Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 18:15

xRooss schreef:
Niet van mij, maar van mijn moeder. Ik belde met de huistelefoon om iets te vragen terwijl ze aan het werk was.
Ik:Hoi mam, mag ik noodles maken?
Moeders:Jahoor schat ben je thuis?
Ik: *zucht* Nee man ik ben niet thuis en daarom bel ik met de huistelefoon :Y)
Moeders: ohhjaaa..
( Dit heb ik gemiddeld 1x per week :') )

Zo belde mijn oma naar onze huistelefoon.
Oma: Hoelaat moet je naar school?
Ik: Een half uur geleden.
Oma: Oh, zit je al in de trein?

Ja natuurlijk, ik neem de huistelefoon mee de trein in en heb dan nog bereik. :Y)

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:41

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:52

Maren schreef:
Oh deze komt ook in me op!

Ik toen ik 3 was, met mijn moeder in de Hema en we liepen langs de BH afdeling. Waarop ik met grote ogen heel hard door de winkel riep: 'MAMA, ALLEMAAL GROTE BORSTEN!'

Of toen ik ook nog 4 of 5 was, mijn broer zat op zwemmen maar altijd voor hem was het zwemmen voor mensen met obesitas. Dus die mensen waren aan het omkleden terwijl mijn broer ook aan het omkleden was en mijn moeder zat al een paar weken bij dat omkleden te stressen dat ik niks zou zeggen (was een nogal grote flapuit zeg maar) en op een gegeven moment zei ik tegen mijn moeder, mam, moet je die man is kijken, die heeft een grote piemel. Oeps... het was zijn buik :') Man ging er gelukkig goed mee om

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 22:12

Maren schreef:

Ik toen ik 3 was, met mijn moeder in de Hema en we liepen langs de BH afdeling. Waarop ik met grote ogen heel hard door de winkel riep: 'MAMA, ALLEMAAL GROTE BORSTEN!'

Of toen ik ook nog 4 of 5 was, mijn broer zat op zwemmen maar altijd voor hem was het zwemmen voor mensen met obesitas. Dus die mensen waren aan het omkleden terwijl mijn broer ook aan het omkleden was en mijn moeder zat al een paar weken bij dat omkleden te stressen dat ik niks zou zeggen (was een nogal grote flapuit zeg maar) en op een gegeven moment zei ik tegen mijn moeder, mam, moet je die man is kijken, die heeft een grote piemel. Oeps... het was zijn buik :') Man ging er gelukkig goed mee om

:') := _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 22:41

Maren schreef:

dat had ik ook kunnen zeggen op die leeftijd :')

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:06

Mitchall schreef:
Ik doe 4 Gymnasium, maar m'n topografische kennis is om te huilen. Als ik het leer haal ik wel een dikke
voldoende maar wanneer je het me 2weken later vraagt dan wijs ik Amerika als Afrika aan.. :+

'Wat is de hoofdstad van Portugal'
'Barcelona'
'Hahaha, dat is in Spanje, en nu serieus!'
'... Madrid?'

Jaja, nù weet ik wel dat het Lissabon is, maar enkele maanden geleden niet hoor..

Nooit Pippi Langkous gelezen?

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:42

Toen ik een jaar of 12 was ging ik uit eten met een vriendinnetje en haar ouders. Het vriendinnetje at varkenshaas en vroeg of ik ook een stukje wilde proeven. Bloedserieus antwoordde ik: 'Nee dank je, ik eet geen konijn'. Waarop iedereen begon te lachen en ik snapte er niets van. Ik was er echt van overtuigd dat varkenshaas konijnenvlees was :+

ChanelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:47

.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:57

Ik vroeg aan mijn vriend of hij chili saus voor me mee wilde nemen.
Maar Remia heeft de verpakking veranderd. Er staat nu op de voorkant ipv. Alleen chili saus, nu: chili saus met pittige pepers.
Dus mijn vriend komt thuis met de saus, ik kijk op de verpakking en zeg... 'pittige pepers? Ik wil helemaal geen pittige pepers er in!'
:')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:26

caittom schreef:
Ik : "er fietst een auto achter ons"
vriendin : " huh? "
Ik: "ga nou aan de kant, er fietst een auto achter ons!"
(er rijdt een auto achter ons)

Later in de winkel: fiets door, anders kom ik te laat thuis! (loop door..)

Jij houd van fietsen? :')

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:42

Nee... :')[/quote]
Wat? :)[/quote]

Ik snap je verhaal helemaal niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 09:57

Die uitleg over neushoorns? Die schreef Doanique.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 09:59

caittom schreef:
Ik : "er fietst een auto achter ons"
vriendin : " huh? "
Ik: "ga nou aan de kant, er fietst een auto achter ons!"
(er rijdt een auto achter ons)

Later in de winkel: fiets door, anders kom ik te laat thuis! (loop door..)

wowow dubbelganger? Ik zei exact hetzelfde een tijdje geleden tegen een vriendin :+ :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:19

Ik vraag standaard als ik mijn oma bel en wil langskomen: Ben je thuis :+
Tuurlijk is ze thuis, want ze neemt de huistelefoon op _O-

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:30

Kentaro schreef:
Als iemand je in het Engels om de weg vraagt, je een soort van 'in paniek' in het Engels, Duits en Nederlands door elkaar gaat praten.... :+

