Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
lieveli schreef:Ik zou het gesprek laten zitten en het gewoon uitmaken. Hier word je niet gelukkig van.
- hoe zit dat met jou eigenlijk ? Amaris schreef:Maar is aanhankelijkheid en graag willen weten wat er in iemand omgaat niet totáál doorgeslagen als je een foto moet maken om notabene te "bewijzen" dat je op je werk bent?
Ik bedoel, alsjeblieft zeg.
Ik denk dat ik dan nog 1 foto zou maken: van een deur. Met onderschrift 'daar is ie'.
Gypsy schreef:Ik vind het wel een geinig topic. Vrouwen willen mannen altijd maar africhten, naar hun hand zetten. Opvoeden zo je wilt.
(Natuurlijk, ik ook. Ben al level 7, ik ga rijden terwijl hij hooinetten vult, drollen schept, harkt en veegt, voer klaarzet etc.)
Vrouwen trouwen een man met de verwachting dat 'ie nu toch echt moet veranderen, mannen trouwen met de verwachting dat zij gewoon hetzelfde blijft. Zoiets was het dacht ik.
Hoe dan ook, succes er mee ts.
Eens kijken of ik er na veertig jaar nog iets mee kan
Het is een intensief programma hoor. Parelli is er niks bij.
Gypsy schreef:Ik ben er nu een aantal jaar mee bezig, op level 80 zorgt hij thuis voor de kids terwijl jij carrière maakt.Het is een intensief programma hoor. Parelli is er niks bij.