Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femm_k schreef:Hoi dames. Is het wel een beetje gezellig hier?
Ik wil mij ook melden.. ik ben Femke, zelf militair bij de marine. Ik heb altijd als wachtsofficier gevaren, was 250 dagen per jaar weg. Nu zit ik aan de wal als bedrijfskundig adviseur bij het marinebedrijf (daar onderhouden ze de schepen).
Maar ook de vrouw van.. dubbelop dus. Mijn vent heb ik aan boord leren kennen.Cliché he? Ik vaar sinds 1.5 jaar niet meer, maar mijn vriend nog wel.
Het feit dat ik zelf ook bij de marine zit maakt het wel wat makkelijker. Maar ik moet zeggen dat thuiszitten veel minder makkelijk is dan zelf weg gaan.
Nu is hij weg, we gaan over 3 weken verhuizen en dan issie even 4 dagen thuis voor de verhuizing. Daarna gaat hij weer weg.
Voordeel van een vent bij de marine is dat het extra leuk is als hij terug komt.Nu mag ik niet klagen, want vanwege onze kinderwens gaat ie waarschijnlijk binnenkort naar de wal. En in augustus gaan we trouwen
![]()
Het mooie is dat als we kinderen hebben, ik tot het 4e jaar van mijn jongste kind, als vrouw een varende plaatsing of uitzending mag weigeren.
Het is overigens geen korte termijn plan hoor want ik studeer nog naast mijn werk. Maar een beetje vooruitkijken mag toch?![]()
@jiperdepip: Fijne dat je vent weer terugkomt! Geniet ervan!!
@Jodie: Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat!!Een relatie met een militair is super dynamisch en interessant!
@loesje: Voor jou ook: geniet ervan en veel plezier!