Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:04

dees_daan schreef:
Heb je hem geen dure pot verf aangeraden die hij er overheen kom smeren? :D

Hihi nee dat wilde hij niet, hij wilde juist zijn geld terug......

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:06

[/quote]
Hahaha sorry maar das echt knap banketstaaf voor dat meisje.
Ik ben zelf caissière bij kruidvat en moet naar id vragen bij condoomverkoop.
Weet je toevallig ook waarom? Willen ze meer zwangerschappen of zo? :')[/quote]

ja ik vind het ook erg vreemd? is toch juist verantwoordelijk van zo `n jong meisje

Nee ze moeten het verbieden onder de 16 jaar en lekker allemaal 13 and pregnant meisjes veroorzaken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:10

kiki1976 schreef:
dees_daan schreef:
Heb je hem geen dure pot verf aangeraden die hij er overheen kom smeren? :D

Hihi nee dat wilde hij niet, hij wilde juist zijn geld terug......

Nee, maar jij wil ook geen schaatsen van €450 :+
Ik had het er wel even ingewreven denk ik, nee geld terug kan niet met een lege pot, máár.. Ik heb wel deze! Hele goede verf voor maar €.. Kunt u er zo overheen verven, geen probleem!

JorisDy

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:21

Ik heb een hekel aan winkelen en kocht/koop altijd mijn kleding bij dezelfde winkel. De meiden die daar werken weten precies wat ik wil, maar goed..
Normaal ging ik met papa, maar die moest nog even elders wat halen dus ik loop die winkel in waar ze mij niet herkende.. En legde even uit wat ik allemaal nodig had. Heb een verkoopster nog nooit zo raar zien kijken :'). Even later komt mijn vader binnen en vraagt aan dezelfde vrouw of ze mij heeft gezien. Beste dame zegt nee en ik roep uit het pashokje: o jawel..
Na 2 broeken hebben we snel afgerekend en ben nooit meer terug gegaan. Een verkoper mag nooit oordelen over de portemonnee van een ander.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:33

Heb wel een aardige denk ik van pas in een supermarkt hier in de buurt.
Er lag iets wat leek op een kleine schorpioen of zo bij de kassa (daar waar je boodschappen komen na het scannen). Dus ik wijs de jongen achter de kassa erop, die kijkt en zegt 'oh niet naar kijken, da's niks', waarop hij het met een nonchalant gebaar in de prullebak bij zijn voeten kieperde. Weet je het zeker? vroeg ik grinnikend, waarop hij droog antwoord 'wat het ook was, hier overleeft toch niets'.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:15

xx_Horsiex schreef:
Ik heb ooit een keer gehad dat ik achter de kassa stond, winkel was net een half uur open, iemand iets van 10 euro kwam afrekenen met 500 euro. Ja dan sta je ook even te kijken.

Ja, dat heb ik ook weleens gehad! Gelukkig mocht je daarmee niet betalen in de Karwei dus kon ik ze daar netjes op wijzen, weet echt niet wat ik met 500 aan had gemoeten :P

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:19

Het hangt er ook vanaf hoe oud de hond is. Is 't een puppy dan kan ik het best begrijpen, want de meeste puppy's zijn nog niet helemaal zindelijk, is 't een oude hond dan kan ik het ook begrijpen, want sommige oudere honden kunnen hun plas gewoon niet meer ophouden.
Maar dan nog vind ik het slaan van andermans hond echt hartstikke asociaal, als ik in haar plaats was geweest had ik eerder iets geroepen van "JE HOND WILT PLASSEN!" of zo :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:21

Vandaag in de supermarkt een kassa medewerker die tegen mij liep te klagen dat ze extra moest werken voor de feestdagen.

Daarom ging ze uit protest alles extra langzaam scannen. Normaal duurt het scannen en afrekenen zo'n 5 minuten voor mijn week boodschappen.
Vandaag duurde het ruim 20 minuten. Heb een klacht ingediend.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:25

Nouja, als ze haar ontslaan is ze tenminste vrij met kerst. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:44

Hmm.. werk zelf in een supermarkt.. Zou het niet in mijn hoofd halen om zo brutaal te zijn tegen klanten. Zelfs als ik zeker weet dat ik gelijk heb geef ik de klant nog gelijk.. Als klanten boos op mij worden omdat we iets niet in het assortiment hebben bied ik mijn excuses aan en bied aan om mijn baas te halen zodat hij of zij een klacht in kan dienen..

