Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:58

Paisano schreef:
Magrathea schreef:
Niet helemaal praktisch: ja. Raar: misschien. Erg: nee :D

Een heel groot verschil is misschien niet praktisch, maar als je bijna even groot bent vind ik het eigenlijk wel handig :D

Vind ik niet; kunnen wij beide niet bij de bovenste plank in de supermarkt :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:00

Het valt allemaal we mee als je er eenmaal aan gewend bent. Ik zei altijd "Ik wil geen kleinere of jongere vriend",nu heb ik een vriend van 5 cm kleiner en een jaar jonger, en ik had niet gelukkiger kunnen zijn.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:08

vuurneon schreef:
Paisano schreef:
Een heel groot verschil is misschien niet praktisch, maar als je bijna even groot bent vind ik het eigenlijk wel handig :D

Vind ik niet; kunnen wij beide niet bij de bovenste plank in de supermarkt :')

Dat is uiteraard een groot drama :j Gelukkig redt ik dat met mijn 5 centimeter extra dan weer net wel }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:09

Ik zou niet echt op een kleinere man kunnen vallen. Nu wordt/ben ik zelf ook niet al te groot. (1.70). Dus dan vind ik best dat ik een redelijke man van 1.80 moet kunnen vinden. Zelf voel ik me, nu al, niet echt fijn naast een kleinere (in mijn geval nog) jongen. Verder denk ik dat het ook weer meespeelt dat ik het nou niet bepaald 'romantisch' vind. Maar dat is voor mij persoonlijk. :o

Ook zou ik me waarschijnlijk ook prettiger voelen als ik bij diegene echt kan 'wegkruipen' en tja, ik weet inderdaad niet of ik me ook net zo beschermd etc zou voelen bij een kleiner iemand. :')

Paisano

Re: Daten / relatie: Man kleiner dan vrouw. Go or No?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:11

Deetjeeuh: Wat vindt je dan precies niet romantisch aan kleinere mannen? :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:12

Ik haat boodschappen doen :') 'meneer:mevrouw (en vooral lang persoon :') )? Kunt u dat pakken daar op die plank?'
Dan is het toch wel een beetje handig om een kerel te hebben die een kop groter is :D maar ja, ik ga ook wel alleen boodschappen doen haha en sla de bovenste plank soms over }>
'Oeps vergeten mee te nemen lief!' O:)

(Als een man kleiner is dan ik ben, dan is ie rond de 1.60. Dus dat is ook gewoon echt klein voor een man. Maar ook voor de gemiddelde vrouw ben ik al klein haha)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-11-13 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:13

Ohh moet je zelfs om hulp vragen? := Kan me voorstellen dat dat minder is dan ja :P Hoe lang zijn jullie?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:14

Nee, hij is gelukkig rond de 1.80 :D

Maar ik dus bij lange ( :') ) na niet haha

Nu ook met klussen is het wel handiger dat ie groter is :j anders hebben wij beide een trap nodig. Dus ook voor de praktische kant vind ik een langere man handiger :)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-11-13 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:15

Ah kijk, dan hoef je je geen zorgen te maken over de bovenste keukenkastjes :D Hoe lang ben je zelf dan?

Klussen kan ik me ook voorstellen ja :j Maar met autorijden is het dan weer heel handig om van ongeveer gelijke hoogte te zijn: we hoeven als we wisselen nooit de stoel aan te passen :) (nou ja, ik moet de leuning wel altijd rechtop zetten, vriendlief ligt in zijn stoel :'))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:18

Paisano schreef:
Ah kijk, dan hoef je je geen zorgen te maken over de bovenste keukenkastjes :D Hoe lang ben je zelf dan?

