Vriend controleerd alles!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Re: Vriend controleerd alles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 14:37

Heb morgen ook een gesprek met hem erover.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:38

Ik zou het gesprek laten zitten en het gewoon uitmaken. Hier word je niet gelukkig van.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:40

lieveli schreef:
Ik zou het gesprek laten zitten en het gewoon uitmaken. Hier word je niet gelukkig van.

precies, als ik je zo hoor, gaat het echt niks worden. Bespaar die jongen dat gesprek en zet er meteen een punt achter.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:45

Ik vind het wel een geinig topic. Vrouwen willen mannen altijd maar africhten, naar hun hand zetten. Opvoeden zo je wilt.
(Natuurlijk, ik ook. Ben al level 7, ik ga rijden terwijl hij hooinetten vult, drollen schept, harkt en veegt, voer klaarzet etc. :D )

Vrouwen trouwen een man met de verwachting dat 'ie nu toch echt moet veranderen, mannen trouwen met de verwachting dat zij gewoon hetzelfde blijft. Zoiets was het dacht ik.
Hoe dan ook, succes er mee ts. ;)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:49

lieveli schreef:

Precies.

Ik heb niet alles gelezen (alleen de op)
Maar ik snap écht niet hoeveel meiden dit soort dingen pikken en ook nog denken dat dit verandert.
Bezorgd zijn is een, maar achter dit vervelende jaloerse gedoe zit een heel onzeker karakter, die écht niet weg gaat. Eenmaal zo'n type, altijd zo'n type. En jij zal altijd blijven voelen alsof je zijn vertrouwen moet winnen. Weg ermee.

En nee het is niet zo dat er hierna nooit meer iemand komt, want dat is wel zo. Dus als dat de rede is, niet settelen

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:53

Inderdaad.. men is het er allemaal wel over eens: zoals jij denkt en reageert in deze relatie, zal het sowieso geen lang leven beschoren zijn. Punt er achter zetten dus nu het nog kan zonder al te veel schade.
Toch vraag ik me af waarom jij zo reageert ... als ik zo af en toe de 'mensenonderwerpen' op bokt 's bekijk, dan kun je bijna concluderen dat de meeste vrouwen/meisjes hier een 'moord' zouden doen voor een vent die zo aanhankelijk is. Het is overigens niet zo dat ik je niet snap hoor ... ik ben zelf ook het summum van zelfstandigheid, mijn eigen ding doen en ik zou het geen seconde uithouden met een vent die constant op m'n nek zit of klaagt dat hij niet genoeg aandacht krijgt. De meeste mensen ( en vooral mannen!) vinden mijn extreme hang naar zelfstandigheid echt niet 'zoals het hoort' en vinden mij dan ook niet lief :)) - hoe zit dat met jou eigenlijk ?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:07

Maar is aanhankelijkheid en graag willen weten wat er in iemand omgaat niet totáál doorgeslagen als je een foto moet maken om notabene te "bewijzen" dat je op je werk bent?

Ik bedoel, alsjeblieft zeg.

Ik denk dat ik dan nog 1 foto zou maken: van een deur. Met onderschrift 'daar is ie'.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:10

Amaris schreef:
Maar is aanhankelijkheid en graag willen weten wat er in iemand omgaat niet totáál doorgeslagen als je een foto moet maken om notabene te "bewijzen" dat je op je werk bent?

Ik bedoel, alsjeblieft zeg.

Ik denk dat ik dan nog 1 foto zou maken: van een deur. Met onderschrift 'daar is ie'.

Dit gaat inderdaad veel te ver!
Hoe onzeker is hij wel niet? Kom op zeg...
Er zijn veel leukere mannen op de wereld, ik zou deze laten gaan en lekker verder zoeken.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:11

Oh dat ben ik met je eens hoor! Deze man gaat wel wat ver als we de TS mogen geloven. Maar over het algemeen willen de meeste vrouwen wel méér aandacht dan dat de gemiddelde man geeft, en dat bedoelde ik eigenlijk.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:12

Oh haha!

