. Als er gewoon veilig gesekst wordt, heb ik bijvoorbeeld geen enkel probleem met een FWB die er meerdere neukertjes op nahoudt. Ieder zijn keuze.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Myfairytale schreef:En hoezo gaat het niet om willen weten? Als iemand het mij verteld en ook nog eens bewijs kan leveren is er weinig geloven meer nodig.
Sammie schreef:Stel jij hebt een vriend(in) en jullie relatie is super en geweldig. Het kan niet op. Je vertrouwt hem verder helemaal etc. etc. Vervolgens komt er een meisje die je helemaal niet kent met een verhaal over je vriend die volgens haar wilde verleiden. Je krijgt misschien wat vage what app berichtjes of een foto te zien. Je bent boos en je vertrouwt het niet. Je gaat naar je vriend en die zegt kwaad en woedend oh dat wijf.. Die is echt achterlijk.. Dat is een vage kennis van Bas en die heeft toen en toen om mijn nek in de kroeg gehangen.. Ik heb gezegd dat ik al een vriendin had, maar vervolgens viel ze me lastig. Ja stom dat ik mijn telefoonnr. heb gegeven/ Bas heeft mijn telefoonr gegeven. Daar was ik ook echt niet blij mee/ die what app berichtjes die zijn fake! Dat wijf dat spoort niet hoor!~
Wie geloof je dan? Eerder je vriend en niet dat mens die je niet kent..
Ik heb dit nu al een paar keer bij anderen meegemaakt en het is altijd de wigmaker die de boosdoener is of ze nu wel of géén gelijk had.
Roosch schreef:Welnee joh, zo is het toch helemaal niet, Jannepauli. Niks mis met FWB maar dan moet er geen vriendinnetje thuis zitten en daar moet al helemaal niet over gelogen worden.
Ik zou me inderdaad gebruikt voelen als er zo met me gesold zou worden.
_San87_ schreef:Dan heb je inderdaad een misselijkmakende kerel aan de haak geslagen.
Als er gewoon veilig gesekst wordt, heb ik bijvoorbeeld geen enkel probleem met een FWB die er meerdere neukertjes op nahoudt. Ieder zijn keuze.
Roosch schreef:_San87_ schreef:Dan heb je inderdaad een misselijkmakende kerel aan de haak geslagen.
Als er gewoon veilig gesekst wordt, heb ik bijvoorbeeld geen enkel probleem met een FWB die er meerdere neukertjes op nahoudt. Ieder zijn keuze.
Nee, dan zóu ik een misselijkmakende kerel aan de haak hebben geslagen.
Prima dat jij er geen problemen mee hebt maar ik ben wél van de monogame relaties. Ik hoef geen vent die ook maar de behoefte heeft met een andere meid iets te delen.
@Jannepauli, ik ben sowieso niet van de FWB, maar als dat zo zou zijn, zou ik op z'n minst verlangen dat er eerlijk gecommuniceerd wordt. Voor mijn part heeft ie er 10 neukertjes naast, maar een relatie vind ik wat anders.
? Als de vriendin van TS haar FWB er geen probleem mee heeft, wie zijn wij dan om haar zielig te vinden?
meggiemeg schreef:Suzanne F. schreef:Ach TS moet lekker zelf weten wat ze doet. Ze vroeg hier tips... ze hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk gedaan heeft!![]()
*pakt de popcorn*
Precies daarom hoopte/verwachte ik ook een reactie!
Roosch schreef:Of ze hebben er wel een en TS redt haar van een bedriegende klootzak waarvan vriendin in kwestie verwachtte dat hij monogaam was.
. Sammie schreef:Dat is dus de boemerang.. Geen heldenrol, maar een "vuil vies jaloers *&(#*^(%^% takkew*f die een goede relatie probeert te verstoren.. Dan ben je zielig, joh..." En als dat dan ook nog eens wordt rondbazuint.. zit je als ts met wat extra rotte peren.. Ik geloof niet dat ts daar behoefte aan heeft of het verdient.
Kuggur schreef:_San87_ schreef:Dan heb je inderdaad een misselijkmakende kerel aan de haak geslagen.
"neukertjes", is dat echt een woord....
.
Roosch schreef:Tja.. wat is verdienen.. Waarom vindt iedereen dat zij het moet weten omdat ts iets meer verwacht van een FWB dan wat je van een FWB kan en mag verwachten.. waarom gaat iedereen er vanuit dat hij liegt, dat zij (de vriendin) het niet weet, dat je wraak 'moet' nemen, dat je je beter voelt na het vertellen.., dat die vriendin vervolgens kwaad wordt en hem dumpt.., dat die vriendin vervolgens in jouw armen rent met oh dankjewel voor het vertellen!!..Maar verdient de vriendin in kwestie het dan om het niet te weten?
Verdient de vriendin in kwestie het dan om zo hard besodemieterd te worden? (even ervan uitgaan dat..)
Sammie schreef:Tja.. wat is verdienen.. Waarom vindt iedereen dat zij het moet weten omdat ts iets meer verwacht van een FWB dan wat je van een FWB kan en mag verwachten.. waarom gaat iedereen er vanuit dat hij liegt, dat zij (de vriendin) het niet weet, dat je wraak 'moet' nemen, dat je je beter voelt na het vertellen.., dat die vriendin vervolgens kwaad wordt en hem dumpt.., dat die vriendin vervolgens in jouw armen rent met oh dankjewel voor het vertellen!!..
En ik denk dat als je je al poedersuiker voelt naar aanleiding van ts de situatie, vervolgens denkt even wraak (dus beter te voelen - wat al niet zo is, maar dat terzijde) te nemen door het te vertellen en vervolgens als een achterlijk stom k*tw*f wordt uitgemaakt tegenover kennissen en mogelijk ook vrienden.. dat je dat niet gestolen wordt.. Dan voel je je nog rotter dan je je al voelt. Dan verdenkt iedereen je nl. ergens van wat al niet waar is. Dan ben jij nl. de leugenaar en relatiebreker... dus dat 'het kan mij gestolen' worden is onwaar. Het staat compleet haaks op de sociale menselijke belevenis over de verwachte situatie en gevolgen.