Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Mijn zusje is 10 dus die kijkt nog wel eens programma's waar mainstreat oid in voor komt.
Zo irritant, elke keer als miss montreal op tv komt hoor ik mijn moeder roepen: IK KEN HAAR MOEDER. IK HEB HAAR SCHOENEN VERKOCHT.![]()
So what, wat dacht je dan dat zij als kind geen schoenen kocht.

. In ieder geval werd ze "popje" door iedereen op school genoemd.
Zilfstar schreef:Ja zo kan ik er ook wel bij... Ik heb gefigureerd in Combat. In wat??? Combat... Oude Nl serie over het leger. Heb nog tegen Tygo Gernandt aan geleund. Wat???? Ja echt waar... LOL
Oh... En ik heb schooltoneel gedaan met Frank Lammers. Wie?? Frank.. Die van de Jumbo reclame. Had toen al een hoofdrol...
1 seizoen?
vuurneon schreef:Zilfstar schreef:Ja zo kan ik er ook wel bij... Ik heb gefigureerd in Combat. In wat??? Combat... Oude Nl serie over het leger. Heb nog tegen Tygo Gernandt aan geleund. Wat???? Ja echt waar... LOL
Oh... En ik heb schooltoneel gedaan met Frank Lammers. Wie?? Frank.. Die van de Jumbo reclame. Had toen al een hoofdrol...
Combat, was niet zo'n succes geloof ik1 seizoen?
Komt vast omdat jij tegen hem aan mocht leunen
MarlindeRooz schreef:Ja mijn moeder werkte in een winkel in dedemsvaart (komt Sanne vandaan) en sanne's moeder had daar ook een winkel.. Heftig verhaal zeg.
Ook kwam een schaatser (weet niet meer welke volgens mij erben wennemars) een keer boxers kopen in de winkel waar mama nu werkt.![]()
NOU MAM, koop een taart.

MarlindeRooz schreef:vuurneon schreef:Telt het ook dat ik Harry Muskee (voor de hele oude bokkers) wou vertellen of hij het backstage gebied wou verlaten omdat ik dacht dat het een zwerver was?
Maar dat iemand opeens zei; ooo kijk Harry Muskee!
Akward.
maar ja, die wisten wél wie die beste man was
ik had gewoon even het crewboekje moeten doornemen

In mijn tijd bij het Groot Russisch Staatscircus heb ik nog met Nova van Dijk en Lucille Werner rondgehangen... ze trainden voor het sterrencircus en ze deden mee met de kozakkengroep waar mijn toenmalige vriend in werkte... hele aardige meiden...