Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unihorses schreef:vind het wel echt eigenaardig dat nederland het gewoon verzwijgt ofzo...
terwijl duitsland het heel serieus neemt.. is toch echt de zelfde storm die we krijgen.
Iejoorr schreef:Is het verstandig morgen met de bus naar stal te gaan? Of loop ik dan risico niet meer terug te kunnen omdat het OV ontregelt word door de storm?
NienkeV1994 schreef:Iejoorr schreef:Is het verstandig morgen met de bus naar stal te gaan? Of loop ik dan risico niet meer terug te kunnen omdat het OV ontregelt word door de storm?
Volgens mij is de bus over het algemeen minder snel ontregelt dan de trein aangezien die desnoods om kunnen rijden enzo, dus ervan uitgaande dat het niet zo hard waait dat het niet veilig is om buiten te zijn denk ik dat dat wel gewoon kan
Rianne_ schreef:xTammyy schreef:He verdorie, had dat niet een week later gekund?
Ik moet morgen op en neer naar Zeeland om sinterklaas te vieren en vrijdag naar Amsterdam.. Hou m'n hart vast want alles moet met de trein
Onderin NL schijn je er geen last van te hebbenVooral weer overlast in het noorden.
Eileen_ schreef:SteffiiY schreef:Ik hou ook van stormben een echte sensatiezoeker
Eindelijk mensen die het met me eens zijn