[FOTO] Show je kerst/oud&nieuw outfit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:10

xRoosss schreef:
Dian_Dina schreef:
Ik zie allemaal mooie jurkjes voorbij komen, maar ik heb een poosje terug iets heel anders gekocht!

http://www.hm.com/nl/product/17341?arti ... pOrigin=QO

Ik moet alleen nog even bedenken wat ik er op ga dragen..

Hee die broek wou ik ook graag maar was bang dat ik de glitterloze achterkant niet mooi zou vinden.

Wil jij misschien een aan foto maken dat je de achterkant ook ziet? :D ben zo benieuwd. Alleen als je dat niet erg vind natuurlijk! :o

Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar ik kan het niet echt heel duidelijk krijgen.. Hier het idee!
Het jasje heb ik ook nog in de uitverkoop gekocht van de h&m, ik denk dat dit mijn kerstoutfit wordt! Misschien zoek ik er nog een mooi zwart/simpel blousje onder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SSmonamiSS

Re: [FOTO] Show je kerst/oud&nieuw outfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:19

Ziet er leuk uit! Alleen een beetje uzwart!

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:27

ik vind vooral het jasje heel erg leuk! en wat een leuke hond!! <3

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:39

@SSmonamiSS: Misschien dat ik er nog iets zilvers/grijs onder doe, zodat het weer kleurt bij het jasje. Ben het met je eens namelijk dat het vrij zwart is haha. Maar ik vind een andere kleur eigenlijk niet zo mooi om er onder te dragen. Iemand andere suggesties?

@ Reusje0504: ik vond het jasje ook meteen leuk! En dankjewel, ik zag pas toen ik de foto's ging uploaden dat ze er ook op stond haha. Nieuwsgierig vriendinnetje :p.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:53

Misschien bordeaux rood? is wel een warme kleur, wel mooi met de kerst en bij zwart...?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:26

Ik zou ook voor een donkere rood gaan of grijs. En die hond zie ik nu pas!! Is het een Teckel??

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:48

Ze kijkt ook zo mooi recht in de camera, haha. En eigenlijk moet je de foto's van beneden naar boven kijken, dan komt ze echt zo aangelopen :+. Haar moeder is een teckelxJack-russell en haar vader is een volle jack-russell. Ze is zelf dus eigenlijk maar een kwart, maar zoals je ziet is het teckel toch wel overheersend!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:15

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik ga morgen de stad nog even in en misschien vind ik dan een leuker jurkje :)
Afbeelding
Afbeelding

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:21

Vissy schreef:
Mooie jurkjes allemaal zeg! Hebben jullie allemaal van die prachtige benen en lijven? Durf dat echt niet aan zo kort en strak... zijn mijn benen echt niet strak genoeg voor :n maar heel gaaf!

@binoche tweede jurkje is erg mooi!

Ik ben ook niet zo slank hoor! Ik draag een dikke legging en een figuurcorrigerend topje eronder, dat doet wonderen :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 11:28

Heel leuk jurkje Sterreke en de panty vind ik ook geweldig! Alleen weet ik niet of ik de combinatie heel mooi vind, want ze hebben beiden een heel uitgesproken print. Misschien een andere panty onder het jurkje? Hij is super stoer, dus je zou er ook prima een dikkere panty/maillot onder aan kunnen trekken.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-13 14:58

Sterreke ik ben het met Joyce eens: of de panty of de jurk!

Weten jullie al wat jullie gaan doen met jullie haar en makeup? Ik heb net een krultang gekocht maar er komen geen krullen van, hoe makkelijk het er ook uit ziet op YouTube filmpjes :+. iemand tips Ik heb bij de Hema glitteroogschaduw gekocht, met een beetje mascara en ik ben er klaar voor!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 16:17

Ik doe me make up gewoon zo als altijd! Misschien iets opvallendere oogschaduw.
Me haren weet ik nog niet. Stijlen misschien en opsteken?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:25

Ik heb deze uiteindelijk nog gekocht, mete en mooi jasje.
Mijn haar heb ik met vlechtwerk opgestoken, zag er gaaf uit

Edit: link nog:
http://www.steps.nl/dina-dress

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:02

Vissy schreef:
Mooie jurkjes allemaal zeg! Hebben jullie allemaal van die prachtige benen en lijven? Durf dat echt niet aan zo kort en strak... zijn mijn benen echt niet strak genoeg voor :n maar heel gaaf!

@binoche tweede jurkje is erg mooi!

