Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:47

Ik heb redelijk nieuwe schoenen!
In mn droom helemaal met nagellak onder gekliederd :')
Wil glitternagelak :')
En toen kreeg ik t er niet meer af..

En heeel raar gedroomd, maar dat weet ik zo niet meer!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:21

Ik droom wel vaker heel raar maar dan gebeurd er zóveel en ook wat totaal niet met elkaar te maken heeft, dat ik het niet kan uitleggen :+

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:36

Amira_ schreef:
Ik droom wel vaker heel raar maar dan gebeurd er zóveel en ook wat totaal niet met elkaar te maken heeft, dat ik het niet kan uitleggen :+

Precies ! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:58

Gedroond dat ik in het aquarium (heb 3 guppys) de helft van een bak zand deed. En het bleef eerstbook nog drijven :')
Toen ik xag dat de visjes flipten met een lepel zand eruit halen, wat nu door t hele water zat :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 09:20

Ik droomde vannacht dat ik naar een aquarium winkel ging om nieuwe huisdieren te kopen. Ik wilde graag een schildpad, een springmuis en nog iets. Het probleem was alleen dat ik dacht dat die niet bij elkaar konden, maar dat was geen probleem!
Zolang ik ze genoeg eten gaf maakte ze geen ruzie dus kon er ook nog wel een mini dinosaurus bij, nou, dat deden we dan maar! Helaas gaf ik ze niet genoeg eten en werd mijn springmuis verslonden door mijn dinosaurus... Het spijt me, lief springmuis van me :(:)

:')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:02

Dierenbeul! :o

Vannacht droomde ik dat de staart van mijn gerbil vast was gegroeid aan een tumor op haar buik ;( vet zielig.

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:23

geweldig topic dit!!

ik droom ook altijd zo raar dat als ik wakker word echt een wtf moment heb.
Laatst droomde ik dit;

Ik was met mijn vriend (type bodybuilder, groot, sterk en breed) aan het eten in een soort kantine-achtig gebouw aan een picknicktafel. Opeens stonden er een stuk of 15 kerels rond mij en mijn vriend die de intentie hadden om ons te vermoorden. Dus wij vechten voor ons leven en ik zie in mijn ooghoek dat mijn vriend in een mega pizza-oven (zow'n echte ouderwetse) word geschoven en hij dus in de fik staat. Echt is was compleet in paniek, ik sloeg alles om me heen naar de grond (ik ben n iel, mager, niet-sterk vrouwtje) en rende naar de oven, trok mn vriend aan zn voeten eruit en hij was helemaal zwart verkoold |( Maar ik wist de oplossing! Ik toverde uit mn zak een potje uiercreme tevoorschijn (heb ik ook altijd op zak.. not) en smeerde hem van top tot teen ermee in. Toen moest ik weer rennen voor mn leven want die kerels waren terug, met samoerai zwaarden :') Ik rende een gang door met 15 kerels op mn hielen en had het bijna op gegeven toen de gang dood liep en ze allemaal hun zwaarden in de aanslag hielden... entoen.. tatataaaaaaaaaraaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mijn vriend was op wonderbaarlijke wijze weer helemaal roze en gezond door de uiercreme en die kwam mij redden :+: :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 18:25

Noem je je vriend wel eens pizza ipv pannekoek? _O-

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:47

hahaha.. wij eten echt nooit pizza, lusten geen pizza en hebben nix met pizza.. enne zijn bijnaam is kwarkie.. (hij eet nogal ehh veeeel kwark :7 ) dus waar die hele pizzaoven vandaan komt B-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 07:37

Gister:
Ik was trainee bii bondi rescue..
Er was een nieuwe techniek waarbij we 2 stukjes van de hersenen weghaalden.
Gebeurde later ook bij mij, heel raar :')

Vannacht:
Er was een soort feest in een gebouw, waar 1 van de kamers mijn slaapkamer was..
Ik zat daar op mn bed met mijn vriendin. Ik pak deo en kaas :) stukje kaas afbreken, deo erbij en.... Boem! Kaaa ontploft :')
Zo weird xD

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 11:38

Vannacht droomde ik dat mijn pony aan het doodgaan was dus ik nam haar mee naar een ondergrondse fietsenstalling. Toen we eenmaal daar waren lag ze zomaar dood op een tafel die daar stond.
Er stond een man bij en daar moest je melden wel deel je van je pony wou houden.
Ik moet en zou haar maanoog houden om die vervolgens op sterk water te zetten. :))
Toen heb ik mijn hele droom verder nog gezocht naar sterk water met allerlei beroemdheden maar ik heb het nooit gevonden.

En toen werd ik wakker. _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 16:57

Gadver! := Dat lijkt me echt ontzettend eng!