Als ik lieg 1.65, maar als ik eerlijk ben 1.63. Dus die bovenste keukenplankjes raak ik al niet eens aan :+ als ik op mijn tenen sta, kan ik net de plank aantikken. Jippie -O- :D

Als ik auto heb gereden, kan hij niet eens instappen :D eerst de stoel achteruit vanuit buiten de auto haha

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:21

Vooral hakken aandoen tijdens het koken dus _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:23

Paisano schreef:
Deetjeeuh: Wat vindt je dan precies niet romantisch aan kleinere mannen? :)

Het is niet slecht bedoeld, dat moet even voorop staan. Maar eigenlijk zie ik mezelf toch eerder in het beeld van; grotere man. Naar hem op kunnen kijken etc. Ik zou het zelf niet fijn vinden als ik naar beneden moet kijken namelijk. Grotere mensen hebben toch wel een wat grotere aantrekkingskracht op mij. :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:23

vuurneon schreef:
Ik haat boodschappen doen :') 'meneer:mevrouw (en vooral lang persoon :') )? Kunt u dat pakken daar op die plank?'
Dan is het toch wel een beetje handig om een kerel te hebben die een kop groter is :D maar ja, ik ga ook wel alleen boodschappen doen haha en sla de bovenste plank soms over }>

(Als een man kleiner is dan ik ben, dan is ie rond de 1.60. Dus dat is ook gewoon echt klein voor een man. Maar ook voor de gemiddelde vrouw ben ik al klein haha)

Ik vind boodschappen doen ook heel erg vervelend. Vooral als er kleine oude vrouwtjes zijn. Die vragen mij dan: "Goh, jij, jij bent wel lang he?" *no oliebol* "Zou je voor mij dat en dat wel willen pakken van de bovenste plank?"
Tuurlijk doe je dat.

Vervolgens wordt je door iedereen in de winkel lachend aangekeken. Eeeeenig... :\ Niet dat ze je uitlachen ofzo. Ze lachen je vooral heel vriendelijk toe, want ja, dat was wel heel erg aardig. En tegelijk hebben ze medelijden met je, in de ogen te lezen.

Sorry voor alle kleinere mensen :o Maar vraag mij de volgende keer aub niet!!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:24

Ik zou niet kunnen vallen op een man die kleiner is dan mij, simpelweg omdat ik zelf al niet groot ben dus dan is die man helemaal klein... :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:26

Janine1990 schreef:
vuurneon schreef:

Ik vind boodschappen doen ook heel erg vervelend. Vooral als er kleine oude vrouwtjes zijn. Die vragen mij dan: "Goh, jij, jij bent wel lang he?" *no oliebol* "Zou je voor mij dat en dat wel willen pakken van de bovenste plank?"
Tuurlijk doe je dat.

Vervolgens wordt je door iedereen in de winkel lachend aangekeken. Eeeeenig... :\ Niet dat ze je uitlachen ofzo. Ze lachen je vooral heel vriendelijk toe, want ja, dat was wel heel erg aardig. En tegelijk hebben ze medelijden met je, in de ogen te lezen.

Sorry voor alle kleinere mensen :o Maar vraag mij de volgende keer aub niet!!!

Pech gehad }>
Maar ik zal nooit zeggen; goh, wat ben je lang! . Ik vraag het vriendelijk :j
Ach, ik kan makkelijk van de onderste plank dingen pakken, buk ik wel voor je ~~}>

(Maar ik vermijd gewoon vooral 'spullen op die plank' haha
Dus, nee... Liever geen vent van 1.60 voor mij :P

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:30

is misschien discriminatie, maar ik wil ook geen relatie met iemand die kleiner is, dan ik ben.

scheelt gelukkig dat ik 1.63 ben. :)
Laatst bijgewerkt door Ketaki op 20-11-13 19:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:33

vuurneon schreef:
Pech gehad }>
Maar ik zal nooit zeggen; goh, wat ben je lang! . Ik vraag het vriendelijk :j
Ach, ik kan makkelijk van de onderste plank dingen pakken, buk ik wel voor je ~~}>

