Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:57

Mariposa11 schreef:
Dat mensen reageren op je advertentie, je er moeite voor gaat doen en dat ze dan niet meer reageren. Hoeveel moeite om even te zeggen ik heb geen interesse meer.. En dat gebeurd heel veel.

Zeg dat.. Zet dan geen advertentie neer als je wel leest maar niet reageert.. Beetje jammer...

Batlow, het gaat om bokt, niet om marktplaats..

Batlow

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:59

Dan bokt, wat maakt het uit

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:02

Ik heb liever dat er gezegd wordt sorry ik heb toch geen interesse, dan niks laten weten en ik wel iets apart houd. De eerste die reageert hou ik het voor achter, ik verkoop niet iets onder iemands neus weg. Maar ik vind het niet netjes als je dan niks meer laat weten.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:19

Ik verkoop aan de eerste die zn adres doorgeeft, simpel zat. Berichten dat ze toch geen interesse meer hebben zit ik niet op te wachten, berichten zijn vaak toch al amper bij te houden als ik iets te koop heb.

Vind het wel echt super irritant dat mensen niet reageren als ik op hun advertentie reageer, of dat ze de prijs niet willen noemen "bied maar". "Hou het maar" denk ik dan.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 17:53

Ik kan mij echt ergeren aan mensen die op een grove manier hun mening verkondigen, mensen hiermee onnodig kwetsen, maar wel als held worden gezien door andere bokkers die reageren.

Of bokkers die een negatieve opmerking proberen te laten overkomen als een compliment of feedback, zoals 'Niet mijn smaak, zolang jij het maar leuk vind!' en ik zou zoiets nooit kopen/doen/leuk vinden, maar zolang jij er maar blij mee bent!'

En als er een discussie gaande is en mensen niet in durven te gaan tegen de rest, omdat iedereen nou eenmaal die mening heeft (hoe omstreden die mening dan ook is) en dus maar zeggen dat ze het ook vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:43

Een vriendin van me zei gisteren:

"Bokt, de plek waar alle haters van Nederland samen komen"

:')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:39

Wat ook irritant is is dat mensen berichten in oude topics plaatsen ondanks de waarschuwing die ze krijgen alvorens op de plaatsings knop drukken.

Dit topic is bv al ruim 1, 5jaar oud.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:16

Bokkers die op oude berichten gaan zoeken van andere bokkers om "onwaarheden" op te speuren in het verhaal. De zg. detectivebokkers.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:52

piezze schreef:
Bokkers die op oude berichten gaan zoeken van andere bokkers om "onwaarheden" op te speuren in het verhaal. De zg. detectivebokkers.

Kan wel van dienst zijn....als de desbetreffende bokker een paard verkoopt als heel braaf en er in de eigen berichten het ene probleem na het andere staat.Ook valt mij op aan bokt dat of de TS met de grond gelijkt word gemaakt en dan in ene neemt het topic een andere wending....zijn alle posters in ene psycholoog in de dop en word de TS de hemel ingeprezen om de een of andere duistere reden...het lijkt wel of er zelden een middenweg is.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 09:03

Cowgirl schreef:
Wat ook irritant is is dat mensen berichten in oude topics plaatsen ondanks de waarschuwing die ze krijgen alvorens op de plaatsings knop drukken.

Ja en als er een nieuw topic wordt aangemaakt met hetzelfde onderwerp wordt TS met de grond gelijk gemaakt omdat er al topics zijn met hetzelfde onderwerp en ze dus de zoekfunctie niet heeft gebruikt. }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 09:18

Cowgirl schreef:

Volgens mij maakt dat in dit topic niets uit? :) Niemand heeft er last van, en het is niet dat TS een vraag had die allang beantwoord is.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:14

Altijd die instrumentale zeikmuziek op vrijheidsdressuur filmpjes :O