JannaS schreef:Ik heb ook een oeps moment. Het is 15 jaar geleden, maar moet het nog steeds aanhoren![]()
Ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekje naar zeeland op vakantie. Aangezien dat we allebei 16 jaar waren konden wij helemaal niet zonder onze vriendjes die zielig thuis zaten om op ons te wachten (tenminste dat hoopte we) Kregen we een bericht dat ze toch voor een dag naar zeeland kwamen. Het vriendje van mijn vriendin had een golf als auto. Toen hun de camping aankwamen rijden was de auto oververhit. Dus motorkap gaat open en begin ik te lachen. Alle 3 keken ze mij verbaast aan waarom ik begon te lachen. Ik zeg: dat is grappig. Dat er een volkswagen motor in een golf ligt. Meteen zag ik het embleem van volkswagen en kon gelijk door de grond zakken.
Zou mij ook kunnen overkomen

Hilarisch haha

Die stond dus OP het raam ipv naast het raam en doordat ik het raam open deed, vloog hij met een boog van het dak af.

Sowieso was het gesprek wel puberaal, maar ik ben zo naïef dat ik er elke keer weer keihard in trap.
. Gisteren had die jongen dus een briefje geschreven, fietsend wou hij het aan mij geven, maar het was nog een beetje donker dus zag het pas op het laatste moment. Wat doe ik? Ik sla bijna met m'n hand dus dat briefje uit zijn handen kijk achterom om vervolgens bijna tegen die andere 2 op te fietsen! Omg, heb me zo hard geschaamd, nog hard sorry geroepen maar ze waren al doorgefietst...