Jatoby schreef:Ik zag net ergens Jared Padalecki voorbij komen, dan mag Jensen absoluut niet wegblijven!
Veel te oud voor mij, maar![]()
[ Afbeelding ]
JAAAAAAAAAA
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jatoby schreef:Ik zag net ergens Jared Padalecki voorbij komen, dan mag Jensen absoluut niet wegblijven!
Veel te oud voor mij, maar![]()
[ Afbeelding ]
Snollygoster schreef:martinique schreef:Ed Westwick vind ik ook zo'n lekkerding. Al snap ik dat veel mensen dat niet vinden.....
En Matt Bellamy idd. Ik val vaak op dat soort types met rood haar haha.
Gerard Way? Ik zeg ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Maar idd, leuk! Dat rode haar stamt een beetje uit mijn puberteit denk ik... Zou zelf geen vent willen met zulk haar hoor! Vroeger wel natuurlijk
Morganlefay schreef:Tja uit de good old times Gregory Peck,
Ted Danson nu wel toen niet.
And of course ugly Nickolson http://www.whatsupmovies.com/wp-content ... mor-14.jpg

martinique schreef:Gerard Who?Maar idd, leuk! Dat rode haar stamt een beetje uit mijn puberteit denk ik... Zou zelf geen vent willen met zulk haar hoor! Vroeger wel natuurlijk
![]()
Bij Matt was dat haar idd ook stoer Resistance!
Maar ik val dus ook serieus vaak op echte, natuurlijke gingers (met een karakteristieke neus, en van die ogen die alleen mensen met rood haar kunnen hebben), maar niet a la Ron uit Harry Potter hoor!! Dat is er een waarvan ik niet snap dat mensen dat aantrekkelijk vinden...

Snollygoster schreef:Jared Padalecki (of beter bekend als Sam Winchester) is ook zo iemand. Totaal niet mijn type man, ik vind hem veel te breed van gezicht en in zijn kaken, maar toch vind ik hem zo'n hottie!
[ Afbeelding ]