Ik droomde dus laatst dat ik alles op de grond had gegooid in mijn kamer want het was toch al rommelig :=

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:06

xAlice schreef:
Ik heb de meest bizarre dromen. even een vrij recente (heb er nog véél meer):
Dit droomde ik dus;
Ik werd wakker en stond op. Ik was alleen thuis want mijn moeder was een weekend weg en broer sliep bij een vriendin (was in het echt ook zo) dus ik liep rond en het was heel donker. Toen kwam mijn moeder opeens thuis dus ik snapte er niks van. Ze zou pas 's avonds thuis komen en zo laat kon het echt nog niet zijn.
Toen kwam de rest van de familie thuis.
Ondertussen begon ik me af te vragen of ik soms droomde maar het was echt super realistisch dus ik durfde het niemand te vragen.
Uiteindelijk ben ik van die lucide droom trucjes gaan doen waaruit inderdaad bleek dat ik droomde (spiegelbeeld was raar, licht deed het niet en de tijd klopte niet). Maar ja, toen moest ik wakker zien te worden want ik wist dat ik er op tijd uit moest en de wekker niet had gezet. Dus ik rondlopen op zoek naar een manier om wakker te worden.
Toen ben ik op bed gaan liggen en heb mijn ogen dicht gedaan en toen ik ze open deed was ik wakker (dacht ik!) dus ik weer uit bed, helemaal opgelucht Bleek ik nog steeds te slapen. (spiegelbeeld klopte nog steeds niet) :\
En echt waar, ik wist echt niet hoe ik wakker moest worden _O-
uiteindelijk weer op bed gaan liggen en na tien keer mijn ogen dicht en open te doen werd ik eindelijk wakker haha. Ik ben echt de hele dag in de war geweest, was zó raar :+

Ik heb echt bijna exact hetzelfde gehad.. alleen liep bij mij thuis mijn "broer" rond, maar ik heb geen broer, kwam dan in mij op, dus ik ook die trucjes gaan doen, en ik telkens maar weer gaan liggen om echt wakker te kunnen worden,, maar als ik opstond was hij er telkens nog steeds en ook mijn horloge wilde maar niet werken..heel vaag en ben ook nog een hele tijd in de war geweest :p

verder vage dingen als pizza bakken op een wc pot of mijn paard omhuld met chocola voor mijn verjaardag, en meer van die dingen :p

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:54

Oh ja, ik heb ook weleens gedroomd dat ik een heel lief paard van chocolade kreeg, die ik alleen maar kon poetsen.
Toen moest ik beslissen of ik hem op zou eten of niet.. Ik besloot een klein stukje van de staart te nemen onder het mom van 'Kan geen kwaad'.
Uiteindelijk heb ik huilend het hele paard opgegeten tot er alleen nog maar een stukje van de hoef overbleef :')

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:16

Ik droom heel vaak hele rare dingen die niks met elkaar te maken hebben en vaak niet kunnen, en het leuke is dat ik dat in mijn droom helemaal niet raar lijk te vinden. :')

Af en toe droom ik wel een dingen die ik liever niet droom, waar van ik me afvraag waarom ik ze droom en waarom bepaalde mensen erin voorkomen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:51

Ik droom vaak dingen die uitkomen of waarheid bleken te zijn. Zo heb ik ooit in de nachtdienst een patient binnen gekregen op de verloskamer waar ik werk. Alleen een hand gegeven en van drinken voorzien en overgedragen. Was niks bijzonders mee. Vervolgens droomde ik thuis dat het kind dood was. Toen ik op mijn werk kwam vroeg ik direkt naar die patient en het kindbleek inderdaad tijdens de bevalling te zijn overleden.

Ook heb ik jaren gedroomd dat mijn man zomaar ineens met een andere vrouw in mijn huis zat en dat de normaalste zaak van de wereld vond. Ik werd dan altijd huilend wakker. Ook dit is helaas gebeurt in het echt. Niet dat hij met haar in huis zat maar hij had een ander en praatte over haar alsof een vriend van hem was. Totaal geen rekening houden met mijn gevoelens.

Gisteren nog: mijn vriend is al drie weken zijn i-pad kwijt. Eergisteren vroeg hij zich weer af waar hij nou kon zijn. 'S nachts droomde ik dat hij onder de salontafel lag tussen de tijdschriften. Totaal geen normale plek ervoor. Ikzei direkt dat ik wakker werd dat hij daar moest kijken en verrek...hij lag er. Bizar.

BrittFelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:09

Mijn moeder is vannacht getrouwd met een badeendje :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 21:41

BrittFelice schreef:
Mijn moeder is vannacht getrouwd met een badeendje :')

*\o/* Feestelijk!

