deksel schreef:
rumag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ja uh, ik dus niet. Heb het hem ook eerlijk gezegd toen, dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik heb het hem nog een keer of 100 moeten zeggen, want het kwam niet helemaal aan. Overigens dacht hij ook dat we wel seks zouden hebben gehad als hij "een klein beetje had doorgezet"
uuuuuhhhmm, nou, nee. Hij durfde me amper een knuffel te geven.
Nissima schreef:Anyway, het ergste van dit alles, was dat ik een paar weken later een verzoek kreeg van hem. Via Skype (chat) vroeg hij me of ik hem niet als-je-blieft kon ontmaagden, dan was hij er vanaf en had ik ook "een leuke tijd". Het maakte hem dan niet uit dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik heb hem nog maar eens uitgelegd dat ik geen seks heb zonder gevoelens en dat het er gewoon nooit van ging komen... Uiteindelijk begon ik over jongens te praten die ik wél leuk vond (heel gemeen, weet ik, maar het kwam écht niet bij hem aan) en toen kreeg ik een bericht dat hij me nooit meer wilde spreken en was het over.
) en hij was al geen maagd meer. Nou toen kwam het er dus op neer dat het hem vooral om de seks ging en ging het dus uit. Een paar weken nadat het uit was whatsappte die opeens of ik met hem naar bed wilde
Heb hem toen uitgelegd dat ik dat alleen doe met iemand waarvan ik echt houd en waarmee ik een relatie heb. Zegt ie doodleuk: 'ik wil gerust weer met je nemen hoor, mag ik je dan asjeblieft ontmaagden?' En hij bleef er ook maar over doorgaan, ik had echt geen idee wat me nouweer overkwam
Britt_Sisi schreef:Wat ik ooit ook gehad heb wat wel een fail van hem was.. Het was niet bij de eerste date ofzo maar ik had leuk contact met hem.
Vraagt hij ineens 'ze vragen bij trainen wanneer mijn vriendin weer mee komt'
Waarop ik antwoord 'oh heb jij een vriendin dan?'
Hij ' nou blijkbaar niet'
Nooit meer gesproken erna hahaha sorry hoor maar wees dan duidelijk.
. WTF. Het was 10 (!!!) jaar geleden dat we elkaar gesproken hebben, we hebben elkaar nooit gezien!!!
Vjestagirl schreef:Ik heb er ook nog wel eentje.
Ik kreeg van de week ineens een mailtje: "hoi, ik wilde weten of dit e-mail adres nog werkt".
Oké dan. Geen afzender en ik herkende het mail adres waar het vandaan kwam ook niet. Dus ik teruggemaild om te vragen wie het was. Krijg ik er 3 mailtjes overheen met informatie over mezelf (van lang geleden), maar nog steeds geen naam. Dus ik wéér terug gemaild, dat ik graag wilde weten van wie die mail afkomstig was.
Wat bleek: 10 jaar geleden had ik via Cu2 veel contact met een jongen. Alleen, ik had hem verteld dat ik 23 was ipv 16. En hij was nog weer 7 jaar ouder dan dat, dus eigenlijk hadden we 14 jaar leeftijdsverschil. Nou ja goed, uiteindelijk ging daar de lol vanaf, dus dat contact heb ik laten verwateren. Niet zo netjes, maar ik was 16 we doen allemaal domme dingen.
En toen kwam dus de aap uit de mouw: hij was nu single, miste iemand om zich heen en dacht ineens weer aan mij. WTF. Het was 10 (!!!) jaar geleden dat we elkaar gesproken hebben, we hebben elkaar nooit gezien!!!
Ik heb maar terug gemaild dat ik geen interesse heb, en ik hoop dat dat nu duidelijk is...

Heb ze uiteindelijk maar genegeerd.