken nadat het uit was whatsappte die opeens of ik met hem naar bed wilde :') Heb hem toen uitgelegd dat ik dat alleen doe met iemand waarvan ik echt houd en waarmee ik een relatie heb. Zegt ie doodleuk: 'ik wil gerust weer met je nemen hoor, mag ik je dan asjeblieft ontmaagden?' En hij bleef er ook maar over doorgaan, ik had echt geen idee wat me nouweer overkwam :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:23

Britt_Sisi schreef:
Wat ik ooit ook gehad heb wat wel een fail van hem was.. Het was niet bij de eerste date ofzo maar ik had leuk contact met hem.
Vraagt hij ineens 'ze vragen bij trainen wanneer mijn vriendin weer mee komt'
Waarop ik antwoord 'oh heb jij een vriendin dan?'
Hij ' nou blijkbaar niet'
Nooit meer gesproken erna hahaha sorry hoor maar wees dan duidelijk.

Hahaha aawww ook erg!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:58

Ik heb er ook nog wel eentje.

Ik kreeg van de week ineens een mailtje: "hoi, ik wilde weten of dit e-mail adres nog werkt".
Oké dan. Geen afzender en ik herkende het mail adres waar het vandaan kwam ook niet. Dus ik teruggemaild om te vragen wie het was. Krijg ik er 3 mailtjes overheen met informatie over mezelf (van lang geleden), maar nog steeds geen naam. Dus ik wéér terug gemaild, dat ik graag wilde weten van wie die mail afkomstig was.

Wat bleek: 10 jaar geleden had ik via Cu2 veel contact met een jongen. Alleen, ik had hem verteld dat ik 23 was ipv 16. En hij was nog weer 7 jaar ouder dan dat, dus eigenlijk hadden we 14 jaar leeftijdsverschil. Nou ja goed, uiteindelijk ging daar de lol vanaf, dus dat contact heb ik laten verwateren. Niet zo netjes, maar ik was 16 we doen allemaal domme dingen.

En toen kwam dus de aap uit de mouw: hij was nu single, miste iemand om zich heen en dacht ineens weer aan mij :wow:. WTF. Het was 10 (!!!) jaar geleden dat we elkaar gesproken hebben, we hebben elkaar nooit gezien!!!

Ik heb maar terug gemaild dat ik geen interesse heb, en ik hoop dat dat nu duidelijk is...
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 15-10-14 12:02, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:00

Oh ooh, straks heb je een stalker te pakken. :=

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:55

Vjestagirl schreef:
Ik heb er ook nog wel eentje.

Ik kreeg van de week ineens een mailtje: "hoi, ik wilde weten of dit e-mail adres nog werkt".
Oké dan. Geen afzender en ik herkende het mail adres waar het vandaan kwam ook niet. Dus ik teruggemaild om te vragen wie het was. Krijg ik er 3 mailtjes overheen met informatie over mezelf (van lang geleden), maar nog steeds geen naam. Dus ik wéér terug gemaild, dat ik graag wilde weten van wie die mail afkomstig was.

Wat bleek: 10 jaar geleden had ik via Cu2 veel contact met een jongen. Alleen, ik had hem verteld dat ik 23 was ipv 16. En hij was nog weer 7 jaar ouder dan dat, dus eigenlijk hadden we 14 jaar leeftijdsverschil. Nou ja goed, uiteindelijk ging daar de lol vanaf, dus dat contact heb ik laten verwateren. Niet zo netjes, maar ik was 16 we doen allemaal domme dingen.

En toen kwam dus de aap uit de mouw: hij was nu single, miste iemand om zich heen en dacht ineens weer aan mij :wow:. WTF. Het was 10 (!!!) jaar geleden dat we elkaar gesproken hebben, we hebben elkaar nooit gezien!!!

Ik heb maar terug gemaild dat ik geen interesse heb, en ik hoop dat dat nu duidelijk is...

_O- _O-

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:11

Ohh ja ik heb er ook wel 1.. Ook wel meer.. Maar ik hou het even bij 1 :+
Deze vindt mijn vriend overigens ook erg vermakelijk :+

Paar jaar geleden via internet een date gehad. Date bij mij thuis gehad (hoe dom...?!).
Hij vond het reuzegezellig, ik niet.
Hij ging niet meer weg. Nu pastte ik op de hond van mijn ouders, dus ik gaf aan die te moeten uitlaten. (In de gedachte dat hij dan op kon hoepelen..) Hij wilde wel mee! De boodschap kwam dus niet helemaal aan :')
Uiteindelijk aangegeven dat ik moe was en hoe wel goed vond.. En ook hier bleven de berichtjes nadien binnenstromen :+ Heb ze uiteindelijk maar genegeerd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:14

Nou ja misschien moeten we dan toch maar duidelijk zeggen dat je liever hebt dat hij naar huis gaat.
Zie dat zo vaak voorkomen komen. Die subtiele hints van vrouwen snappen ze denk ik gewoon toch niet.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:17

SAKKIA schreef:
Nou ja misschien moeten we dan toch maar duidelijk zeggen dat je liever hebt dat hij naar huis gaat.
Zie dat zo vaak voorkomen komen. Die subtiele hints van vrouwen snappen ze denk ik gewoon toch niet.

Ik denk inderdaad dat subtiel zijn niet werkt bij mannen :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:19

Sorry meiden, maar jullie hebben mij dag helemaal goed gemaakt vandaag!

Mijn date fail.... (Want jullie mogen ook mij lachen :') ), uhm.... Bij de verkeerde deur aanbbellen... Stond bij de buurman.
Verder weet ik het zo niet eigenlijk.. :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:20

Voortaan gewoon 'rot op, ik mag je niet' :')