vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 03:14

Is t wel slim om in die brief te zetten dat hij alles mag hebben? Jullie hadden toch ook een huis samen gekocht, waar dan ook jou geld inzit. Voorzichtig met wat je op papier zet.

Heel veel sterkte alvast!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:29

idd wat roweentje zegt..voorzichtig!

heel veel sterkte maar je komt er wel, het moeilijkste heb je al achter je, de keuze heb je gemaakt. De rest volgt vanzelf en je gaat je echt heel snel heel veel beter voelen..nog ff doorbijten!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:42

Even doorbijten :(:)

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ga hem nou niet donderdag vertellen dat je vrijdag je spullen gaat pakken anders heb je alles voor niks stil gehouden en kan hij het je alsnog héél erg moeilijk gaan maken :=

Zorg er nou toch minstens voor dat je het belangrijkste alvast veilig hebt gesteld.

Alhoewel het natuurlijk wel een beetje vreemd is als je je paard weghaalt en zijn ouders hebben geen idee waarom....heb je een kans dat zij er zijn op dat moment?

Het is wel een beetje raar als zijn ouders eerder weten dat het over is dan hij...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:02

Ik lees al mee vanaf je 1e topic en heb nog niet eerder gereageerd omdat ik niet zo goed wist wat ik moest zeggen.
Dat weet ik nu eigenlijk nog steeds niet maar ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen.
Ik vind het knap wat je doet!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:12

Toi,toi, toi met de laatste loodjes.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:15

Veel succes morgen!!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:28

Heftig allemaal, snap je beweegredenen helemaal.
Iets anders en Misschien dat ik er over heen lees, sorry dan. Maar als jij je paard weghaalt, dan zien zijn ouders dat toch? Gaan die niet bellen? Neem aan dat het opvalt als jij alles meeneemt incl paard.

iig succes morgen!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:09

Succes meid morgen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:11

Sterkte TS!

Dat stukje dat hij alles mag hebben behalve persoonlijke bezittingen zou ik er inderdaad uithalen. Het kan tegen je gebruikt worden!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:15

Heel veel sterkte morgen! Ik zou vandaag nog niks ondernemen hoe moeilijk ook. Morgen heb je achtervang en heb je alles zo geregeld dat dingen niet tegen je gebruikt kunnen worden (zoals je paard)
:(:)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:00

Veel sterkte alvast, hopelijk verloopt het allemaal rustig morgen :)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:05

Heel veel sterkte morgen TS en wat hij ook gaat zeggen houd je doel voor ogen! Je bent veel beter af zonder zo iemand. Wees sterk ook met dingen die je zegt want grote kans dat hij daar versteld van zal staan en onthoud het gaat nu om jou! En je dieren uiteraard.
Ga geen discussies aan , zeg het pak je spullen en ga weg.
Gaat die boos doen ? Geef maar tegengas, je hebt lang genoeg moeten slikken van hem!

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 13:24

Bedankt allemaal.
Juist omdat er kans is dat 1 van zijn ouders thuis is of dat ze merken dat m'n paard toch wel heel lang wegblijft lijkt het me beter om het vanavond te vertellen. Dan weet hij het tenminste wel voor zijn ouders iets weten.
Dus vanavond gaat het gesprek plaats vinden. M'n moeder komt dadelijk al wat spullen ophalen.

Meubels enzo hoef ik niet. Daar kleeft toch een negatieve lading aan (onder dwang gekocht zeg maar) dus die doen me ook niks. Misschien mijn blond service, maar ook daar ga ik absoluut geen strijd over aan :n.
Ik ben ontzettend jankerig en merk dat het heel veel van me eist. Nog ff.
Mocht ik me vanavond niet veilig voelen slaap ik vanavond bij mijn ouders en halen we morgen de rest op :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:25

Veel succes! Wat zal het aan de ene kant een opluchting voor je zijn wanneer het achter de rug is.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:30

Heel veel succes vanavond!

Je Blond servies kun je wel weer bij elkaar gaan sparen, door die aan leuke dingen te verbinden. Bijvoorbeeld dadelijk als je weg bent, de eerste dingen te kopen. En voor je verjaardag, na een diploma, een goed gereden wedstrijd...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:32

We hebben PB contact gehad maar ik volg je verhaal toch ook even hier en wens je veel sterkte toe. Zoiets is en niet makkelijk en moeilijk uit te leggen aan de buitenwereld.....

Mijn tip blijft wel, probeer de dingen die echt waardevol zijn veilig te stellen en neem van de rest afstand. Je kan in zo'n situatie niet alles hebben, helaas, was hij maar meer voor reden vatbaar. Anderzijds was het anders niet zo gelopen.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:41

Heel veel sterkte vanavond TS! Ik hoop voor jou dat alles goed verloopt en dat het toch op een rustige manier kan.
Succes!!

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:46

vanaf je eerste topic lees ik al mee en wil je nu toch veel sterkte en geluk wensen. Heel dapper van je om voor je eigen geluk te kiezen. Hopelijk verloopt het vanavond goed. Is er iemand bij als he het gesprek aan gaat?

Helaas heb ik het zelf ook meegemaakt en weet hoe zwaar het is, al was de reden anders.
Ik heb wel het huis incl inboedel aan mijn ex "gegeven". Achteraf zou ik het anders hebben gedaan maar dit was toen de makkelijkste weg.

Mocht hij voor rede vatbaar zijn vanavond kan je altijd nog overleggen over je servies. Eventueel om voor te stellen dat jij voor hem een serviesset koopt mochten jullie maar 1 set hebben. En anders is het leuk om weer opnieuw te sparen met dit keer een positive energie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:46

Heel veel sterkte TS, ik hoop dat het zonder teveel drama verloopt vanavond :(:)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:49

Veel sterkte en succes. Zorg wel dat er iemand in de buurt is straks!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:49

Succes en sterkte!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:51

Wil je ook heel veel succesen sterkte wensen vanavond en de dagen hierna!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:56

Ik heb je hele topic doorgelezen... verschrikkelijk dit. Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat alles voor je op zijn pootjes beland met de romslomp die nog gaat komen!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:23

Het zal wel aan mij liggen maar waarom geef je hem de kans om zijn ouders (die vinden dat er niets met hem aan de hand is) in te lichten voor je paard daar weg is. Waarom niet eerst paard daar weg halen met familie/vrienden en dan ga jij het gesprek maar met hem aan. Die ouders zouden ook nog wel eens erg vervelend kunnen doen tov jou.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:28

bigone schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar waarom geef je hem de kans om zijn ouders (die vinden dat er niets met hem aan de hand is) in te lichten voor je paard daar weg is. Waarom niet eerst paard daar weg halen met familie/vrienden en dan ga jij het gesprek maar met hem aan. Die ouders zouden ook nog wel eens erg vervelend kunnen doen tov jou.

Ik zou dus ook eerst mijn paard weg halen en dan het gesprek aangaan.