Daarnaast heb ik nog een wit met zwart gestippelde rok, zo een uit de jaren 50. Die doe ik dan aan met een hempje of t-shirtje en dan een gestippeld sjaaltje om m'n nek. Hoge staart in, lichtblauwe oogschaduw, een paar leuke oorbellen en gaan met die banaan.
Daarnaast heb ik nog een witte blouse met een zwart giletje. Op dat giletje zitten al mijn onderscheidingen en andere buttons vastgepind. Dit is mijn officiële pakkie voor officialiteiten, ik zit namelijk bij de commissie van een carnavalsvereniging. En dan teken ik naast mijn linker oog een zwart handje op mijn gezicht met eyeliner, aangezien onze vereniging de Zwarte Hand heet.
Dus dat kun je ook zien als drie outfits, haha

Voorgaande jaren heb ik mijn eerste drie jaar carnaval in het jeugdraadskostuum rondgelopen aangezien ik jeugdraadslid was. Daarna heb ik een jaar geen carnaval gedaan, en het jaar daarna ben ik een jaar foute fitness geweest, het jaar daarop had ik een dirndl-jurkje geleend, het jaar daarop was het weer foute fitness, vorig jaar nog een shirt van de vereniging en daarnaast ook al de piratenjurk en de stippelrok, en dit jaar hetzelfde maar dan het shirt ingeruild voor het commissietenue. Denk dat ik echter wel gewoon een shirt aandoe als we met de opening van de carnaval pannenkoeken moeten bakken. Er was een tijd dat de commissieleden ook gewoon t-shirts droegen, en die heb ik toevallig ook nog een in de kast liggen.

Maar vanaf zaterdagmiddag gaan we losssss