dees_daan schreef:Heb je hem geen dure pot verf aangeraden die hij er overheen kom smeren?
Hihi nee dat wilde hij niet, hij wilde juist zijn geld terug......
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[/quote]
kiki1976 schreef:dees_daan schreef:Heb je hem geen dure pot verf aangeraden die hij er overheen kom smeren?
Hihi nee dat wilde hij niet, hij wilde juist zijn geld terug......
. Even later komt mijn vader binnen en vraagt aan dezelfde vrouw of ze mij heeft gezien. Beste dame zegt nee en ik roep uit het pashokje: o jawel.. xx_Horsiex schreef:Ik heb ooit een keer gehad dat ik achter de kassa stond, winkel was net een half uur open, iemand iets van 10 euro kwam afrekenen met 500 euro. Ja dan sta je ook even te kijken.
Konstantine schreef:Nouja, als ze haar ontslaan is ze tenminste vrij met kerst.
Raponsje schreef:Konstantine schreef:Nouja, als ze haar ontslaan is ze tenminste vrij met kerst.
Ik ben normaal helemaal niet vervelend maar deze mevrouw liep me toch een partij te zeiken op haar baas.
Is ook niet echt mijn probleem, maar wel als ik een eeuwigheid moet wachten omdat zij haar dag niet heeft en expres mijn tijd verspilt.
Ze gaf zelf al aan dat ze liever met een doos chocolaatjes op de bank zit.
Be careful what you wish for.
Niobe schreef:Ik kocht eens bij een V&D wat lingerie en na het afrekenen kreeg ik van de cassiere: "Veel plezier ermee!"
Niet een hele rare opmerking, maar ik vond 'em wel een beetje ongemakkelijk
YellowGray schreef:kani_ejj schreef:Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.
Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.
Deed de verkoopster bij mij ook (maar ze hadden ook echt weinig in mijn maat, misschien 6 modellen). Leken ook echt slappe omadingen, maar ze stonden toch echt prachtig

YellowGray schreef:xx_Horsiex schreef:Ik heb ooit een keer gehad dat ik achter de kassa stond, winkel was net een half uur open, iemand iets van 10 euro kwam afrekenen met 500 euro. Ja dan sta je ook even te kijken.
Ja, dat heb ik ook weleens gehad! Gelukkig mocht je daarmee niet betalen in de Karwei dus kon ik ze daar netjes op wijzen, weet echt niet wat ik met 500 aan had gemoeten
upendo schreef:Ik maak me daar ook wel eens schuldig aan hoor, bij 'hoge turbo, ik heb haast klanten'.
Of mensen die zeggen: 'Ik wil graag een sundae, met extra caramel.'
'Dat kan helaas niet, sorry!'
'Voor mij kun je vast wel een uitzondering maken!'
Mwehehehehe *drukt de pomp met caramelsaus maar half in*
Nehnehnehneh.
dees_daan schreef:Een paar jaar terug bij de welkoop.
Ik wilde 2 cavia's voor mijn moeder kopen voor in de volière, ze had al 2 mannen dus ik moest er 2 mannen bij hebben.
Medewerker pakt een cavia op, kijkt, dit is een man! Ik pak diezelfde cavia op, kijk, dit is een vrouw.. Oh..
Medewerker pakt een volgende op, dit is een vrouw, zet cavia terug, ik kijk, nee dit is een man..
Medewerker: ik vraag wel even een collega.
Was fijn geweest als ik het zelf niet had kunnen zien, hadden we met jonge cavia's gezeten..