Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Mayflower_ schreef:Dus jij wil dat mensen meer betalen dan jouw minimumprijs? Zet dan gewoon je vraagprijs in de advertentie en doe niet zo moeilijk..
Nee ik verkoop mijn producten voor een zo hoog mogelijke prijs.
Ga nog even de betekenis van het woord "minimum" opzoeken anders... Je verwart het met "maximum" namelijk.
Mayflower_ schreef:Marjoow schreef:Nee ik verkoop mijn producten voor een zo hoog mogelijke prijs.
Ga nog even de betekenis van het woord "minimum" opzoeken anders... Je verwart het met "maximum" namelijk.
Dan kun je mij wel een sneer geven maar jij snapt mij ook niet
But nevermind.
Jadeleigh263 schreef:onder die prijs zitten.. zo dat doet bijna iedereen...
zijn maar weinige die echt de vraagprijs bieden
ligt trouwens wel aan het artikel dat je verkoopt
friendly schreef:Marjoow: ik geef je nog 1 tip. Stop hier maar met praten over jouw manier van zaken doen. Hier krijg je je gelijk niet. Het is voor IEDEREEN gebruikelijk dat de prijs die genoemd wordt de prijs is waar het voor weggaat of dat je een bod naar wens (welke meestal minder is) kan doen. Echt waar. Je hoeft het niet te geloven maar blijf hier dan niet je gelijk proberen te halen.
Marjoow schreef:Jadeleigh263 schreef:onder die prijs zitten.. zo dat doet bijna iedereen...
zijn maar weinige die echt de vraagprijs bieden
ligt trouwens wel aan het artikel dat je verkoopt
Tis bij mij tot nu toe altijd voor de vraagprijs of meer weg gegaanDus zo gek vind ik het allemaal niet.
friendly schreef:Ik ga niet meer op jou in Marjoow. Je leert uiteindelijk nog wel hoe het werkt. En anders succes met een nette reactie typen op de vele geïrriteerde mails die je ontvangt als blijkt dat jij meer wil dan je vraagt
Marjoow schreef:friendly schreef:Ik ga niet meer op jou in Marjoow. Je leert uiteindelijk nog wel hoe het werkt. En anders succes met een nette reactie typen op de vele geïrriteerde mails die je ontvangt als blijkt dat jij meer wil dan je vraagt
Nogmaals: Als het al zó vaak gaat op hoe ik het doe, waarom moet het dan zo in twijfel getrokken worden? Gezien het feit dat jij blijft zeggen dat het voor iedereen hetzelfde geld (wat dus nergens op slaat).
Geïrriteerde mails reageer ik niet op, doe ik niet eens moeite voorAls mensen al geen moeite doen om de andere kant te begrijpen, is het heel jammer. Nog altijd is het mijn product en IK bepaal wat de prijs word.
Marjoow schreef:Ik verziek geen sfeer, ik reageer alleen op een enorme steek onder water die naar mijn mening volledig onterecht is.
Wanneer ik dan door iedereen onwijs aangevallen word en niet eens een mening kan delen, waardoor word het dan verziekt?