Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

viavialover

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:41

stijn schaars heeft in gendt gewoon en is ook een gendtse dus wij hebbe een top voetballer in het dorp dat bij de bataven is begonnen

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:45

viavialover schreef:
stijn schaars heeft in gendt gewoon en is ook een gendtse dus wij hebbe een top voetballer in het dorp dat bij de bataven is begonnen

Ik kom uit Amsterdam en woon in London, weet je wie hier allemaal woont/vandaan komt?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:47

Oh dan heb ik Jochem Meijer, Victoria koblenco en nog zoveel andere mensen xD leiden is zo'n leuk stadje lol

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:49

Ja boem dan ga ik ook even mijn celebrity life in dit topic zetten: Danny Blind (van Ajax :') ) is getrouwd met de nicht van m'n vader 8-) En ik heb ooit een tennisrokje van ze gehad =:) Uiteraard krijg ik hierdoor ontzettend veel mee van het beroemde leven :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:50

:') Mijn zusje is 10 dus die kijkt nog wel eens programma's waar mainstreat oid in voor komt.

Zo irritant, elke keer als miss montreal op tv komt hoor ik mijn moeder roepen: IK KEN HAAR MOEDER. IK HEB HAAR SCHOENEN VERKOCHT. :')

So what, wat dacht je dan dat zij als kind geen schoenen kocht. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:55

Oh dat doe ik ook bij die ene van het NOS journaal, Dominique van der Heyden. Die heb ik ooit een keer verslag zien geven op het binnenhof en nu iedere keer als ze komt roep ik "IK KEN HAAR! HEEL GOED ZELFS! " :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:55

MarlindeRooz schreef:
:') Mijn zusje is 10 dus die kijkt nog wel eens programma's waar mainstreat oid in voor komt.

Zo irritant, elke keer als miss montreal op tv komt hoor ik mijn moeder roepen: IK KEN HAAR MOEDER. IK HEB HAAR SCHOENEN VERKOCHT. :')

So what, wat dacht je dan dat zij als kind geen schoenen kocht. :')

O mijn hemel, hebben wij dezelfde moeder? :')

Mijn moeder werkte in een kledingzaak en zei dan; 'die koopt bij ons kleren!' Als er weer 1 figuur op tv was of 'mijn collega heeft hem geholpen!' Maar die werd warm van met die oude knakker van het nieuws (Freriks) in de lift staan bij de NOS :')

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:57

Dat heb ik bij Patricia Paay, mijn moeder heeft jaren bij haar in de klas gezeten. Dus elke keer hoor ik verhalen, zo lachwekkend eigenlijk _O- . In ieder geval werd ze "popje" door iedereen op school genoemd.

Of Rachel Hazes die hier soms komt winkelen, die dan weer met mijn moeder soms staat te praten.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:58

Ja zo kan ik er ook wel bij... Ik heb gefigureerd in Combat. In wat??? Combat... Oude Nl serie over het leger. Heb nog tegen Tygo Gernandt aan geleund. Wat???? Ja echt waar... LOL

Oh... En ik heb schooltoneel gedaan met Frank Lammers. Wie?? Frank.. Die van de Jumbo reclame. Had toen al een hoofdrol...
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 12-04-14 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:58

*\%/* hihi

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:01

Mijn vader heeft de paarden van de ex man van Patricia Paay verzorgd en getraind :))
En hun zoon was ook vaak bij hem.
Mijn stiefmoeder heeft tijdens een etentje op de renbaan bij Patricia Paay aan tafel gezeten maar er kwam niet zo veel zinsvol uit zei ze :=

vuurneon

Zilfstar schreef:
Ja zo kan ik er ook wel bij... Ik heb gefigureerd in Combat. In wat??? Combat... Oude Nl serie over het leger. Heb nog tegen Tygo Gernandt aan geleund. Wat???? Ja echt waar... LOL

Oh... En ik heb schooltoneel gedaan met Frank Lammers. Wie?? Frank.. Die van de Jumbo reclame. Had toen al een hoofdrol...