(Maar ik vermijd gewoon vooral 'spullen op die plank' haha
Dus, nee... Liever geen vent van 1.60 voor mij :P

Nee, dat is meer een uitspraak voor oudere vrouwtjes. :')
Zo was er ook eens eentje die bij de bushalte stond. Kende dat hele mens niet en zij mij ook niet, voor zover ik weet. Ging ze me vragen: "Jij studeert zeker voor verpleegkundige."
Hoe komt ze er in godsnaam bij }:0 Moeten alle jonge vrouwen verpleegkundige worden ofzo? Dus ik zeg dat ik bedrijfskunde doe. Vraagt ze me waarom ik geen verpleegkundige wil worden. }:0

Ik kan gelukkig heel goed bukken, mankeert me niets aan mijn ledematen, maar ik vind het wel heel prettig dat je die planken mijdt _O-

Gelukkig zien de meeste mensen dicht bij mij mij ook niet meer als lang persoon. Scheelt dat mijn verhoudingen goed kloppen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:33

Ketaki schreef:
klinkt misschien rasistisch, maar ik wil ook geen relatie met iemand die kleiner is, dan ik ben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme

Nieuw ras, kleine mensen??? :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:41

Janine1990 schreef:
Ketaki schreef:
klinkt misschien rasistisch, maar ik wil ook geen relatie met iemand die kleiner is, dan ik ben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme

Nieuw ras, kleine mensen??? :')

heb me inmiddels al verbeterd hoor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:42

Lijkt een stuk beter :P

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:46

MayDayParade schreef:
Het valt allemaal we mee als je er eenmaal aan gewend bent. Ik zei altijd "Ik wil geen kleinere of jongere vriend",nu heb ik een vriend van 5 cm kleiner en een jaar jonger, en ik had niet gelukkiger kunnen zijn.

Haha same here! Mijn vriend is twee jaar jonger en iets kleiner als ik.
Ik zeg altijd maar dat hij vroeger veel te lief is geweest.. te weinig trappen onder zijn kont gehad :o

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:56

Mij maakt het niet heel veel uit of iemand groter of kleiner is dan ik ben.
Al vind ik een langere jongen wat handiger zodat hij wel overal bij kan.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:57

Mijn vriend en ik zitten op een cursus stijldansen. Wat overigens leuker is dan het misschien klinkt, had het mezelf nooit zien doen maar ben 'gedwongen' :+

Beetje onhandig is het wel dat mijn vriend wat kleiner is dan ik, vooral wanneer ik moet draaien. Maar ach, word je wel creatief van haha. Praktisch is het dus inderdaad niet altijd maar wat heb je dan ook aan praktisch als het je droomvent is!
Laatst bijgewerkt door xMathilde op 20-11-13 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:58

Ik sta steeds weer versteld als die vraag naar boven komt (of andersom vanuit een jongen). Waarom is het zo´n punt? Gaat ook alleen maar op bij heteros.
Het komt mij zelfs vrouwonvriendelijk over dat de man groter (superieur) zou moeten zijn.

Van mij part is de gozer die ik date een halve meter kleiner. Ik ben 1.65m.
Als het een zak is, is het een zak en als ie leuk is, is ie leuk, of ie nou 1.40m is of 1.80m.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:59

Lusitana schreef:
Ik sta steeds weer versteld als die vraag naar boven komt (of andersom vanuit een jongen). Waarom is het zo´n punt? Gaat ook alleen maar op bij heteros.
Het komt mij zelfs vrouwonvriendelijk over dat de man groter (superieur) zou moeten zijn.

Van mij part is de gozer die ik date een halve meter kleiner. Ik ben 1.65m.
Als het een zak is, is het een zak en als ie leuk is, is ie leuk, of ie nou 1.40m is of 1.80m.

Misschien even de reacties van lange mensen doorlezen :D
Heeft niets met superioriteit of vrouwonvriendelijkheid te maken :D