Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:02

JannaS schreef:
Ik heb ook een oeps moment. Het is 15 jaar geleden, maar moet het nog steeds aanhoren :+

Ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekje naar zeeland op vakantie. Aangezien dat we allebei 16 jaar waren konden wij helemaal niet zonder onze vriendjes die zielig thuis zaten om op ons te wachten (tenminste dat hoopte we) Kregen we een bericht dat ze toch voor een dag naar zeeland kwamen. Het vriendje van mijn vriendin had een golf als auto. Toen hun de camping aankwamen rijden was de auto oververhit. Dus motorkap gaat open en begin ik te lachen. Alle 3 keken ze mij verbaast aan waarom ik begon te lachen. Ik zeg: dat is grappig. Dat er een volkswagen motor in een golf ligt. Meteen zag ik het embleem van volkswagen en kon gelijk door de grond zakken.

Zou mij ook kunnen overkomen :')

Hilarisch haha :D

quibje

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:25

ik was net een tijdje samen met mijn vriendje ( nu al bijna 14 jaar mijn man)
en we zijn in antwerpen beetje aan het winkelen
gaan we een juwelier binnen en hij gaat een ring voor me uitzoeken <3
dus iets gevonden en hij zegt, ik wil deze ring, maar ik heb maar .... x bedrag bij me
( ring was 25 gulden ofzo duurder dan het bedrag wat hij zei)
tja daar werd niet echt snel op gereageerd, dus ik dacht te helpen en zeg:

ooh , maar dat heb ik nog wel bij me 8)7 8)7 8)7

daarna snapte ik het principe van afdingen hahaha, ben er nu ook goed in geworden

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 09:29

steflyn schreef:
Cayenne schreef:
Ik heb een keer per ongeluk onze kat gelanceerd :o
Ik was een jaar of 11 en op mijn slaapkamer had ik zo'n tuimelraam dat je omhoog moet duwen. Onze grote rode je-weet-wel kater vond het altijd een leuk spelletje om het dak op te klimmen en dan via mijn raam weer naar binnen te komen.
Maar op een ochtend hoorde ik hem miauwen en had ik mijn raam nog dicht, dus ik stap slaperig uit bed en duw het raam open, waarbij ik opeens Dikkie (de kat) voorbij zie vliegen :oo Die stond dus OP het raam ipv naast het raam en doordat ik het raam open deed, vloog hij met een boog van het dak af.
Gelukkig mankeerde hij niets, maar ik heb me echt tijden schuldig gevoeld en heb het raam nooit meer voor hem open durven doen :=

Whoehahahahaha ik moest echt huilen van het lachen!

Ik ook, vooral omdat het me ernstig bekend voorkomt :')
We hadden een poes, Loes, die kwam ook altijd via het raam naar binnen. Dan moest ze eerst over een riggeltje lopen. Maar het vroor :') dus Loes donderde naar beneden, waar mijn vriend stond te roken. 'Hee, ze gooien met poezen...' hoorde ik daarna hihi :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:45

Ik gleed vanochtend uit op het werk, wil de deurpost vastgrijpen om het vallen te voorkomen; grijp vol in de kont van de mannelijke collega die ook nog doodleuk zegt: zit jij nu aan mijn kont?? >;)

Ben wel blijven staan, maar dacht echt even 'oeps'....

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:02

Bij iemand anders in de auto stappen terwijl mama je kwam ophalen en niet een wildvreemde.. Vrolijk blijven zitten tot de man zei : uhh..Volgens mij zit je fout.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:21

gisteren van de fiets gevallen, je kent ze wel, van die hele kleine kuiltjes :') dan doodl;euk je stuur loslaten en in een slowmotion tempo vallen :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:30

Vandaag had ik echt een mega falend oeps moment... Ik was in de piste aan het rijden samen met nog wat andere mensen, roept een meisje 'Hey!', roep ik heel vrolijk terug 'Hai!' Was het tegen der pony omdat ze niet luisterde, oeps..:')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 10:22

