Imitador schreef:Mijn beste vriendin heeft het zo meegemaakt. Ze vermoedde al maanden wat, waren in relatietherapie waar zij (en de therapeut) hem meerdere keren hadden gevraagd of hij iets met iemand anders had en dat het niet het einde van het huwelijk hoefde te betekenen als hij eerlijk zou zijn, bla bla. Hij beweerde bij hoog en bij laag niemand anders te hebben. Eén van de meisjes met wie hij een relatie had, en met wie hij had gebroken, is op een avond verhaal komen halen. Het meisje heeft mijn vriendin opgebeld om te vragen waar ze precies woonde en is het toen komen vertellen (zou ik persoonlijk niet voor kiezen en liep helemaal uit de hand, want de ex van vriendin werd agressief naar beiden).
Mijn vriendin is uiteraard nooit beste vriendinnen met dit meisje geworden, maar ze is heeeeeel blij dat ze het te weten is gekomen. Want ze heeft +- een jaar gevoeld dat er iets mis was, maar niet de vinger achter kunnen krijgen en opgelucht dat de waarheid uiteindelijk boven tafel kwam.
Het betekende wel het einde van het huwelijk, maar dat was meer omdat hij er zo lang over gelogen had.
Ik vind dat iemand het recht heeft om te weten als zoiets gebeurt, al hoewel ik me kan voorstellen dat sommigen vinden dat het de zaak van de vreemdganger is om te vertellen of niet.
Nou in dit geval zou ik het ook zeker willen weten. Wat een e***l
.

Maar dat zijn vreemdgangers sowieso toch?
als ik in mijn omgeving kijk wellicht wel meer