Ja dat kan ik alleen maar met je eens zijn. Al ben ik zo totaal niet, de gemiddelde vrouw volgens mij wel.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:24

Gypsy schreef:
Ik vind het wel een geinig topic. Vrouwen willen mannen altijd maar africhten, naar hun hand zetten. Opvoeden zo je wilt.
(Natuurlijk, ik ook. Ben al level 7, ik ga rijden terwijl hij hooinetten vult, drollen schept, harkt en veegt, voer klaarzet etc. :D )

Vrouwen trouwen een man met de verwachting dat 'ie nu toch echt moet veranderen, mannen trouwen met de verwachting dat zij gewoon hetzelfde blijft. Zoiets was het dacht ik.
Hoe dan ook, succes er mee ts. ;)

Haha, hoeveel levels bedraagt deze training _/-\o_ Eens kijken of ik er na veertig jaar nog iets mee kan }>

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:32

Ik ben er nu een aantal jaar mee bezig, op level 80 zorgt hij thuis voor de kids terwijl jij carrière maakt. :P Het is een intensief programma hoor. Parelli is er niks bij. :+

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:52

Goed uitgaan van het feit dat we maar 1 kant van het verhaal horen. Eerlijk zijn en uitmaken, hij voelt dat je afstand neemt en klampt zich krampachtig aan je vast. Misschien niet een strakke actie, maar hij is waarschijnlijk zo hoteldebotel dat hij alles doet om je te behoudenm. Niet doorhebbende dat hij je alleen maar weg pusht.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:07

Gypsy schreef:
Ik ben er nu een aantal jaar mee bezig, op level 80 zorgt hij thuis voor de kids terwijl jij carrière maakt. :P Het is een intensief programma hoor. Parelli is er niks bij. :+

Haha, geweldig, mijn man zat dan dertig jaar geleden al een aantal jaren op level 80. Nu zijn de kids ons niet meer nodig in dat opzicht dus hij is wel weer teruggevallen in levels, ~~}> :)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:41

Als je er al na 2 maanden klaar mee was, waarom heb je hem dan nog 4 maanden aan het lijntje gehouden? En nu heb je ook nog een topic op internet over hem staan waar hij 10 pagina's lang een beetje afgezeken word, klein beetje sneu voor hem.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:17

Dit gedrag komt vaak ergens vandaan, verlatingsangst, eerder belazerd ect ect.
Mocht je echt met hem verder willen, gewoon zorgen dat hij hier Hulp voor krijgt.
Vooral jezelf niet veranderen en denken dat je zelf dingen fout doet.
Die fout had ik heel erg gemaakt, dat ik dacht misschien ben ik wel écht te losbollig, misschien ben ik wel echt te vaak weg.
Heel veel later pas ontdekte ik pas dat het probleem niet bij mij lag, maar bij hem.

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:26

Waarom wil je het niet gewoon uitmaken? Lijkt me dat je hier niet gelukkiger van wordt.
Heb deze vraag volgens mij al een keer voorbij zien komen maar is nog geen antwoord op gegeven.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:55

HeartOfHorse schreef:
Waarom wil je het niet gewoon uitmaken? Lijkt me dat je hier niet gelukkiger van wordt.
Heb deze vraag volgens mij al een keer voorbij zien komen maar is nog geen antwoord op gegeven.

Meestal is het ''ik hou van hem'' of, ''ik kan niet alleen zijn.''

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:59

Ik denk eerder omdat het toch heel moeilijk is om er een punt achter te zetten en je toch wel om diegene geeft en dat doet dan toch de ander veel verdriet, wat je niet wilt. Denk ik dat vaker is dan die 2 redenen.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:34

Hoe is het gegaan ts?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:26

Ze gaat morgen toch pas praten of?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:51

Denk als ik dit zo lees dat het controleerd is omdat het al neigt naar de verleden tijd..

Vind het niet klinken als een situatie die handig is, je moet je misschien eens afvragen of je nog wel echt van hem houdt, of dat de irritatie groter is. Je mag een mens niet volledig willen veranderen.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:03

En gesprek al gehad. Zoja. Hoe ging he?

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 21:52

Gesprek al gehad, dit ging goed, meer wil ik er niet over kwijt.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:58

Fijn dat het gesprek goed is gegaan. Veel succes met wat jullie overeengekomen zijn. Hopelijk zijn jullie voor jullie beiden tot wen goede oplossing gekomen.