_Femkeeex schreef:Een vrouw die een brandweerman wilt worden.. Respect als het lukt
Spoiler:
Sorry, had even een zelflol momentje...
Je kan het altijd proberen toch?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jazen schreef:Dierenarts,maar ben te lui wat school betreft.
Was altijd al gefascineerd door de planten en dieren,kwam ook elke week wel eens
met een gewond of ziek dier thuis tot grote ergernis van mama-lief.
Nu zit ik in de groenrichting optie bloemsierkunst.
ambre schreef:Toen ik een ukkepuk was wilde ik graag houthakker worden.Ik zag mezelf helemaal met zo'n bijl in mijn geblokte hemd in het bos staan.
Daarna wilde ik zwerver worden,incl zo'n knapzak.
Later wist ik het echt niet en ben ik langzaam richting het paardenvak gegaan.

Die maak ik ook wel mee ja... 
haha!
)
) Mila11 schreef:proudmama schreef:Zuster, volgens mijn moeder wilde ik dit al op 4 jarige leeftijd , maar ik vraag mijzelf nog altijd af hoe een kind van vier jaar oud weet wat een verpleegster is, als ze nog nooit in een ziekenhuis etc is geweest
![]()
Beetje indoctrinatie van ouders die dat een mooi beroep vonden ??
Maar goed, ik ben 42 jaar verpleegkundige geweest, en nooit een moment spijt gehad.
Ben je niet geboren geweest in het ziekenhuis?

Fellow schreef:Dierenarts, maar toen ik in de middenbouw/bovenbouw van de basisschool hoorde dat je daar heel slim voor moet zijn en heel hard/lang moet leren heb ik die droom maar laten varen.
Ik zit nu in 3 gymnasium en ga straks waarschijnlijk een NT & NG profiel kiezen, stiekem wil ik nog steeds héél graag diergeneeskunde studeren. Ik vrees alleen dat het moeilijk gaat worden ivb met inloting enzo..
Rebeccaa schreef:Fellow schreef:Dierenarts, maar toen ik in de middenbouw/bovenbouw van de basisschool hoorde dat je daar heel slim voor moet zijn en heel hard/lang moet leren heb ik die droom maar laten varen.
Ik zit nu in 3 gymnasium en ga straks waarschijnlijk een NT & NG profiel kiezen, stiekem wil ik nog steeds héél graag diergeneeskunde studeren. Ik vrees alleen dat het moeilijk gaat worden ivb met inloting enzo..
Gewoon je best doen! Een vriendin van mij heeft nooit hele hoge cijfers gehaald, maar uiteindelijk wel een gymnasium diploma én is meteen ingeloot voor geneeskunde. Het kan echt!
Je hebt het niveau, gewoon voor gaan. Wie weet krijg je er latah wel spijt van

Heb toen dus de keus gemaakt om te stoppen en iets heel anders te gaan doen. Ik ga heel af en toe nog wel eens met mijn moeder mee en zo een middagje vind ik best leuk, maar ik word er ook meteen aan herinnerd waarom ik toen de tijd gestopt ben met de opleiding tot leerkracht basisonderwijs.