Lusitana schreef:Nee, maar daar kun je wel degelijk psychisch onder lijden. En waarom zou je bruiloft daardoor verpest moeten worden?
Sorrie hoor. Psychisch onder lijden? Ik kan voor een hoop dingen begrip opbrengen, maar voor deze niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Polivy schreef:
Dit lijkt me een beetje kort door de bocht. Ik mag toch aannemen dat je als gastheer/-vrouw rekening houdt met je gasten? Dat werkt denk ik beide kanten op.
Als je 200 man op de bruiloft krijgt kun je niet met iedereen rekening houden.
moonfish13 schreef:Lekker sportieve reactie kitty1985. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Gewoon wat feiten op een rij gezet waar je zonder probleem antwoord op kan geven.. Ik lees al een aantal jaar etiketten en weet waar gluten, melk, soja en andere dingen in zitten. Heel, heel veel producten. Zelfs chips met een smaakje zit melk in verwerkt. Maar dat gehak op antibiotica in vlees ed.. Dan ken ik er ook nog wel een paar.. Ik geloof er niets van dat jij geen melk binnen krijgt, gewoon een aanname omdat ik weet waar het allemaal in verborgen zit.
Tabaluga12 schreef:Lielle schreef:als ik zo meelees komt de vraag neer op wat je als bruidspaar het belangrijkste principe vindt: gastvrijheid of vegetarisch eten. En daar is IMO geen goed of fout in, alleen een persoonlijke overtuiging.
Precies! Voor mij is het gastvrijheid.
Sammie schreef:Ik heb al een paar keer aangegeven waarom mensen vegetarisch kunnen zijn..Dat is echt niet alleen de redendie jij aangeeft.
Urielle schreef:Als gast zou ik het wel vervelend vinden![]()
Dit omdat ik geen kaas lust en vrijwel alle vegetarische gerechten worden opgeleukt met kaas, daarnaast lust ik veel groenten niet die gebruikt worden bij vegetarische gerechten. En nee, ik vind het dus niet leuk om daar te zitten met een bord droge rijst oid omdat ik de rest niet lust. Dat zou voor mij de feestvreugde behoorlijk verpesten.
xx_Horsiex schreef:[/quote]Maar je zou niet voor je geliefde die echte vleeseters zijn een of twee vleesgerechten presenteren?