Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wat mijn instellingen precies waren weet ik echt niet meer
Ik probeer wel zo goed mogelijk op het oog scherp te stellen. Gelukkig zijn die beesten hier volk gewoon en vloog ie niet zomaar weg dus ik kon wel dichtbij komen. 7 a10 meter? en met een telelens 75-300 mm komt dat al helemaal inorde.

iefke schreef:We merken dat er in deze tijd behoefte is aan een topic waarin je leuke, bijzondere, mooie, grappige foto's met elkaar kunt delen.
Bij deze dus dit topic, waar je foto's mag plaatsen van de dingen die je mee maakt en wat jij speciaal vindt.
Dit topic is alleen voor foto's waarvoor op Bokt verder geen plek is, aangezien er voor paarden en dierenfoto's subfora worden geboden.
Er mag natuurlijk op de foto's gereageerd worden, maar offtopic reacties zijn niet toegestaan en plaats geen foto's van anderen waar je geen toestemming voor hebt.
Veel plezier!
eline10 schreef:
RainbowDance schreef:[ Afbeelding ]
edit: ik heb er een logo bij zodat hij minder snel gepikt word, tips zijn welkom alleen hou het netjes aangezien in niet zo lang fotografeer. (ik noem mezelf ook geen fotograaf!
Hij is niet helemaal scherp meer door de site waar ik hem op had geplaatst .. /:

("zee zon strand en metal")

! Zijn in de tussentijd wel een paar prachtige platen langs gekomen 
VisibreTeam schreef:Hahah, ja het was metal bij zon zee en strand toch?
Wauw hele gave foto van de meeuw!
Geen foto, wel beeld, ook van vandaag... Hou echt van cimbals en dingen er op die rond vliegen
[ Video ]