Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Wat fijn Denies! Ik vind het best lastig me weer open te stellen, want het is me nu al een paar keer gebeurd dat ze toch niet 'verliefd genoeg' waren. Gelukkig heb ik het in ieder geval enorm getroffen met mijn eerste ex, met wie ik 6 jaar samen was en met wie ik nog steeds, na 4 jaar, elke dag bel en tegen wie ik alles kan vertellen. En ook met mijn laatste doe ik nog veel samen. Ik vind dat fijn, want ik kan me zo slecht voorstellen dat je iemand die je ooit oprecht hebt gemogen ineens aan de kant zet.
Bagheera_206 schreef:Sheran schreef:Ik ben niet zo'n wraakzuchtig type
Maar mijn exen hebben ook geen hele 'erge' dingen gedaan... dat scheelt denk ik wel. Ze waren gewoon niet verliefd genoeg.
Erge dingen is helemaal K, maar als ze niet verliefd genoeg zijn is/blijft ook rot.Helaas moet het wel van 2 kanten komen.
Beau_Myrthe schreef:Moest maandag afrijden nou toen kreeg ik ineens een succes apje en daarvoor al is hoe het ging. Heel lief want zo bedoelt die het vast maar oh wat kan ik me kwaad maken. Laat mij gewoon met rust want het gaat poedersuiker en dan komt door jou! Niet dat ik dan succes en doe je rustig aan wil horen van hem ofzo...
Guess_NH schreef:Ik lig met tranen in bed, wat kan iemand je toch ontzettend veel pijn doen.
Hoppa einde relatie, einde verloving, zo spontaan, vorige week zo'n goede week gehad en al zoveel meegemaakt samen het afgelopen jaar en ineens laat hij me zo in de steek.
minikatje schreef:Is het al zo duidelijk dan?
Sterkte wie weet loopt het goed af.