Ik droom ook heel vaak dat ik vreemdga of dat ik mijn vriend dump. Heel stom, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt, we zijn gek op elkaar (ja echt :D ). Tot zover mijn voorspellende dromen (mag ik hopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 07:41

Vannacht..
Ik had mn camera mee naar school.. Met bio moesten we flesjes water halen van buiten, 1 met heet water en 1 met koud water. Dit moesten we op een papiertje zetten en de volgende dag het resultaat bekijken.
Hierna engels, waarbij ik naast D ging zitten die haar laptop mee had en filmpjes op facebook aan het kijken was.. 1tje met een puppy en beertje, bleek de docent van engels die te hebben gemaakt :')
daarna weer bio.. Hadden we een bak mey slootwater en diertjes.. Deze heb ik thuis in een aquarium gedaan :')

En nu een hele enge/weirde droom..
ik las op facebook en twitter een berichtje van politie nederland.. Dat er meisjes werden vermoord die paardreden..
De meisjes reden voor de eerste keer, en hadden hun muts over de cap. Daarna zouden ze vallen van een fjord en worden vermoord. Hun wangel werden bol geblazen en hun knieen kromgezet met een springzadel.
Ik kwam op de manege, rijdy er een klein meisje op eem fjord, met haar muts over haar cap.. Er loopt een man naast en ineens lag ze met een rare klap op de grond. Meisje gillen en toen werd ik wakker :s
Was heel raar!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:07

Ik droom de laatste dagen super raar! En ik onthoud bijna niets ervan!
Vanacht droomde ik dat ik een date had, we gingen naar de bioscoop en ineens zaten we in de hungergames ofzo en ging iedereen elkaar vermoorden! En als je af was moest je weer in de bioscoopzaal gaan zitten (terwijl je dood was???) hahaha, grote fantasie!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:34

Ik droomde vannacht dat mijn paard te klein was geworden, gelukkig kon ik tijdelijk wel op mijn hond rijden.
Omdat dirk uniek was stond ik in alle paarden bladen maar kreeg ik heel veel haat van honden liefhebbers.
Hond kon het overigens prima aan, we sprongen elke dag wedstrijden :7

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:34

Het nadeel is als ik droom het meestal ook echt 'doe' . Ja ik slaapwandel :P
Toen ik deze ochtend wakker werd was dus m'n wekker aan diggelen,ik herinner me vaag dat die mij deze nacht op wou eten of zo iets :')
Ook heb ik de muren in DE KELDER helemaal beklad met viltstift,heb al t-shirten stuk geknipt .
En het vreemdste van al een week geleden vond mij moeder me om 2:30 zingend onder de douche ..
GELUKKIG droom ik haast nooit over personen, en zo wel dan vermoord ik knuffels of steel ik koekjes uit de keukenkastjes dus gelukkig gebeuren er geen ongelukken. Maar het is wel raar als je midden in de nacht een bos hoort en ik dus blijkbaar keihard tegen de muur heb zitten beuken omdat in m'n droom alle deuren verdwenen waren . Ik heb trouwens nog veel meer rare dromen , meeste zijn geen fantasie
Gewoon aardappels schillen,maar het is goed mogelijk dat die aardappel dan begint over zijn dochter die ik 3 dagen geleden als friet heb versneden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:46

Ik droomde dat mijn vader en ik in de auto zaten en toen stond ie stil en kwam een truck en pa ging naar achter rijden , dus de auto een paar km weggeslingerd en we reden vrolijk verder naar huis :') Thuis bleek er een vet mooie deuk in te zitten en mijn vader zou iets van , nou zeurpiet nu tevreden tegen mijn moeder. Slaat nergens op maar die deuk was vet vaag

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:21

hilarisch sommige dromen, ik gil soms en schreeuw de meest vreemde dingen. Mijn vriendin pikt altijd de dekens af en slaat en schopt me en ik geef dan een duw terug zegt ze wat deed ik dan, wat denk je zelf :\ . Zelf heb ik een keer volgens zeggen recht op gezeten en mijn vriendin vraagt dus : Henrike ben je wakker? ik: ja. En toen plofte ik terug in bed en sliep verder
Vliegen heb ik ook vaak of dat als ik ren en dan spring en dan elke sprong hoger in de lucht kom en dan vlieg wouw geweldig.1 keer echt geprobeerd met de gedachte kan het dan echt??? :)) na 1 sprong kwam ik er achter van niet ;(
ook deze
Ik ging met mijn klas in een enorm huis binnen met 2 kamers de eerste was pik donker maar we liepen naar de volgende daar stond een enorme trap. Hij was groen met trede 's van 2 meter lang met tussen elke trede 2 meter boven in lag een slaapzak (in het groen want hij zat vast) en stond een kruk (groen want hij stond ook vast). toen kwamen uit de eerste kamer wolven pikzwart met roodgloeiende ogen. wij renden dus naar boven. Helemaal boven in duwde ik de laatste tree naar beneden (je kon ze er af halen) en zag ik 1 moment een zwarte wolven kop met rode ogen en toen..... werd ik wakker :') ik zie nog steeds die ogen voor me en nooit meer af gedroomd.

herinnerd zich net nog iets, ik heb dus muizen en ik werd dus midden in de nacht wakker en ging zoeken naar mijn muis ik helemaal overstuur want ik had hem vast geplet. Na ongeveer een kwartier overstuur zijn kom ik er achter dat ik maar gedroomd had -O-
Laatst bijgewerkt door Henrike5 op 19-02-14 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:25

ik droom 9 van de tien keer over een leuke jongen <<) die ik dan heb ontmoet.
soms zijn ze leuk..
Of inderdaad dromen en dan later dat het ook nog echt gebeurd.. dat is zo weird.. :?