Knullige actie:
Je mobiel kwijt zijn, overal zoeken....OVERAL, zelfs in de afwasmachine. Toch duidelijk dat je m niet weer kan vinden, niemand anders thuis.
Loop je naar je over buren toe, om te vragen of ze je mobiel op wil bellen. EN waar lag de mobiel? Gewoon op het nachtkastje!!!
Mn overburen lagen in een stuip.
Knullige reactie, en erg brutaal trouwens.
4 jaar geleden liep ik met n vriendin in de winkel. We liepen rustig, hadden alle tijd voor de boodschappen, en er liep een vrouw voor ons, met een kind, jaar of 6 a 7 denk ik. "Jelle" zoals hij heette, ging alle kanten op, behalve de goede. Rennen, gieren, springen en alles pakken wat niet mocht.
Melig als ik al was, wat trouwens niet handig is met zo'n situatie erbij, tikte ik de vrouw op haar schouder. "Mevrouw.....Weet u dat er van die handige tuigjes te koop zijn? met een touw er aan? U zet uw zoon op het parkeerplaats, aan de lantaarn paal, en kunt u rustig uw boodschappen doen."
Die blik was onbetaalbaar, haar woorden immers niet....Oefff wat heb ik er van langs gekregen....
Vroeg me eigenlijk af, wie op dat moment beter werd opgevoed door haar..... hihi
Foei foei.... eigenlijk fout..