-mensen die het beurtbalkje niet tussen de boodschappen leggen waardoor ik lekker doordscan, waardoor ik vervolgens me leidinggevende moet roepen omdat ik zelf maar 1 product eraf kan halen, en mij dan aankijken waarom t zolang duurt..
- mensen waar geen hallo of dag vanaf komt
-50 euro's
-mensen die beweren dat dit product toch echt goedkoper was omdat t bij dat kaartje lag, boos worden op ons omdat t verkeerd ligt, terwijl wij niet degene zijn die de winkel overhoop trekt
-klanten met veel boodschappen die toch echt eerst alles in een tasje willen doen voordat ze betalen (terwijl er een dikke rij staat)
- die niet normaal 1 tasje pakt, maar er nog 10 meeneemt voor de prullebak thuis
- als ik vraag of ze t bonnetje willen, en dan zeggen jaaaa want... (zo van duh dat snap je toch wel) en andersom ook dus neeheee, alsof ik kan ruiken wanneer ze een bonnetje willen ja of nee
-vragen als ze met 50 betalen of ik t aub zo klein mogenlijk terug wil geven (helaas hebben we in de action chronisch last van kleingeld tekort,, dus NEE)
-als ik vraag of ze het alstjeblieft kleiner hebben, (je ziet duidelijk geld zitten) nee zeggen,
- 10 minuten voor sluitingstijd komen, en daarna klagen dat ze maar zo kort konden winkel en dat t belachlijk is dat ze eruit worden gezet, want je moet minimaal 15 minuten kunnen winkelen
zo
dat was dat, de meeste klanten zijn gewoon normaal hoor, maar helaas heb je ook minder leuke,
we hebben al vaak genoeg ruzie met jongeren. Tot aan uigescholden worden voor prutsmuts
om een flesje bier of pakje sigaretten. Denk dat dat alleen maar erger wordt. Nu moet ik me zelfs weer legitimeren 
verzoek mensen altijd vriendelijk doch dringend zich naar de kassa te begeven.
(en toen was de afronding er ook nog niet, dus ik had 't wel met 1ct kunnen betalen
Gelukkig kan ik dat meestal met een smile best goed verbergen. Maar aaarghhhh wat kan ik sommige mensen schieten. Ook als ze doen alsof ik of mijn collega's dom zijn. Zo had ik eens een vrouw die het knap vond dat ik kon werken met mijn verstandelijke beperking.
Nou bedankt mevrouw!
Ja hoor.. zeker 
)