Ik herinner mij nog een extreem oeps moment. Van de zomer zou ik op bezoek gaan bij familie in Ierland geboekt, netjes ticket geboekt en alles. Paar weken later wil ik online inchecken. Kwam ik erachter dat ik mijn eerste ticket van Ierland naar Nederland had geboekt en mijn 2e ticket van Nederland naar Ierland......oeps... := Toen ben ik niet meer gegaan, kostte teveel om het om te zetten en ik kon niet een ander ticket bijboeken want dat kwam helaas bij m'n familie niet uit. Nu ga ik nog een poging doen in de kerstvakantie, ben benieuwd of ik er ga komen :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 10:43

Dat heb ik een keer gehad met de trein. Had twee keer een kaartje van mijn woonplaats tot eindbestemming. Maar op de terugweg mocht ik die dus niet gebruiken. Gelukkig had ik het andere (gestempelde) kaartje nog bij me en had ik een aardige conducteur, anders had ik een boete gehad.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 18:56

Ik had het gisteren constant, ik speel wel eens online spelletjes... Zat in de openbare chat daar een kerel die me de hele tijd van die rottige voorzetjes gaf. _O- Sowieso was het gesprek wel puberaal, maar ik ben zo naïef dat ik er elke keer weer keihard in trap.

Iemand: "I don't know you from the average soap on a rope!" (Blijkbaar een Zuid-Afrikaanse uitdrukking: Ik zou je op straat niet herkennen zeg maar...)
Ik: "Zeg, ik ben geen zeep!"
Die van de flauwe geintjes: "Oh dus je bent een dirty girl? :D"

Later... Hadden die kerels het voor de lol over je kont scheren of waxen ofzoiets (au?), dus ik heel onschuldig.
"Is dat een mannending dan?"
"NEE! Heb jij een harige bilspleet dan?"
Ik "Eh nee." Ben een vrouw, geen harige aap. :+
Die ene dus weer... "AHA DUS JIJ WAXT HEM WEL!"

NEE! _O-
En zo ging het dus de hele avond. Overal trapte ik in... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:01

Ik was op een dag eens op bezoek bij mijn ex in zijn studentenhuis, we waren met z'n tweeën thuis en we hadden flinke ruzie. Dus ik stond vanuit de woonkamer keihard tegen hem te schreeuwen, schelden ook.. Was even vergeten dat zijn ouders op bezoek kwamen en dat die hun eigen sleutel hebben. Stonden ze ineens, voor m'n neus... Dat was echt zo'n oeps momentje. Werd knalrood en heb de rest van de dag op zijn kamer doorgebracht

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:27

Nienke89 schreef:
Er vloog in de zomer eens een musje per ongeluk mijn kamer binnen. Met een noodgang kwam hij door mijn raam en knalde keihard tegen mijn spiegel. Ik schrok me dood, spring op, vang de mus en denk bij mezelf "snel weer naar buiten!" Zonder er verder goed bij na te denken, gooi ik zo hopla de mus weer naar buiten. Arme beestje had zo'n smak gemaakt dat hij helemaal niet meer kon vliegen. Dus hij viel keihard naar beneden.... dood!
Dat was wel echt een heel groot Oeps moment en voel me nog steeds erg schuldig....

Muahaha _O-

Het lijkt wel of ik altijd precies iets doe wat dubbel opgevat kan worden, maar dat kan er ook aan liggen dat ik in een klas zit vol jongens dus dat dat aan hun ligt :')
Zat onder het praten een beetje onbewust met mijn handen over mijn flesje heen te dingessen :')
Rest van de dag of ik het nog een keer wilde doen, etc. Heel irritant :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:09

Ik reed vorige week in de auto van mijn broer (stukje groter dan die van mijn mams) en ik had de buitenspiegels niet op mijn formaat aangepast. Bij het achteruit rijden, de oprit op, keek ik dan ook achteruit, maar kon niet zoveel zien. Dus ik nog een stukje verder buigen om achteruit te kijken, BAM, tegen het raam aan met mn hoofd. Mn broer pieste bijna in zijn broek van het lachen (ik ook trouwens) en het stel wat net voorbij kwam lopen konden ook smakelijk mee lachen... Oeps..

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:28

Geweldig dit!

Patchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:47

Had er eentje vandaag! :+
Ik fiets altijd alleen naar school, en onderweg kom ik altijd 3 jongens tegen... Ik wordt er altijd een beetje onzeker van want eentje kijkt altijd naar mij :P . Gisteren had die jongen dus een briefje geschreven, fietsend wou hij het aan mij geven, maar het was nog een beetje donker dus zag het pas op het laatste moment. Wat doe ik? Ik sla bijna met m'n hand dus dat briefje uit zijn handen kijk achterom om vervolgens bijna tegen die andere 2 op te fietsen! Omg, heb me zo hard geschaamd, nog hard sorry geroepen maar ze waren al doorgefietst... ;(

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:17

Patchje schreef:
Had er eentje vandaag! :+
Ik fiets altijd alleen naar school, en onderweg kom ik altijd 3 jongens tegen... Ik wordt er altijd een beetje onzeker van want eentje kijkt altijd naar mij :P . Gisteren had die jongen dus een briefje geschreven, fietsend wou hij het aan mij geven, maar het was nog een beetje donker dus zag het pas op het laatste moment. Wat doe ik? Ik sla bijna met m'n hand dus dat briefje uit zijn handen kijk achterom om vervolgens bijna tegen die andere 2 op te fietsen! Omg, heb me zo hard geschaamd, nog hard sorry geroepen maar ze waren al doorgefietst... ;(

Maar wat stond er nou op dat briefje dan? }>

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:24

Een vriendin van me is aan het kijken naar een nieuw vloerkleed.
Ze ziet een mooie maar hij is 3m lang, wat te lang is.
Dus ik zeg, dan doe je hem toch een stukje onder de bank?
Zegt ze, nee dat vind ik zonde want dan moet ik de poten van de bank uit het kleed gaan snijden... :+

Ok ik geef toe, ik ben die vriendin _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:29

xSCWx schreef:
Een vriendin van me is aan het kijken naar een nieuw vloerkleed.
Ze ziet een mooie maar hij is 3m lang, wat te lang is.
Dus ik zeg, dan doe je hem toch een stukje onder de bank?
Zegt ze, nee dat vind ik zonde want dan moet ik de poten van de bank uit het kleed gaan snijden... :+

Ok ik geef toe, ik ben die vriendin _O-

Hahahaha muts :')
Je zou eens de bank op het kleed zetten he? :D

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:38

Ik heb van de week bijna 20 minuten met een klant aan de telefoon gezeten, heel gezellig gesprek gehad uiteindelijk, dus zeg aan het einde "Nou mevrouw X, een hele fijne dag verder"
Even een stilte... "Eh, ik ben meneer X... maar dat gebeurt wel vaker hoor, heb ook zo'n hoge stem."
Ik natuurlijk duizend keer mn excuses aan geboden, vond het zo erg en schaamde me kapot! Gelukkig kon meneer er wel om lachen :o -O-

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:51

Ik heb er ook 1 over dierenleed:

Ik had voor mijn visjes (kegelvlekbarbelen, een groepje van 6), een nieuw aquarium gekocht. Toen het aquarium goed tot rust was gekomen en ik de visjes wilde gaan verhuizen, had ik ze eerst even in een bakje gedaan. Door met mn handen in het water te hebben gezeten, dit herkennen jullie vast wel, moest ik plassen. Dus ik *hop* naar de wc. Eenmaal teruggekomen bij het bakje zaten er nog maar 5 visjes in. Ik heb me rot gezocht naar visje nr 6! Op de vloer, op de tafel, op de stoelen.. kat gelijk gecheckt, maar visje nr 6 was foetsie. Dus ik de overige 5 maar geinstalleerd in hun nieuwe woning, aquarium teruggezet. Hondje uit gaan laten op mn sloffen en daarna op de bank gaan zitten om mijn nieuwe aquarium te bewonderen. Leg ik mijn benen over elkaar en wat kleeft er onder mijn slof? Visje nr 6.. zo plat als wat.. Oeps!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:54

k4tink4 schreef:
Ik heb er ook 1 over dierenleed:

