Mijn relatie gaat naar de maan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Mijn relatie gaat naar de maan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:30

eigen account aanmaken

en laten zien dat je de sterkste bent, moet ie zich nou nog echt verder verlagen...23 jaar en thuis zitten..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:31

Wat moet het heerlijk zijn om zo gedachteloos te kunnen veroordelen niet gehinderd door enige kennis of wijsheid... :)
Eigen account dan kan hij hier ook niet reageren dankzij de regels van bokt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:44

Als jij het normaal vindt dat ie haar account gebruikt en besnuffelt zegt dat meer over jou dan mij Ayasha

Hij kiest duidelijk de weg van de minste weerstand ook met het account, is zo aangemaakt en 25 nuttige posten is ook zo gepiept.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:45

Je zoekt spijkers op laag water Tita en je doet allerlei aannames.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:48

tita schreef:
Als jij het normaal vindt dat ie haar account gebruikt en besnuffelt zegt dat meer over jou dan mij Ayasha

Hij kiest duidelijk de weg van de minste weerstand ook met het account, is zo aangemaakt en 25 nuttige posten is ook zo gepiept.

Pfff... jij kent die jongen blijkbaar door en door... En hoe doe je 25 nuttige posts als je geen verstand hebt van paarden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:49

tita schreef:

_O- Als jij het normaal vindt dat TS zo over haar vriend praat en je ook nog eens inmens heftig en overtrokken reageerd als vriend zichzelf dan komt verdedigen (en dat doet ie op een heel fatsoenlijke manier imo, hij had veel gemener kunnen zijn) vind ik het echt niet erg dat jij vindt dat dit meer zegt over mij dan over jou. _O-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:07

Je ziet dat ie post op account van TS, en hoe je went of keert dat hoort gewoon niet.
Inbreuk op de privacy van TS

voor de rest zoeken ze het maar uit....... haar leven zijn leven...gelukkig niet de mijne :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:14

ja want dat TS over hem en zijn ziekte schrijft op die manier is dat gelukkig niet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:16

Gelukkig is zij niet de enige op bokt, en anders had je geen verhaal en was er ook geen topic nodig geweest :D

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:34

Is er ook een manier waarop ik dit topic kan verwijderen? Ik vind het nu wel mooi geweest allemaal. Ja, ik ben niet boos geworden op mijn vriend want hij heeft wel degelijk het recht om zich te verdedigen. Het zou niet best zijn als dat niet kon. Nee ik wist niet dat hij dit deed, ben er zelf achter gekomen. Maar goed, dit zag hij als enige oplossing, dan is dat prima.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:36

Even een mod PBen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:37

eeeeef_x schreef:
Is er ook een manier waarop ik dit topic kan verwijderen? Ik vind het nu wel mooi geweest allemaal. Ja, ik ben niet boos geworden op mijn vriend want hij heeft wel degelijk het recht om zich te verdedigen. Het zou niet best zijn als dat niet kon. Nee ik wist niet dat hij dit deed, ben er zelf achter gekomen. Maar goed, dit zag hij als enige oplossing, dan is dat prima.

volgens mij niet...of je moet met een mod overleggen,en dan nog denk ik van niet.
Ik heb je topic niet gevolgt hoor,maar het zou verstandig zijn voordat je wat op het net zet je te bedenken dat het er eeuwig blijft staan en dat ongeveer de hele wereld het kan lezen. ;)

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:38

Nouja ik kan mijn account ook wel verwijderen straks.. lijkt me de beste oplossing.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:40

maar volgens mij blijven je berichten gewoon staan hoor.

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:41

Als ik mijn account verwijder?

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:41

Zover ik weet kan je je account niet verwijderen..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:44

eeeeef_x schreef:
Als ik mijn account verwijder?

nee,alles blijft gewoon staan....alleen staat er dat de gebruiker niet meer actief is ofzo.
Je moet zo uitkijken wat je neerzet....geldt ook voor Twitter en FB.Het blijft tot in den treure staan.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:44

Tja.. als jij het okay vindt dat hij op je account inbreekt.. :x
vind het nogal onvolwassen dat hij denkt zich tegen over de bokkers te moeten verdedigen. Een beetje vent had jou er op aangesproken en de zaak met je opgelost. Of niet.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:45

Nou ts, tot de tijd dat je vriendje hier op dook was je toch heel blij met de tips en steun van iedereen en nu zit vriendje weer met z'n neus erin en dan neem je het weer voor hem op en zijn wij ineens de slechterikken.
Want nu ineens is het genoeg geweest en moet alles maar verwijderd.

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:50

Nee nee! Dat begrijp je verkeerd! Ik ben ontzettend blij met jullie steun en tips, maar wil dit hoofdstuk gewoon niet meer openen met mijn vriend...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:51

Pb een mod, topic wordt dan gesloten en vast ook wel verwijderd, zo lastig is dat niet. Het lijkt me verder beter voor jullie allebei als jullie je eigen weg gaan en stoppen met de relatie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:03

Je account verwijderen kan niet. De naam wordt naar gast veranderd maar de berichten blijven meestal staan. Alleen per "hoge uitzondering" dat een topic verwijderd wordt. :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:23

Hoelang hadden jullie eigenlijk een relatie?

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:57

Eef en vriend die mee leest. Laat los laat los het vertrouwen van 2 kanten is niet daar en jullie zijn zo jong! Voor Eva: Zoek je eigen stek en ga eerst buitenhuis zonder vriend op eigen benen staan. Zodat je weet wat alleen leven is. En voor vriend. Depri zijn mag maar probeer dan ook dingen op het lijstje te zetten wat je graag zou doen en nooit doet om wat voor excuus dan ook en ga dat doen. Zie elkaar zeker 6 maanden niet en als je dan nog elkaar weer tegen komt en denkt dat er een weg is volg die opnieuw rustig aan! Maar nu gaat het nooit meer werken van 2 kanten. Jij verwijt iets en er komt iets terug en zo blijf je heerlijk hangen in een gezellige relatie waar niets leuks meer uit komt dan. Ook niet wel blijven zien even op afstand want dan zijn elkaars verplichtingen en doelen niet in zicht. Stel jezelf een doel waar je uit wil komen beiden in het leven. Met of zonder elkaar. En probeer de dromen die je hebt na te streven. Ook al lijken ze onbereikbaar:) Je leeft maar 1x en dat is niet met leven zuur maken van elkaar. Je leeft...soms korter dan je denkt..laat het niet zo gaan dan! Zoek beiden de positieve dingen die je kan en eiwl doen. Geniet van het leven. Denk eens zo wat als er geen morgen zou zijn??>? Dat je die toekomst niet meer het wat had ik dan eigenlijk nog willen doen wat ik heb laten gaan door dit soort geneuzel>

Relatie moet elkaar aanvullen en niet irritaties 2 kanten op leveren. Dat er eens meningsverschillen zijn prima dat heeft iedereen. Het is hoe je het samen oplost om eruit te komen en soms is het de midden weg voor beiden. Werkt het niet..laat los beiden zo jong. En opmerkingen doen zeer en blijven hangen van 2 kanten die je naar elkaar maakt en komen dan steeds terug. Niet goed..laat los en leef even zonder elkaar.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:59

Is het nog steeds je vriend? :oo