Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:17

hyppolyte en ik hebben besloten op bepaalde dingen te letten, als we ooit weer met een man willen daten. :)) :)) :)) :)) <<) <<) <<) _O- _O-

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:06

ponytjuh76 schreef:
Waarom doen mensen dit toch... :') Eisen stellen een je "toekomstige lover" mensen, waar maak je je druk om! Als je iemand tegenkomt ga je je checklist toch niet even afwerken of degene wel alles heeft wat jij van iemand verwacht.. Jezus :')

tot op een bepaalde hoogte ben ik het een soort van met je eens. maar goed, ik kan me bepaalde dingen ook wel voorstellen; zo ontmoette ik op vakantie eens een hele leuke knul, gelijk de vlam in de pan en klikte onwijs goed. bleek ie ook nog een dorp verderop te wonen :Y) goede baan ook zover ik kon beoordelen, nou ja, goed, een vaste baan met vast inkomen bij een mij bekend bedrijf. Dus toen eenmaal thuis sprak ik met hem af en ging mee naar zijn huis. Waar ik er achter kwam dat hij bij zijn alcoholistische vader inwoonde die geen inkomen had, het water en elektra waren al tijden afgesloten; het huis was ronduit smerig en hij had allerlei dingen gejat van zijn werk die hij trots toonde aan me. van zijn inkomen kocht hij dingen die niet nodig waren, grasparkietjes met een kooitje bijv. ipv dus rekeningen te betalen.... Dat was, zoals je begrijpt, direct voorbij. Dus ja, bepaalde basis-eisen moet je zeker kunnen stellen, al was het maar de intentie om dingen te veranderen en op te lossen...

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:16

Dirndl schreef:
@ Knoffer, oei, Andries Knevel.. toch maar niet! := Maar klopt hoor, er zijn genoeg niet-typische nerds, ik ben er zelf ook geen.

B-)

Ik bedoel niet hem, maar zijn gast. Hahaha, nee, ik denk dat Knevel eerder cum laude afgestudeerd is in irritant zijn :')

NeverGiveUp schreef:
Hah, dat doet me hieraan denken :')

[ Video ]

_O- _O- _O- _/-\o_ Brigitte heeft ook wel geniale liedjes :')
Oh man, Andries Knevel zou je man maar zijn.

vuurneon

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:20

:') dat filmpje van Brigitte :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:15

Callisto04 schreef:
Misschien eerst proberen zelf correct Nederlands te schrijven voor je anderen daar op beoordeelt?

Heb jij mijn post goed gelezen? Nee hè? :)

Het verschil tussen ''af en toe een foutje'' en een hele tekst vol met fouten in iedere zin.. Dat is een wereld van verschil en dat laatste erger ik me aan. Dat je denkt mij op mijn fouten te kunnen wijzen, zit ik niet mee hoor. Iedereen maakt wel eens een spelfoutje en dat wil niet zeggen dat je daardoor de Nederlandse taal schriftelijk niet goed beheerst ;) Dat heeft ook te maken met een verkeerde zinopbouw, je tekst niet in alinea's kunnen indelen en het niet correct/of onjuist toepassen van punten, komma's en andere leestekens. :)* :)* :)*

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 17:32

Laten we het topic aangenaam houden :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:43

De man moet:
-goede baan hebben
-aan technisch duiken doen
-niet te oud, dus niet dat het mijn vader kan zijn
-mijn paard accepteren
-van reizen en avontuur houden
-mij vrij laten
-geen kinderen willen

Valt dus best mee met de eisen. ;)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:01

Technisch duiken :o?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:06

BaileyMix schreef:
Technisch duiken :o?

Ja, dus rebreather, trimix, grotduiken ;) Anders gaan ze toch zeuren.
Nee, even serieus. Het zou erg leuk zijn als je iemand vindt die dezelfde hobby heeft als ik. Maar indien niet, ok, maar laat me dan wel vrij. Ga niet zeuren over mijn hobby's.
En nee, ik ben ook niet op zoek. Single zijn bevalt me wel, al is het wel zo dat mocht ik de ware tegenkomen ik er open voor sta. Maar echt op zoek, nee hoor.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:50

Letitia1991 schreef:
vuurneon schreef:
Voor sommige mensen omvat Jezus inderdaad alles wat ze nodig hebben :j

:')

Ik heb toch liever een echt vriendje dan een imaginair vriendje :+

Ja hallo mijn imaginaire vriendje voldoet wel gewoon aan al mijn eisen *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:12

Luistert altijd, klaagt nooit en neemt geen ruimte in? :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:20

Nouja, ik zal maar niet mijn droomman gaan opnoemen want tsja, dan ben ik waarschijnlijk nog uren bezig :+

Maar ik ben minder kieskeurig geworden de laatste tijd, wat ik wel goed vind van mezelf. Toch heb ik deze punten waarvan ik wel echt graag wil dat een man die heeft ook al is hij nog zo lief etc.
- Verzorgd uiterlijk (no way dat ik graag een vent heb met gele tanden, of iemand die stinkt o.i.d) :')
- Groter dan mij
- Mijn paard accepteren
- Goed kunnen luisteren
- Niet te oud