Wat ik denk doet er dan niet toe.. De klant is koning..

Maar als ik een poosje achter elkaar gewerkt heb flap ik er ook wel eens wat uit. Als ik dan naar buiten zit te kijken en het regent kan het wel eens voorkomen dat ik zeg; "En een fijne regen nog"
Je kan het verkeerd oppikken natuurlijk, maar verontschuldig me altijd gelijk en klanten kunnen er dan wel om lachen.. Gelukkig maar.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:55

Konstantine schreef:

Ik ben normaal helemaal niet vervelend maar deze mevrouw liep me toch een partij te zeiken op haar baas.
Is ook niet echt mijn probleem, maar wel als ik een eeuwigheid moet wachten omdat zij haar dag niet heeft en expres mijn tijd verspilt.

Ze gaf zelf al aan dat ze liever met een doos chocolaatjes op de bank zit.
Be careful what you wish for.
Laatst bijgewerkt door Raponsje op 19-12-13 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:56

Ik kocht eens bij een V&D wat lingerie en na het afrekenen kreeg ik van de cassiere: "Veel plezier ermee!"
Niet een hele rare opmerking, maar ik vond 'em wel een beetje ongemakkelijk :=

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:57

Raponsje schreef:
Konstantine schreef:

Ik ben normaal helemaal niet vervelend maar deze mevrouw liep me toch een partij te zeiken op haar baas.
Is ook niet echt mijn probleem, maar wel als ik een eeuwigheid moet wachten omdat zij haar dag niet heeft en expres mijn tijd verspilt.

Ze gaf zelf al aan dat ze liever met een doos chocolaatjes op de bank zit.
Be careful what you wish for.

Dat is wel heel erg ja. Ik ben ook weleens boos geweest dat ik op Koninginnedag ofzoiets moest werken zonder overleg, maar no way dat ik het daar met klanten over ging hebben. Alsof hen dat wat interesseert :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:59

Niobe schreef:
Ik kocht eens bij een V&D wat lingerie en na het afrekenen kreeg ik van de cassiere: "Veel plezier ermee!"
Niet een hele rare opmerking, maar ik vond 'em wel een beetje ongemakkelijk :=

Ik heb dat toevallig net na mijn bevalling ook te horen gekregen toen ik een XL pot vaseline kocht om wanhopig wat stucwerk te doen op mijn tepels.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 04:21

Oh een verspreking heb ik ook wel gehad.
Ik werkte op de klantenservice van een verzekeringskantoor.

Ik kreeg alleen collega's aan de telefoon met vragen (gelukkig)

Als het rustig is in de telefoonlijn dan doe ik wat mail verkeer erbij.

Nu was Ik dus bezig met het beëindigen van een polis.

De telefoon gaat:
Met Danielle (achternaam) waarmee kan ik u BEËINDIGEN????

In plaats van waarmee kan ik u helpen?

De collega in kwestie lag helemaal in een deuk!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 05:28

YellowGray schreef:
kani_ejj schreef:
Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Deed de verkoopster bij mij ook (maar ze hadden ook echt weinig in mijn maat, misschien 6 modellen). Leken ook echt slappe omadingen, maar ze stonden toch echt prachtig *\o/*

Hunkemoller toevallig?
Daar hebben ze mij geprobeerd slappe oma bh's aan te smeren, omdat ze niks anders in mijn maat hadden...
Kom er ook nooit meer, genoeg andere winkels die het wel hebben :')

Ik heb een keer gehad dat iemand vroeg met afrekenen of ik er kleingeld bij had, dus ik keek in mijn porto en zei nee. Er zat nog wat kleingeld in, maar dat had ik dus nodig en meer dan ik nodig had zat er niet in.
Zegt ze doodleuk: ja maar ik zie toch echt dat er kleingeld in je portomonnee zit hoor.
Ik: ja, maar dat heb ik nog nodig en ik hou niks over zo te zien, dus sorry :)
Meisje: nouja wat onbeschoft!

Wie is er dan onbeschoft :')
Als ik kleingeld heb, geef ik het er altijd bij, maar niet als ik het nog nodig heb, en doeg :evaw:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 08:26

YellowGray schreef:
xx_Horsiex schreef:
Ik heb ooit een keer gehad dat ik achter de kassa stond, winkel was net een half uur open, iemand iets van 10 euro kwam afrekenen met 500 euro. Ja dan sta je ook even te kijken.

