Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:51

Wat fijn Denies! Ik vind het best lastig me weer open te stellen, want het is me nu al een paar keer gebeurd dat ze toch niet 'verliefd genoeg' waren. Gelukkig heb ik het in ieder geval enorm getroffen met mijn eerste ex, met wie ik 6 jaar samen was en met wie ik nog steeds, na 4 jaar, elke dag bel en tegen wie ik alles kan vertellen. En ook met mijn laatste doe ik nog veel samen. Ik vind dat fijn, want ik kan me zo slecht voorstellen dat je iemand die je ooit oprecht hebt gemogen ineens aan de kant zet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:00

Deze zin uit 'Blue is the warmest color' is exact wat ik voor mijn ex voel.

Citaat:
But I have infinite tenderness for you. I always will. My whole life.

Ik hoop ook echt dat hij straks weer contact wil, als het minder pijnlijk is.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:03

Lieveli, dat heb ik dus ook. Mensen snappen soms niet dat ik nog met hem overeen kom, maar hij blijft wel altijd iemand speciaal voor mij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:13

Mijn ex is echt de leukste jongen ter wereld. Maar het werkte tussen ons nu gewoon niet. Misschien later wel, ik weet dat we er allebei zo over denken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:52

Sheran schreef:
Wat fijn Denies! Ik vind het best lastig me weer open te stellen, want het is me nu al een paar keer gebeurd dat ze toch niet 'verliefd genoeg' waren. Gelukkig heb ik het in ieder geval enorm getroffen met mijn eerste ex, met wie ik 6 jaar samen was en met wie ik nog steeds, na 4 jaar, elke dag bel en tegen wie ik alles kan vertellen. En ook met mijn laatste doe ik nog veel samen. Ik vind dat fijn, want ik kan me zo slecht voorstellen dat je iemand die je ooit oprecht hebt gemogen ineens aan de kant zet.

Het is natuurlijk nog even af wachten hoe of wat. Maar het is iig al verliefd genoeg om het
officieel te maken en ieder weekend samen te zijn. We gaan het gewoon zien :)

Daar heb je zeker geluk mee gehad, ik zou mijn ex niet meer willen zien of spreken, want dan
doe ik hem wat aan.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:57

Ik ben niet zo'n wraakzuchtig type :P
Maar mijn exen hebben ook geen hele 'erge' dingen gedaan... dat scheelt denk ik wel. Ze waren gewoon niet verliefd genoeg.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:01

Nee, denk dat het anders is als iemand o.a vreemd gaat en veel liegt ..

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 20:14

Moest maandag afrijden nou toen kreeg ik ineens een succes apje en daarvoor al is hoe het ging. Heel lief want zo bedoelt die het vast maar oh wat kan ik me kwaad maken. Laat mij gewoon met rust want het gaat poedersuiker en dan komt door jou! Niet dat ik dan succes en doe je rustig aan wil horen van hem ofzo...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:48

Sheran schreef:
Maar mijn exen hebben ook geen hele 'erge' dingen gedaan... dat scheelt denk ik wel. Ze waren gewoon niet verliefd genoeg.

Erge dingen is helemaal K, maar als ze niet verliefd genoeg zijn is/blijft ook rot. :( Helaas moet het wel van 2 kanten komen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:59

Bagheera_206 schreef:
Sheran schreef:

Erge dingen is helemaal K, maar als ze niet verliefd genoeg zijn is/blijft ook rot. :( Helaas moet het wel van 2 kanten komen.

Het zal nooit makkelijker of leuker worden, helaas is het geen belastingsdienst zo van leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel! :')

Beau_Myrthe schreef:
Moest maandag afrijden nou toen kreeg ik ineens een succes apje en daarvoor al is hoe het ging. Heel lief want zo bedoelt die het vast maar oh wat kan ik me kwaad maken. Laat mij gewoon met rust want het gaat poedersuiker en dan komt door jou! Niet dat ik dan succes en doe je rustig aan wil horen van hem ofzo...

Ik snap wat je bedoeld maar ik denk dat het wel goed bedoeld is? Misschien kan je laten weten dat het niet in goede aarde bij jou valt?