Dit vind ik zo'n beetje de musthave's van een man. Valt nog mee toch?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:33

vuurneon schreef:
Luistert altijd, klaagt nooit en neemt geen ruimte in? :D

Precies! Echt geweldig!
Er zou gewoon een datingsite moeten komen voor imaginaire mensen! :Y)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:37

Yunaa schreef:
Saskiaatje schreef:
Goh, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er daadwerkelijk mensen zijn die een partner afwijzen op basis van beroep. :\

Yes, ook die bestaan :)

*steekt vinger op*
Na 2 jaar een relatie met een zeeman te hebben gehad weet ik zeker dat mijn voorkeur ABSOLUUT NIET meer uitgaat naar iemand die regelmatig langere tijd van huis is. Ik zeg niet nooit, maar als het even niet hoeft :=

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:27

Ik heb wel eisen:
- Langer als mij. ( ik ben 1.84 dus word moeilijk)
- Mijn werk/hobby accepteren. (geen eeuwige grapjes over paardenvlees of paarden tutjes)
- Gek zijn op dieren. (hoeft geen paarden vent te zijn)
- Goed voor mij zijn. ( mij schop onder me kont kunnen geven, maar ook steunen en kunnen sturen)
- Verzorgt uiterlijk
- Ouder als mij
- Goed kunnen luisteren ( en goed gesprek kunnen voeren)
- Zelfstandig zijn en niet lui.
- Geen veel alcohol gebruik.

Gelukkig heb ik er een die daar overal aan voldoet. Ik heb nu iets meer als een jaar een relatie met een boeren jongen. Een jongen van 26 die al van zijn 16de hard werkt op boerderij van zijn pa. Hij is 1.86 lang. Heeft hond thuis( nu ondertussen kippen door mij ) Is gek op dieren en op mijn paard en gaat bijna elke week wel een keer mee. Hij heeft er paar keer op gezeten maar dat hoeft van hem niet zo nodig, maar zal er wel alles voor doen als er wat is met hem. En dat vind ik belangrijk. We zijn nu opzoek naar een woonruimte samen, Hij heeft altijd thuis gewoond en gewerkt en voor mij is dit ook de eerste keer samen wonen, ook al wonen wij nu al een jaar lang bij zijn pa in. Verder voldoet hij aan al mijn eisen, alleen denk ik wel dat het toevallig is gelopen zo. En dat hij gespierd is komt door het zware werk, veel tillen en slepen en sjouwen en dat is wel mooi meegenomen. Zo is heel het pakketje precies wat ik zoek !

Oja, me vriend heeft ook gerookt maar is begin dit jaar gestopt omdat hij ook gezonde kinderen wilt ooit. :) Maar het stoppen met roken hoefde niet voor mij

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:45

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 10:33

Leuk, interessant :)

Haha hier moest ik toch om lachen hoor:
Citaat:
Rest ons nog één prangende vraag: als mannen en vrouwen zulke verschillende eisen aan hun partner stellen, waarom willen we dan eigenlijk met elkaar samenleven?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:33

Ja mooi inderdaad :'). Gelukkig blijkt uit dat artikel dat mannen net zo zijn als wij wat dat betreft :')

@ketaki, wij hebben het goed uitgedacht he nu :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:19

Hyppolyte, dat heb ik er niet uit gehaald hoor... Geen wchte eisenlijstjes over grote tetten in elk geval :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:45

hyppolyte schreef:
Ja mooi inderdaad :'). Gelukkig blijkt uit dat artikel dat mannen net zo zijn als wij wat dat betreft :')

@ketaki, wij hebben het goed uitgedacht he nu :j

yeahhhhhhhh, wij hebben de ultime methode om mannen te spotten :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* +:)+ +:)+

die blijft heerlijk onder ons ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> :D :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:18

Hahahaha, moeten we anderen niet laten delen in onze nieuw verworven wijsheid dan :')?

@magrathea, in dat artikel staan toch nog wel een paar eisen, blijkt ook wel uit de quotes van die mannen

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:02

Magrathea schreef:
Hyppolyte, dat heb ik er niet uit gehaald hoor... Geen wchte eisenlijstjes over grote tetten in elk geval :D

Ben ik het mee eens. Ik haal er meer uit dat mannen meer opzoek zijn naar zichzelf in een vrouwelijk lichaam :')
Eisen komen wel steeds meer vanaf de mannen maar zo heftig zijn ze nog niet volgens het artikel.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:22

Ik haal eruit dat ze vooral seks willen, en dat al de rest wel onderhandelbaar is :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 03:34

Ik vind "een paar eisen" niet hetzelfde als de lijstjes die ik hier zie. En ja mannen hebben echt wel de ideale vrouw in hun hoofd, duh, maar voor minder kan het ook prima ;)

Vrouwen willen trouwens ook gewoon een vrouw in een mannenlichaam hoor :x "moet goed kunnen luisteren " jaja :z

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:46

Magrathea schreef:
Vrouwen willen trouwens ook gewoon een vrouw in een mannenlichaam hoor :x "moet goed kunnen luisteren " jaja :z

Zolang we maar ergens tegenaan kunnen l*llen toch :D

Van de week wel weer gemerkt dat ik een jongen tien keer zo aantrekkelijk vind als hij langer is dan dat ik ben.. :o

Edit: Ik werd gebanketstaafd