In mn droom helemaal met nagellak onder gekliederd

Wil glitternagelak

En toen kreeg ik t er niet meer af..
En heeel raar gedroomd, maar dat weet ik zo niet meer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vet zielig.
Maar ik wist de oplossing! Ik toverde uit mn zak een potje uiercreme tevoorschijn (heb ik ook altijd op zak.. not) en smeerde hem van top tot teen ermee in. Toen moest ik weer rennen voor mn leven want die kerels waren terug, met samoerai zwaarden
Ik rende een gang door met 15 kerels op mn hielen en had het bijna op gegeven toen de gang dood liep en ze allemaal hun zwaarden in de aanslag hielden... entoen.. tatataaaaaaaaaraaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mijn vriend was op wonderbaarlijke wijze weer helemaal roze en gezond door de uiercreme en die kwam mij redden
) dus waar die hele pizzaoven vandaan komt

stukje kaas afbreken, deo erbij en.... Boem! Kaaa ontploft 

Dat lijkt me echt ontzettend eng!
xAlice schreef:Ik heb de meest bizarre dromen. even een vrij recente (heb er nog véél meer):
Dit droomde ik dus;
Ik werd wakker en stond op. Ik was alleen thuis want mijn moeder was een weekend weg en broer sliep bij een vriendin (was in het echt ook zo) dus ik liep rond en het was heel donker. Toen kwam mijn moeder opeens thuis dus ik snapte er niks van. Ze zou pas 's avonds thuis komen en zo laat kon het echt nog niet zijn.
Toen kwam de rest van de familie thuis.
Ondertussen begon ik me af te vragen of ik soms droomde maar het was echt super realistisch dus ik durfde het niemand te vragen.
Uiteindelijk ben ik van die lucide droom trucjes gaan doen waaruit inderdaad bleek dat ik droomde (spiegelbeeld was raar, licht deed het niet en de tijd klopte niet). Maar ja, toen moest ik wakker zien te worden want ik wist dat ik er op tijd uit moest en de wekker niet had gezet. Dus ik rondlopen op zoek naar een manier om wakker te worden.
Toen ben ik op bed gaan liggen en heb mijn ogen dicht gedaan en toen ik ze open deed was ik wakker (dacht ik!) dus ik weer uit bed, helemaal opgelucht Bleek ik nog steeds te slapen. (spiegelbeeld klopte nog steeds niet)
En echt waar, ik wist echt niet hoe ik wakker moest worden
uiteindelijk weer op bed gaan liggen en na tien keer mijn ogen dicht en open te doen werd ik eindelijk wakker haha. Ik ben echt de hele dag in de war geweest, was zó raar

Thuis bleek er een vet mooie deuk in te zitten en mijn vader zou iets van , nou zeurpiet nu tevreden tegen mijn moeder. Slaat nergens op maar die deuk was vet vaag
. Zelf heb ik een keer volgens zeggen recht op gezeten en mijn vriendin vraagt dus : Henrike ben je wakker? ik: ja. En toen plofte ik terug in bed en sliep verder
na 1 sprong kwam ik er achter van niet 
ik zie nog steeds die ogen voor me en nooit meer af gedroomd.