Ik had voor mijn visjes (kegelvlekbarbelen, een groepje van 6), een nieuw aquarium gekocht. Toen het aquarium goed tot rust was gekomen en ik de visjes wilde gaan verhuizen, had ik ze eerst even in een bakje gedaan. Door met mn handen in het water te hebben gezeten, dit herkennen jullie vast wel, moest ik plassen. Dus ik *hop* naar de wc. Eenmaal teruggekomen bij het bakje zaten er nog maar 5 visjes in. Ik heb me rot gezocht naar visje nr 6! Op de vloer, op de tafel, op de stoelen.. kat gelijk gecheckt, maar visje nr 6 was foetsie. Dus ik de overige 5 maar geinstalleerd in hun nieuwe woning, aquarium teruggezet. Hondje uit gaan laten op mn sloffen en daarna op de bank gaan zitten om mijn nieuwe aquarium te bewonderen. Leg ik mijn benen over elkaar en wat kleeft er onder mijn slof? Visje nr 6.. zo plat als wat.. Oeps!

Haha :p

Ik had ook wel een x zoiets.
Ik wou mijn visjes overplaatsen naar een andere kom, maar het waren kleine guppie's dus ik liet er een paar vallen..
Komt mijn kat daar zo leuk aangerend van: 'VISJES!!!!!'
En hij at er een paar op :( De rest wel kunnen redden en de kat snel weggejaagd!

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:23

Oeh, ik lees net die over leuke jongens! Zo heb ik er ook nog 1 een paar jaar geleden..

Het had een keer flink geregend, dus overal flinke plassen op de weg. De weg waar ik reed kende ik niet. Ik reed op mijn scooter en zie in de verte bij de bushalte aan de overkant van de weg een ontzettend knappe jongen staan. Die jongen keek naar mij en ik keek terug, beetje flirtblikken. Dus ik besluit *een soort van leuke* indruk te maken op die jongen door hard door een plas iets verderop te rijden. Dus ik rijd vol goede moed die plas in, blijkt die plas een gat in de weg.. krijg ik toch een golf water over me heen! Ik kleddernat en vies, die jongen (en al het tegemoetkomende verkeer) pieste zowat in zn broek van het lachen en mn scooter wilde niet meer starten.. van snel wegrijden was dus ook geen sprake meer :P

schaamde me rot!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 01:36

Door die visjes moet ik aan mijn paddendrama denken... Toen ik nog thuis woonde bij mijn moeder kwamen er wel eens padjes binnen, we woonden vlakbij een sloot. Op een dag kwam ik terug met de scooter, zet m in de garage, en trek de deur naar de gang open. Tegelijkertijd zet ik een stap de hal in, en hoor KRAK..... Ik blijf verstijfd staan, trek de deur verder open en wat zie ik.... Ik had op de kop van een padje gestaan..... Rest van het lijf was nog intact.

Beestje voelde waarschijnlijk de luchtstroom vanuit de garage naar de hal en dacht dat hij de weg naar buiten had gevonden....

Toen ik dit op mijn werk vertelde kreeg ik van een collegaatje een plastic kikkertje, die kon er wel tegen.....

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 03:11

Haha, leuk topic!

Doet me ook denken aan een afschuwelijke oeps-moment... Heb je dat ook nooit dat je gewoon ZO verschrikkelijk moe bent, en dan niet precies weet wat je doet.. Het was echt om te lachen!!! Ik werd een keer wakker om naar school te gaan, en ik had zin om een douche te nemen om mezelf een beetje wakker te maken omdat ik mijn ogen niet open kon houden. En in mijn badkamer staan de toilet en de wasmand tegenover elkaar. Dus kleertjes(Pj's) uit, en de onderbroek ging voor een of andere reden de toilet in.. Inplaats van de wasmand.. Het duurde een paar seconden voordat ik Kei hard moest lachen!! HAHAHA XD
Met een rode kop van het lachen, moest ik het er weer uit vissen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 06:40

Serieus bedankt allemaal hier in dit topic, ik kan mij niet eens meer heugen, dat ik een slapeloze nacht zo vrolijk uitkwam... :D :D :') _/-\o_