Ik zou zeggen, ga gewoon winkelen en probeer vanalles!
Ik heb verre van perfecte benen, in een broek zie je echt dat ze stevig zijn, maar in een rokje, met een corrigerende panty zijn ze al een stuk eleganter! :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:09

Ik vind jurkjes mooier staan bij stevige vrouwen. Dunne meisjes in een jurk zijn net jongetjes van 12 jaar met lang haar. Gewoon een goede panty kopen als je je zorgen maakt!

sterreke98, ik vind het een afschuwelijk jurkje. Geen mooi model en geen mooie print. Maar dat is mijn mening, ik zou zeker voor iets anders kijken...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 11:27

Ik vind ook dat je met een jurkje veel vetjes kunt verbergen :+, eventueel naast een goede panty ook nog een corrigerend (onder)jurkje en je bent zo 5kilo slanker...

Denk dat je het jurkje van Sterreke aan moet zien, vind het printje leuk en met een jasje is het volgens mij helemaal leuk. Show eens een aan foto!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:55

hoi hoi!

ik heb ook nog geen outfit voor oud en nieuw :(

heb wel wat rond gekeken, maar kan niet echt iets vinden.

wellicht hebben jullie iets voorbij zien komen.

ik zoek;

het liefste zwart (voel ik me het beste in haha)
niet te lang, dus boven de knie.
het liefst bij mijn borstenstrak en dan iets losser naar beneden, of dat peplum idee. maar ook weer niet dat je op een taart lijkt. mag gerust een decollete hebben. maar ik wil me niet net een vaccum verpakking voelen. wil nog gewoon kunnen eten met kerst en oud en nieuw ;)

t jurkje moet niet te degelijk zijn, lekker feestelijk, maar gerust een glitter bij wijze van op zitten.

ik heb normaal maatje 38.

wie kan me helpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:59

rockey schreef:
hoi hoi!

ik heb ook nog geen outfit voor oud en nieuw :(

heb wel wat rond gekeken, maar kan niet echt iets vinden.

wellicht hebben jullie iets voorbij zien komen.

ik zoek;

het liefste zwart (voel ik me het beste in haha)
niet te lang, dus boven de knie.
het liefst bij mijn borstenstrak en dan iets losser naar beneden, of dat peplum idee. maar ook weer niet dat je op een taart lijkt. mag gerust een decollete hebben. maar ik wil me niet net een vaccum verpakking voelen. wil nog gewoon kunnen eten met kerst en oud en nieuw ;)

t jurkje moet niet te degelijk zijn, lekker feestelijk, maar gerust een glitter bij wijze van op zitten.

ik heb normaal maatje 38.

wie kan me helpen :D

via wehkamp heb ik een superleuk jurkje gekocht in de zomer. zal het merk eens opzoeken voor je en een foto maken. erg leuk voor in de zomer, maar ook in de winter met een jasje. boven strakker, onder losjes. :)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:14

ik had vorig jaar een super gaaf jurkje van nelly, maar daar passen mn boobs niet meer in hihi

ik heb nelly al bekeken, maar kon t dit jaar niet zo vinden, al zie ik nu wel weer 2 leuke jurkjes!

ik ga nog is goed rond kijken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:15

Kristie schreef:
Ik vind ook dat je met een jurkje veel vetjes kunt verbergen :+, eventueel naast een goede panty ook nog een corrigerend (onder)jurkje en je bent zo 5kilo slanker...

Denk dat je het jurkje van Sterreke aan moet zien, vind het printje leuk en met een jasje is het volgens mij helemaal leuk. Show eens een aan foto!

Het is toch een aanfoto? Ik vind het gewoon een saai model en ik hou niet van dat soort prints.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:35

Lieve bokkers!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben op zoek naar een jurkje wat ik met kerst en oud en nieuw kan dragen. Het mag van een webshop maar gewone winkels zijn ook goed.
- Jurkje, niet te lang, wil het graag met panty dragen.
- Glitters e.d. zijn leuk, ben niet zo van de printjes.
- Graag makkelijk te combineren met jasjes etc. zodat ik kan wisselen.
- Niet een heel strak model, Nelly valt vaak al af.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen, ik ben het even helemaal kwijt! Ben wel op zoek naar iets dat een beetje 'chic' is..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 13:08

lieveli schreef:
Kristie schreef:

Het is toch een aanfoto? Ik vind het gewoon een saai model en ik hou niet van dat soort prints.

Oww ik dacht dat je het jurkje van Scribbele bedoelde! Ik heb helemaal niet goed gekeken. Surry!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:34

maai_ke schreef:
Lieve bokkers!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben op zoek naar een jurkje wat ik met kerst en oud en nieuw kan dragen. Het mag van een webshop maar gewone winkels zijn ook goed.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen, ik ben het even helemaal kwijt! Ben wel op zoek naar iets dat een beetje 'chic' is..

Welke kleur(en)? En wat voor model vind je wel mooi? :)

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:47

Straww_ schreef:
maai_ke schreef:
Lieve bokkers!

Welke kleur(en)? En wat voor model vind je wel mooi? :)

Kleur maakt niet uit! Maar geen neon, verder geen voorkeur. Eigenlijk alles wel, het mag best aansluiten maar niet té, en een decollete kan ik best hebben. :') Tiet genoeg. :+