Ja, dat heb ik ook weleens gehad! Gelukkig mocht je daarmee niet betalen in de Karwei dus kon ik ze daar netjes op wijzen, weet echt niet wat ik met 500 aan had gemoeten :P

Bij ons wel omdat wij net aan de Duitse grens zitten, en daar veel Duitse klanten komen die om de een of andere reden altijd contact willen betalen met liefst zoveel mogelijk geld. Op het hoogtepunt heb ik ooit van een klant 3000 euro contant gekregen. ( Is een tuincentrum en ze wilde de tuin verbouwen ) Dan sta je banketstaaf te kijken met 30 briefjes van 100 in je handen in een volle winkel.
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 19-12-13 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:00

Dat was dan ook meteen een hoop wisselgeld, als ze betaalt met 30.000 euro i.p.v. 3000 euro :+

Ik sta hier echt met mijn onderkaak op de grond van sommige opmerkingen.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 19-12-13 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:11

Kirsha schreef:
Dat was dan ook meteen een hoop wisselgeld, als ze betaalt met 30.000 euro i.p.v. 3000 euro :+

Ik sta hier echt met mijn onderkaak op de grond van sommige opmerkingen.

Hihih, heb het maar even aangepast!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:21

Ja nu slaat mijn antwoord nergens meer op :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:33

Kirsha schreef:
Ja nu slaat mijn antwoord nergens meer op :')

Ik denk dat mensen het wel snappen, dat ik met mijn slimme hoofd 300 briefjes van 100 euro zei i.p.v. 30 haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:47

upendo schreef:
Ik maak me daar ook wel eens schuldig aan hoor, bij 'hoge turbo, ik heb haast klanten'.

Of mensen die zeggen: 'Ik wil graag een sundae, met extra caramel.'
'Dat kan helaas niet, sorry!'
'Voor mij kun je vast wel een uitzondering maken!'
Mwehehehehe *drukt de pomp met caramelsaus maar half in*
Nehnehnehneh. :Y)

Vind dit niet kunnen, men betaald gewoon voor een normale portie...
Ik vraag altijd sundae met karamel en nootjes, niet extra of zo. Dit omdat dit vroeger geen standaard was. Ik zou goed chagrijnig zijn mocht ik minder krijgen en ja dat merk ik wel.. (A)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:51

Komt me een te binnen..

Ik geloof dat ik een jaar of 11 zou zijn geweest, op de zaterdag morgen in een lekker zittende slobber broek even om skates met m'n moeder bij de intersport dacht ik.
Ik vroeg aan een verkoper waar ik de skates kon vinden waarop ik antwoord kreeg dat ik daar zeker niet genoeg geld voor zou hebben, dit nadat hij me van top tot teen had aan gekeken met een neerbuigende blik..
Toen heeft mijn moeder toen ze dit hoorde hem toch even toe gesnauwd dat we wel naar een andere winkel zouden gaan al wapperend met d'r geld. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:52

Een paar jaar terug bij de welkoop.
Ik wilde 2 cavia's voor mijn moeder kopen voor in de volière, ze had al 2 mannen dus ik moest er 2 mannen bij hebben.
Medewerker pakt een cavia op, kijkt, dit is een man! Ik pak diezelfde cavia op, kijk, dit is een vrouw.. Oh..
Medewerker pakt een volgende op, dit is een vrouw, zet cavia terug, ik kijk, nee dit is een man..
Medewerker: ik vraag wel even een collega.
Was fijn geweest als ik het zelf niet had kunnen zien, hadden we met jonge cavia's gezeten..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:56

dees_daan schreef:
Een paar jaar terug bij de welkoop.
Ik wilde 2 cavia's voor mijn moeder kopen voor in de volière, ze had al 2 mannen dus ik moest er 2 mannen bij hebben.
Medewerker pakt een cavia op, kijkt, dit is een man! Ik pak diezelfde cavia op, kijk, dit is een vrouw.. Oh..
Medewerker pakt een volgende op, dit is een vrouw, zet cavia terug, ik kijk, nee dit is een man..
Medewerker: ik vraag wel even een collega.
Was fijn geweest als ik het zelf niet had kunnen zien, hadden we met jonge cavia's gezeten..

Dat gebeurt echt vaak, heb het een keer gehad met muizen. Een man bij 3 vrouwen.. Kwam er na een week achter, gelukkig was hij nog net te jong om geslachtsrijp te zijn...