Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:38

de Eemhof heeft geen lijn

Ik riep trouwens als klein meisje van 4 al dat ik later ging roken want dan was ik echt heel stoer :Y).

vuurneon

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:40

Systemen zijn ook veranderd en de veiligheidseisen ook, ik spreek ook over echt ruim 20 jaar geleden :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 00:10

JorisDy schreef:
de Eemhof heeft geen lijn

Ik riep trouwens als klein meisje van 4 al dat ik later ging roken want dan was ik echt heel stoer :Y).

En rook je nu ? :+
Ik riep juist van niet :o

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 00:11

ik ben opgegroeid met de muziek van radio 10 gold. Daarop was destijds geregeld het nummer van Boney M Rivers of Babylon te horen. Ik begreep geen hout welke rivieren ze bedoelden...bij babylon zijn helemaal geen rivieren, alleen maar twee sloten...Bedoelde dan zelf wel Babylon het grote kantoren en winkelpand naast Station Den Haag centraal...

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 00:17

Helaas wel ja

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:03

Wij hadden als kind een schoolproject over de sloppenwijken, toen ik later een keer met de trein ergens heen ging en langs de tuintje langs het spoor kwam dacht ik dat dat ook sloppenwijken waren. Het heeft mijn moeder nadat ze was uitgelachen heel wat moeite gekost uit te leggen dat dat anders was

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:35

Mijn vader heeft me vroeger wijsgemaakt dat een stinkzwam (http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... JgBEPwdMAo) een penis heette. Dus toen ik op kamp was riep ik heel hard: kijk een penis! En de leiding maar lachen natuurlijk!!!

Ook vertelde hij dat toen we in Duitsland op vakantie was mijn naam Konijnenkeutel was in het Duits. Dus ik wilde natuurlijk niet dat iemand er achter kwam hoe ik heette :')

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:51

Hahahaha NehnaDagmar jouw vader is echt briljant :')

MartyMcfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:33

maximepatser schreef:
Ik was ook altijd super bang voor sara van het huis anubis... ik heb nog steeds trauma's van haar... -O-

haha childhood trauma.. daar heb ik ook last van en die ene gast ( kan nu zo gauw niet bij de naam ) die dan die patricia ontvoerde uuwhh ik kreeg de kriebels van die vent bahbah

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 15:12

NehnaDagmar schreef:
Mijn vader heeft me vroeger wijsgemaakt dat een stinkzwam (http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... JgBEPwdMAo) een penis heette. Dus toen ik op kamp was riep ik heel hard: kijk een penis! En de leiding maar lachen natuurlijk!!!

Ook vertelde hij dat toen we in Duitsland op vakantie was mijn naam Konijnenkeutel was in het Duits. Dus ik wilde natuurlijk niet dat iemand er achter kwam hoe ik heette :')

wat een geweldig grappige vader heb jij :D :D :D :D :D :') :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:30

Erg herkenbare dingen komen hier voorbij, ik was ook dood bang voor liften. Want daar kon je niet uitkomen en die spiegels zat vast iemand achter.

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:45

De opa en oma van een vriendinnetje van mij woonde in Oisterwijk. En daar ging ze heel vaak heen. Dus ik dacht natuurlijk dat ze bijna ieder weekend naar Oostenrijk ging. Ik dacht echt wat een luxe.

Ook dacht ik dat de middelbare school leuk zou zijn. Dacht echt dat het veel leuker was dan de basisschool. Haha niet dus.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 17:51

Ik dacht vroeger dat de middelbare school een beetje was als de high school in Amerikaanse series over tieners (Victorious, iCarly.. :+ ). Niet dus, jammer hoor :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:01

Hhilde schreef:
Ik dacht vroeger ook altijd dat mensen vroeger echt in zwart-wit leefden en dat er op een dag ineens kleur was :=

Aaah ja ik ook :')
En dat er onder de grond bij stoplichten mensen werkten die de stoplichten op groen/oranje/rood zetten :j

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:06

Joaltijd schreef:
Is wel eens gebeurd geloof ik, jongetje vast met zn arm im afvoerputje ofzo :')

Klopt, in het buitenland gebeurt, deze jongen heeft dit dan ook niet mogen overleven ;) Dus je '' :') '' smiley is hier niet helemaal van toepassing ;)

Ik was altijd bang voor putdeksels, iemand die ik kende had zijn vinger verloren door een putdeksel dus ik was bang dat die deksels je aanvielen :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:10

Arc_En_Ciel schreef:
Ik dacht vroeger dat de middelbare school een beetje was als de high school in Amerikaanse series over tieners (Victorious, iCarly.. :+ ). Niet dus, jammer hoor :')

High school musical :j

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:45

Mijn oom had ons wijsgemaakt toen wij nog klein waren dat als je mosterd eet je gaat liegen. Ik heb dus nooit mosterd durven eten en hij maar de bitterballen erin dippen. Begreep er niks van maar nog steeds als iemand mosterd eet denk ik daaraan terug 8)7

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:56

2bizzy schreef:
Mijn oom had ons wijsgemaakt toen wij nog klein waren dat als je mosterd eet je gaat liegen. Ik heb dus nooit mosterd durven eten en hij maar de bitterballen erin dippen. Begreep er niks van maar nog steeds als iemand mosterd eet denk ik daaraan terug 8)7

die heb ik nog nooit gehoord, misschien dat hij mosterd zo lekker vind dat ie daarom dat zei :') :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:26

Overigens heeft mijn jongste neefje heel lang niet geloofd dat zijn moeder, mijn zus was. Dat kon gewoon niet, want als moeder ben je echt alleen moeder en geen zus natuurlijk!
De andere kinderen waren wel wat vlotter van begrip :') maar wat wij ook zeiden; het kon niet.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:35

vuurneon schreef:
Overigens heeft mijn jongste neefje heel lang niet geloofd dat zijn moeder, mijn zus was. Dat kon gewoon niet, want als moeder ben je echt alleen moeder en geen zus natuurlijk!
De andere kinderen waren wel wat vlotter van begrip :') maar wat wij ook zeiden; het kon niet.

hahhaha, wordt ie daar ook nog aan herinnerd dan := := := := := _O- _O- _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:38

Ja, maar hij zegt nu: heb ik écht niet gezegd hoor. (Met een blik erbij van; ik ben echt niet dom hoor!) :')
Ja, eigenwijs is hij gebleven hahaha

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:40

vuurneon schreef:
Ja, maar hij zegt nu: heb ik écht niet gezegd hoor. (Met een blik erbij van; ik ben echt niet dom hoor!) :')
Ja, eigenwijs is hij gebleven hahaha

prchtig die zelf ontkenning :)) :)) :)) :)) :)) _O- _O- _O-

tuurlijk zijn ze het sporadisch vergeten := := :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:40

Oostindisch geheugen zullen wij maar zeggen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:42

Iejoorr schreef:
Joaltijd schreef:
Is wel eens gebeurd geloof ik, jongetje vast met zn arm im afvoerputje ofzo :')

Klopt, in het buitenland gebeurt, deze jongen heeft dit dan ook niet mogen overleven ;) Dus je '' :') '' smiley is hier niet helemaal van toepassing ;)

Ik was altijd bang voor putdeksels, iemand die ik kende had zijn vinger verloren door een putdeksel dus ik was bang dat die deksels je aanvielen :wow:

Ik kende een verhaal van iemand die het wel overleeft heeft.. Zat met zijn arm vast toen het bad leegliep.
In dat anderr geval is die ':')' smiley niet goedgekozen nee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:44

Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' hertte :') dus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou :+