Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ponytjuh76 schreef:Waarom doen mensen dit toch...Eisen stellen een je "toekomstige lover" mensen, waar maak je je druk om! Als je iemand tegenkomt ga je je checklist toch niet even afwerken of degene wel alles heeft wat jij van iemand verwacht.. Jezus
goede baan ook zover ik kon beoordelen, nou ja, goed, een vaste baan met vast inkomen bij een mij bekend bedrijf. Dus toen eenmaal thuis sprak ik met hem af en ging mee naar zijn huis. Waar ik er achter kwam dat hij bij zijn alcoholistische vader inwoonde die geen inkomen had, het water en elektra waren al tijden afgesloten; het huis was ronduit smerig en hij had allerlei dingen gejat van zijn werk die hij trots toonde aan me. van zijn inkomen kocht hij dingen die niet nodig waren, grasparkietjes met een kooitje bijv. ipv dus rekeningen te betalen.... Dat was, zoals je begrijpt, direct voorbij. Dus ja, bepaalde basis-eisen moet je zeker kunnen stellen, al was het maar de intentie om dingen te veranderen en op te lossen... Dirndl schreef:@ Knoffer, oei, Andries Knevel.. toch maar niet!Maar klopt hoor, er zijn genoeg niet-typische nerds, ik ben er zelf ook geen.

NeverGiveUp schreef:
Brigitte heeft ook wel geniale liedjes 
dat filmpje van Brigitte
Callisto04 schreef:Misschien eerst proberen zelf correct Nederlands te schrijven voor je anderen daar op beoordeelt?
Dat heeft ook te maken met een verkeerde zinopbouw, je tekst niet in alinea's kunnen indelen en het niet correct/of onjuist toepassen van punten, komma's en andere leestekens.
BaileyMix schreef:Technisch duiken
Anders gaan ze toch zeuren.

Yunaa schreef:Saskiaatje schreef:Goh, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er daadwerkelijk mensen zijn die een partner afwijzen op basis van beroep.
Yes, ook die bestaan
Maar het stoppen met roken hoefde niet voor mij
. Gelukkig blijkt uit dat artikel dat mannen net zo zijn als wij wat dat betreft 
? Magrathea schreef:Hyppolyte, dat heb ik er niet uit gehaald hoor... Geen wchte eisenlijstjes over grote tetten in elk geval

"moet goed kunnen luisteren " jaja
Magrathea schreef:Vrouwen willen trouwens ook gewoon een vrouw in een mannenlichaam hoor"moet goed kunnen luisteren " jaja