Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:14

Ik heb vorig jaar drie maten hartjes-uitstekers gekocht en een valentijns-diner gemaakt, met hartvormige aardappelschijfjes, wortelschijfjes en vegaburger :Y)
Mijn vriend is niet zo van de kado's.. ik krijg al geen verjaardagskado's, laat staan valentijnskado's.. maar toch hoop ik altijd stiekem dat ie zich eens schuldig gaat voelen omdat ik hem wel altijd iets geef.. dus ik blijf stug volhouden en een kleinigheidje maken of kopen..
Voor dit jaar moet ik nog iets verzinnen..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:19

Geen verjaardagscadeau??? :oo
Tuurlijk het is niet het materiële wat telt maar ik zou dat wel heel erg vinden hoor..

Weet je ook waarom hij dat niet doet? :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:27

Jans schreef:
Ik heb bij de xenos nog allerlei hartjeskaarsjes en bloemblaadjes gekocht :') zoetsappppppiggggg

nieteens gelukskoekjes? -O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:30

Aranel schreef:
Tuurlijk het is niet het materiële wat telt maar ik zou dat wel heel erg vinden hoor..

Is ie gewoon niet mee opgegroeid denk ik.. hij vindt het onzin, om dingen te geven/krijgen die iemand niet nodig blijkt te hebben. Ergens snap ik dat ook wel hoor, maar een bloemetje ofzo had ik af en toe best leuk gevonden natuurlijk. Ik hou gewoon van verrassingen :D Zelf wil ie ook absoluut geen kado's en geen feestjes. Dus hij krijgt van mij ook geen grote kado's meer, alleen bv een lekkere maaltijd, een taart, een fles wijn.. afgelopen jaar een hotelovernachting..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:32

Cayenne schreef:
[***] schreef:
Ik heb bij de xenos nog allerlei hartjeskaarsjes en bloemblaadjes gekocht :') zoetsappppppiggggg

nieteens gelukskoekjes? -O-

Die hadden ze niet -O- net als de kussensloop -O-

Maar ik heb net vrijgenomen vanmiddag vanaf 4 uur.. dan ga ik hier nog even naar de Xenos :j

Bij welk schap vond jij de koekjes Cay? Bij de Valentijnshoek of de 'pikante' hoek :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:12

Bij beiden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:16

Ga ik straks even in Utrecht kijken! Capelle had het niet :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:19

8nnemiek schreef:
Aranel schreef:

Is ie gewoon niet mee opgegroeid denk ik.. hij vindt het onzin, om dingen te geven/krijgen die iemand niet nodig blijkt te hebben. Ergens snap ik dat ook wel hoor, maar een bloemetje ofzo had ik af en toe best leuk gevonden natuurlijk. Ik hou gewoon van verrassingen :D Zelf wil ie ook absoluut geen kado's en geen feestjes. Dus hij krijgt van mij ook geen grote kado's meer, alleen bv een lekkere maaltijd, een taart, een fles wijn.. afgelopen jaar een hotelovernachting..

Oké, ieder zijn ding natuurlijk :)
Misschien dat ik morgen nog even bij Xenos binnen wip, 50% korting op het valentijnsassortiment is leuk shoppen natuurlijk :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:31

Aaargh, mensen, ik vind het zo moeilijk. Wat zet je nou in zo'n valentijnskaart?
Ik heb een vrij grote gekocht, dus daar past wel een redelijke liefdesbrief in. Maar hoe doe je dat nou zonder te zoetsappig te worden? Ik vind Nederlands zo'n a-romantische taal :n Maar Engels vind ik dan meteen zo 'nep' en onoprecht, zegmaar.

Jullie tips of ideeën? Het is dan voor mijn vriend, met wie ik ondertussen ruim anderhalf jaar samen ben.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:43

Ik heb exact hetzelfde :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:45

Ja, daar heb ik niks aan he :P :')
Ik luister al de hele dag liefdesliedjes, maar het helpt nog niet echt. Alles wat ik schrijf, vind ik de tweede keer dat ik het lees al niet leuk meer. Lastig, lastig, lastig...

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:03

Annett1990:
Ik zou iets persoonlijks doen! Een liedje zingen is leuk, maar als je het eng vindt kan je ook gewoon een zelf gezongen liedje opnemen op cd branden en aan hem geven, zal wellicht niet meer lukken voor Valentijnsdag, maar daarna is ook leuk.. :) Het laat wel zien dat je moeite voor hem doet, en als je een erg persoonlijke tekst bedenkt, waarin je benoemt waarom hij het moeilijk vindt om jou terug te nemen en waarom jij vindt dat hij dat moet doen, wat hij voor jou betekent en wat jij voor hem kan/wil betekenen.

