Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik leer normaal gesproken heel snel, ben gek op koffie (toegegeven, nog niet zo heel lang) en het is me al meerdere keren uitgelegd, maar ik snap het gewoon niet 
Niobe schreef:Hoofdrekenen ben ik ook heel slecht in..
Maar koffiezetten kan ik echt absoluut nietIk leer normaal gesproken heel snel, ben gek op koffie (toegegeven, nog niet zo heel lang) en het is me al meerdere keren uitgelegd, maar ik snap het gewoon niet
Mijn vriend heeft zelfs een keer een briefje bij het apparaat gelegd hoeveel ik er in moest doen voor 2 kopjes, dat ging dan op een gegeven moment wel, maar als ik er meer moet zetten dan krijg ik de verhoudingen gewoon niet goed![]()
Dus, maar een Senseo aangeschaft
Ik kan het wel hoor, maar moet er echt bij nadenken.
Cayenne schreef:Oh ja, en ik heb absoluut geen gevoel voor richting. Verdwaal ook op de meest onlogische plekken en waar ik al 10 keer ben geweest. Het is ook volstrekt zinloos om mij de weg ergens naartoe te vragen. Ik stuur je zo de verkeerde kant op (en dat is echt niet expres).
Pas zodra ik me realiseer dat ik deze etalage al gehad heb draai ik weer om

[***] schreef:__Rianne schreef:Ik kan niet mn pink en ringvinger naast elkaar houden en mn wijsvinger en middelvinger naast elkaar en dan dat uit elkaar doen zeg maar.
De spock handdie kan ik na lang proberen nu met beide handen!
![]()