Ik heb dat dus ook!!!!
Ik werd op een maandagochtend toen ik op mijn fietsje zat aangesproken door een Duitse automobilist. Hij wilde naar een bepaalde plaats, maar stond daardoor precies verkeerd om. Dus ik in al mijn enthousiasme: "Nein, da's is die andere kant auf".
Inmiddels is dat meer dan 10 jaar geleden, maar ik krijg hem nog steeds terug met Sinterklaas gedichten... :/

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:43

Ow Duitsers vroeger mijn x of ik duits sprak en zei ja dus hun vroegen de weg. Heb ze in het engels antwoord gegeven... ehm tjah ach

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:44

love_western schreef:
Ik vraag standaard als ik mijn oma bel en wil langskomen: Ben je thuis :+
Tuurlijk is ze thuis, want ze neemt de huistelefoon op _O-

voor mij is dat eeen gewoonte geworden *\o/* *\o/*

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:13

Op stal hoorde ik van een vriendin dat iemand een paard uit Spanje had gehaald. Mijn reactie was: ' goh heeft die het nu niet koud dan? ' Ik snapte niet waarom iedereen zo moest lachen :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:55

Knullige actie:

Je mobiel kwijt zijn, overal zoeken....OVERAL, zelfs in de afwasmachine. Toch duidelijk dat je m niet weer kan vinden, niemand anders thuis.
Loop je naar je over buren toe, om te vragen of ze je mobiel op wil bellen. EN waar lag de mobiel? Gewoon op het nachtkastje!!!
Mn overburen lagen in een stuip.

Knullige reactie, en erg brutaal trouwens.

4 jaar geleden liep ik met n vriendin in de winkel. We liepen rustig, hadden alle tijd voor de boodschappen, en er liep een vrouw voor ons, met een kind, jaar of 6 a 7 denk ik. "Jelle" zoals hij heette, ging alle kanten op, behalve de goede. Rennen, gieren, springen en alles pakken wat niet mocht.
Melig als ik al was, wat trouwens niet handig is met zo'n situatie erbij, tikte ik de vrouw op haar schouder. "Mevrouw.....Weet u dat er van die handige tuigjes te koop zijn? met een touw er aan? U zet uw zoon op het parkeerplaats, aan de lantaarn paal, en kunt u rustig uw boodschappen doen."
Die blik was onbetaalbaar, haar woorden immers niet....Oefff wat heb ik er van langs gekregen....
Vroeg me eigenlijk af, wie op dat moment beter werd opgevoed door haar..... hihi

Foei foei.... eigenlijk fout..:D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:06

hahaha nu benieuwd wat ze precies deed :P

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:07

Wat die vrouw allemaal zei, wordt hier gesensuurd.......

gvd, wat denk je wel niet minderjarige sNol, dat ik mijn kind niet kan opvoeden?
Jij moet opgevoed worden, zeug dat je bent. Stom mokkel.

Goede opvoeding voor met een kins van 6 a 7 erbij ;)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:13

:P hahahaha heerlijk sommige mensen snappen het verschil niet tussen grappie en echie

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:17

pinkie87 schreef:
:P hahahaha heerlijk sommige mensen snappen het verschil niet tussen grappie en echie

Toen schrok ik echt...Maar nu lig ik er echt dubbel om.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:51

Mijn broer op jeugdiger leeftijd dan nu:
Hij ging samen met mijn zus die net op zichzelf woonde naar de slagerij.
Mijn zus werd geholpen en mijn broer stond zichzelf maar wat te vervelen.
Winkelmedewerkster tegen mijn broer: Kan ik u helpen?
Broer: Nee hoor, ik kom alleen maar blote kippenkonten kijken! :Y)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:29

maralyn schreef:
Knullige actie:

Je mobiel kwijt zijn, overal zoeken....OVERAL, zelfs in de afwasmachine. Toch duidelijk dat je m niet weer kan vinden, niemand anders thuis.
Loop je naar je over buren toe, om te vragen of ze je mobiel op wil bellen. EN waar lag de mobiel? Gewoon op het nachtkastje!!!
Mn overburen lagen in een stuip.

Knullige reactie, en erg brutaal trouwens.

4 jaar geleden liep ik met n vriendin in de winkel. We liepen rustig, hadden alle tijd voor de boodschappen, en er liep een vrouw voor ons, met een kind, jaar of 6 a 7 denk ik. "Jelle" zoals hij heette, ging alle kanten op, behalve de goede. Rennen, gieren, springen en alles pakken wat niet mocht.
Melig als ik al was, wat trouwens niet handig is met zo'n situatie erbij, tikte ik de vrouw op haar schouder. "Mevrouw.....Weet u dat er van die handige tuigjes te koop zijn? met een touw er aan? U zet uw zoon op het parkeerplaats, aan de lantaarn paal, en kunt u rustig uw boodschappen doen."
Die blik was onbetaalbaar, haar woorden immers niet....Oefff wat heb ik er van langs gekregen....
Vroeg me eigenlijk af, wie op dat moment beter werd opgevoed door haar..... hihi

Foei foei.... eigenlijk fout..:D

_O-

Als klein meisje had mijn moeder ook een tuigje voor me (niet voor honden :') ) omdat ik altijd wegliep om de weide wereld te ontdekken :+ Ik had het 1 x omgehad en wist toen hoe het werkte en knipte het tuigje los om er nog vrolijk vandoor te gaan.. :+
Als baby was ik braaf, maar toen ik kon lopen.. Ik deed alles wat god verboden had :=
Nu ben ik wel heel braaf :j