Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VivaLaVida schreef:Ha je wil niet weten hoe vaak mensen dat onbeschaamd vragen. Of "was het wel gepland"?
"Zo jong al?" (Ben 25 maar goed)

_Linda schreef:VivaLaVida schreef:Ha je wil niet weten hoe vaak mensen dat onbeschaamd vragen. Of "was het wel gepland"?
"Zo jong al?" (Ben 25 maar goed)
Voor Nederlandse begrippen is tegenwoordig 25 jaar' 'jong' om een kindje te krijgen. In bijv. Canada is 25 heel normaal en gemiddeld, en zul je nooit dergelijke vragen of opmerkingen krijgen.
Ayasha schreef:Ja hoor weet ik! Begrijp alleen niet dat de 25 jarigen irl de vraag krijgen of het gepland was... Hoe lang moet je wachten? Als je ze wil, kan krijgen en ze kan betalen is het gewoon een mooie leeftijd.
Sammie schreef:Geluk is zo'n vaag begrip en heel persoonlijk. Als jij als bijstandsmoeder niet voor een playstation en dergelijke kan zorgen, maar je kind wil dat wel want dat is gaaf faal je al. Want dan heb je een mokkend kind.
Patsab schreef:Aria_zz schreef:Voor mij zou er maar 1reden zijn: omdat iemand voor mij zorgt als ik en mijn vriend oud zijn. En dat ze voor ons betalen.
En dat is de enige reden, verder kom ik niet
Wauw, nou als je oud bent kun je verzorgd worden in een bejaarden tehuis en wat moeten ze dan voor je betalen?
Vraagt zich serieus af of jij je ouders straks in huis neemt en voor ze gaat betalen??
Aria_zz schreef:Voor mij zou er maar 1reden zijn: omdat iemand voor mij zorgt als ik en mijn vriend oud zijn. En dat ze voor ons betalen.
En dat is de enige reden, verder kom ik niet
Princesj schreef:Ik denk dat er bij mij nooit iets gaat rammelen.. Ik vind baby's maar niks. Ik wil ze absoluut niet vast hebben (bij sommige is in de buur al vervelend), moet er niet aan denken dat ik helemaal opzwel tijdens een zwangerschap, als iets kwijlt ga ik al over mij nek.. Ik heb er niks mee.
Mijn schoonmoeder zegt altijd op de vraag waar de kleinkinderen blijven: Ik gok dat ze me eerder bellen dat ze een veulen verwachten.![]()
Inmiddels wonen we al 3 jaar samen en zijn we verloofd, maar nog geen haar op mijn hoofd dat er de komende jaren een kleine komt!