Combat, was niet zo'n succes geloof ik :') 1 seizoen?
Komt vast omdat jij tegen hem aan mocht leunen }>

Zilfstar

Vind mijn groepshug met Face en Murdock toch leuker om te vertellen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:03

Ja mijn moeder werkte in een winkel in dedemsvaart (komt Sanne vandaan) en sanne's moeder had daar ook een winkel.. Heftig verhaal zeg. _O-

Ook kwam een schaatser (weet niet meer welke volgens mij erben wennemars) een keer boxers kopen in de winkel waar mama nu werkt. :')

NOU MAM, koop een taart. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:04

Telt het ook dat ik Harry Muskee (voor de hele oude bokkers :D) wou vertellen of hij het backstage gebied wou verlaten omdat ik dacht dat het een zwerver was? :o
Maar dat iemand opeens zei; ooo kijk Harry Muskee! :o
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-04-14 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:04

vuurneon schreef:
Zilfstar schreef:

Combat, was niet zo'n succes geloof ik :') 1 seizoen?
Komt vast omdat jij tegen hem aan mocht leunen }>

Haha... Ach was best leuk om te doen. Hij en nog eentje moest ons tegen houden. Speelde publiek wat op ontploffing af kwam. Dat was echt gaaaaaf om te zien!

Andere acteur heeft nog met mijn hond gespeeld (die was mee voor geval v waakhond, duitse herder) en ik wist niet dat t zo een gekende acteur was. Echt leuke ervaring hoor. 3 dagen op de set doorgebracht

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:05

Oh dat is wel tof!

hier in het bos is trouwens wel het kamp van achtste groepers huilen niet opgenomen, wat heb ik trouwens gejankt bij die film. :o

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:06

vuurneon schreef:
Telt het ook dat ik Harry Muskee (voor de hele oude bokkers :D) wou vertellen of hij het backstage gebied wou verlaten omdat ik dacht dat het een zwerver was? :o

_O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:07

BaileyMix schreef:
vuurneon schreef:

_O-

Akward. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:07

MarlindeRooz schreef:
Ja mijn moeder werkte in een winkel in dedemsvaart (komt Sanne vandaan) en sanne's moeder had daar ook een winkel.. Heftig verhaal zeg. _O-

Ook kwam een schaatser (weet niet meer welke volgens mij erben wennemars) een keer boxers kopen in de winkel waar mama nu werkt. :')

NOU MAM, koop een taart. :')

Sommige mensen zijn ook écht hetzelfde :')
Mam hielp ook wel eens de burgemeesters vrouw; ja de vrouw van de BURGEMEESTER! Poe :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:09

MarlindeRooz schreef:
vuurneon schreef:

Akward. :')

Was het ook :o
Wou zelfs nog de beveiligers erop aanspreken dat ze zomaar mensen doorlieten :') maar ja, die wisten wél wie die beste man was :') ik had gewoon even het crewboekje moeten doornemen :o
Komt mij vaker voor dat ik vraag; en wat doet u hier? 'Ik ben de hoofdact!' O... Excuses, u bent degene waardoor ik moet werken :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:10

Dat meen je niet Sammie.. Wat een toeval!

Spijtig alleen dat ik geen zus heb :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:11

_O-

Mijn vader is ook zo erg hoor, die kerel Maarten van rossum oid die heeft de afscheidsspeecht gehouden oid toen mijn vader stopte met werken bij die regio. :')
Die vind zichzelf ook helemaal "da bomb". :')

Zo heeft mijn zusje ooit een dagje gevaren met een man, was een kennis van het buurmeisje(trouwens ook iemand die vaak in de media komt die vader) , toen kwam ze thuis toen was het ja ik ben met die en die wezen varen. Toen bleek dat ook een hoge pief te zijn in de politiek. (ed nijpels)

Mams was helemaal in shock en verteld het nog vaak aan anderen. 8-)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:15

Mijn moeder verteld ook al jaren het verhaal dat mijn broer zei tegen een bekende politicus; man, Jij loopt er strak bij 8-) vast een goede baan die lekker wat opbrengt!
Zag ie de beste man dezelfde avond op het journaal :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:21

Schiet me nog wat te binnen... :D In mijn tijd bij het Groot Russisch Staatscircus heb ik nog met Nova van Dijk en Lucille Werner rondgehangen... ze trainden voor het sterrencircus en ze deden mee met de kozakkengroep waar mijn toenmalige vriend in werkte... hele aardige meiden... :)

Verder weet Derek Ogilvie dondersgoed wie ik ben... en ook Tineke Schouten staat me bij wijze van spreken al op te wachten als ze in Groningen heeft gespeeld... :D