Ik zit een beetje in dubio.. Al weken lang is er iemand die met mij wilt afspreken, sinds het moment dat deze persoon wist dat ik vrijgezel was. Nu heb ik heel de tijd de boot af gehouden, omdat ik nog hoop had dat de relatie terug goed zou komen en omdat ik er gewoon niet klaar voor was.
Nu is de hoop in ieder geval over, nadat ex duidelijk heeft gemaakt dat zij mij niet meer moet maar ik denk nog steeds niet dat ik er klaar voor ben.. Maar misschien dat een vrijblijvende afspraak ook leuk kan zijn? Wie weet hou ik er een goede vriendin aan over? Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:11

Als je er zo lang over na moet denken zou ik het al niet doen denk ik. Heeft ook geen haast toch?
Vraag jezelf af wat je er aan hebt en wat het je (positief) oplevert.

Ik zelf heb bijvoorbeeld de angst dat ik weer terugval in enorm verdriet als ik denk aan een afspraakje.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:28

Nou ja, daten wordt iig wel makkelijker gemaakt met al die sites/apps. _O- En ook erg makklijk om relatie uit te maken per SMS/telefoon/WA. -O-

Ja Daf, gaan we daten? <<) #flauw

Ik zou het dan ook zo 1-2-3 niet weten. Denk dat afspreken wel OK is, maar bij deze persoon wel heeeeeel erg duidelijk aangeven dat afspreken OK is, maar dat hij/zij niets verder hoeft te verwachten omdat je nog in het verwerkingsproces zit van je vorige relatie en dat eerst een plek wilt geven en af wilt sluiten. Je kunt beter beter op voorhand de verwachtingen aansturen om achteraf misschien teleurstellingen te voorkomen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:51

Hqha Richard, top idee! Etentje doen? Met romantisch kaars licht en zo?

Ja duidelijkheid staat wel voor, dat vind ik zelf ook wel erg belangrijk! Ik ben ook absoluut niet uit op een nieuwe relatie momenteel. Maar het is erg vermoeiend om steeds nee te zeggen tegen iemand die al weken probeert.. Ze doet erg haar best zeg maar..

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:17

Ik lig met tranen in bed, wat kan iemand je toch ontzettend veel pijn doen.

Hoppa einde relatie, einde verloving, zo spontaan, vorige week zo'n goede week gehad en al zoveel meegemaakt samen het afgelopen jaar en ineens laat hij me zo in de steek.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:28

Ah wat erg! :(:)
Zo onverwachts, dikke knuffel! En succes vannacht, ik vrees dat het weinig slapen wordt :( :( :(:)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:42

Dankjewel ;( ;( ;(

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 05:28

Guess_NH schreef:

Hoppa einde relatie, einde verloving, zo spontaan, vorige week zo'n goede week gehad en al zoveel meegemaakt samen het afgelopen jaar en ineens laat hij me zo in de steek.

Oooh meid, een donderslag bij heldere hemel!
Dikke knuffel :(:)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 05:47

Bah! Wat K zeg! :(:)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:59

Ben heeeel erg bang dat ik me binnenkort ook bij dit topic mag voegen. Fuuuuuuuuuuuck, ik wil niet ... -O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:29

Is het al zo duidelijk dan?
Sterkte wie weet loopt het goed af.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:36

Guess_NH schreef:

jeetje... zo opeens?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:43

minikatje schreef:
Is het al zo duidelijk dan?
Sterkte wie weet loopt het goed af.

Nou ja, we zitten nu in een soort 'adempauze' om over bepaalde dingen na te kunnen denken. Zaterdag komt hij hierheen (4u in de trein enkele reis) voor een stevig gesprek. Ik heb geen idee welke kant het op gaat gaan en voor hetzelfde geld komt het idd ook allemaal goed, maar heb het gewoon flink benauwd op het moment :=

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:48

Guess_NH schreef:

Meid toch! Dikke knuffel!!!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:53

Wat erg Guess! Heel veel sterkte meid, wat een klootzak zeg :(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:44

Guess, wat is er gebeurd? Heeeeele dikke knuffel..... :(:)