Als je voor de roos met kaart gaat, zou ik er geen gedichtje opzetten maar ook weer iets echt persoonlijks. Waarom jij hem zo graag terug wil, en niet gewoon verder kijkt naar iemand anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:34

Ik heb een schilderijtje gemaakt :+:

En ik heb een kaartje... :)

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:41

Mijn vriend is nu mijn cadeau aan het halen. En ik moet boven blijven ;)
Grrrrrr...... IK BEN NIEUWSGIERIG!!! Haha.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:51

eline_di schreef:
Mijn vriend is nu mijn cadeau aan het halen. En ik moet boven blijven ;)
Grrrrrr...... IK BEN NIEUWSGIERIG!!! Haha.

Frustrerend, haha !

Ik ben echt benieuwt naar wat mijn vriend heeft gedaan. Ik heb nog steeds niks voor hem gekocht, alleen 2 kaarten die hij morgen binnenkrijgt. Ben benieuwt wat hij voor mij heeft gedaan.. *\o/* Vooral omdat we elkaar pas zaterdagavond zien, dus met Valentijn zien we elkaar helemaal niet :') !

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:05

Ik heb niks geregeld, en dat terwijl mijn vriend deze week geopereert is. Ik voel me echt een slechte vriendin haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:09

Captain_ schreef:
Annett1990:
Ik zou iets persoonlijks doen! Een liedje zingen is leuk, maar als je het eng vindt kan je ook gewoon een zelf gezongen liedje opnemen op cd branden en aan hem geven, zal wellicht niet meer lukken voor Valentijnsdag, maar daarna is ook leuk.. :) Het laat wel zien dat je moeite voor hem doet, en als je een erg persoonlijke tekst bedenkt, waarin je benoemt waarom hij het moeilijk vindt om jou terug te nemen en waarom jij vindt dat hij dat moet doen, wat hij voor jou betekent en wat jij voor hem kan/wil betekenen.

Als je voor de roos met kaart gaat, zou ik er geen gedichtje opzetten maar ook weer iets echt persoonlijks. Waarom jij hem zo graag terug wil, en niet gewoon verder kijkt naar iemand anders

Dankjewel!
Ik heb sowieso een kaart via greetz gestuurd met heel simpel Ik vind je lief. X
K zal nog even nadenken of k nog wat extra's ga doen..

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:30

Ik heb n lekker geurtje van Jean Paul Gaultier gekocht... (heb ik er ook nog profijt van haha).

We willen zaterdag naar scheveningen gaan naar de film, alleen als we naar scheveningen gaan, eten we meestal bij een strandtent...aangezien de strandtenten weg zijn...welk restaurant aan de boulevard is aan te raden?

Iemand een idee?!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:53

Aranel schreef:

Ik heb ook eens een jaar mogen overslaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:48

Kussenslopen en koekjes niet meer kunnen krijgen.. Wel piemelchcolaatjes :+

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:36

@jans, briljant!

@sissi87 als je vanaf het circustheater naar de boulevard loopt kom je over een pleintje met een fontein. Daar zit (ik dacht aan de linkerkant) een hele goede Italiaan. Aan de boulevard zelf (als je vanaf het circustheater komt zodra je bij de boulevard bent linksaf) zit ook een lekker pannenkoekenrestaurant.
Maar ik weet niet wat je zoekt.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:36

Afbeelding
Mijn valentijnskado is inmiddels af!

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:41

RusselNuwell schreef:
[ Afbeelding ]
Mijn valentijnskado is inmiddels af!

Wauw talentje
Dat zal zeker smaken

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:16

eline_di schreef:
@jans, briljant!

@sissi87 als je vanaf het circustheater naar de boulevard loopt kom je over een pleintje met een fontein. Daar zit (ik dacht aan de linkerkant) een hele goede Italiaan. Aan de boulevard zelf (als je vanaf het circustheater komt zodra je bij de boulevard bent linksaf) zit ook een lekker pannenkoekenrestaurant.
Maar ik weet niet wat je zoekt.

haha misschien te toevallig..maar we houden allebei niet van pannekoeken en italiaans.. zoek iers waar je lekker biefstukhe etc. Kan eten!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:18

Wow die taart is heel mooi!! Hoe heb je die gemaakt?