Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:45

F_Orumster schreef:
minajtje schreef:
Ik heb vrij weinig moeite met sex voor geld .. één ton, 1 miljoen? Jeuutje wat veel, ik zou er vanaf een paar 1000 over na gaan denken. Het is wel mooi makkelijk verdient, klinkt goedkoop en is ook goedkoop, maar zo denk ik dan. Als je niet veel te besteden hebt kun je die paar duizend extra goed gebruiken.

Ik KAN liefde en sex totaal los van elkaar zien. Ik ben met genoeg jongens het bed in gedoken waar ik totaal niet verliefd op was of zou kunnen worden, vaak was er dan wel alcohol in het spel :')

Voel me wel goedkoop hier trouwens, al die bedragen die genoemd worden .. voor mij is het 'maar' seks.

Als de klant er goed verzorgd uitziet zal mijn pricetag lager liggen dan wanneer er een ruige bok op de stoep staat.

Dat zeker .. Dan weet ik het niet goed, dan zal mijn 'pricetag' toch wel wat hoger liggen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:33

minajtje schreef:
Ik heb vrij weinig moeite met sex voor geld .. één ton, 1 miljoen? Jeuutje wat veel, ik zou er vanaf een paar 1000 over na gaan denken. Het is wel mooi makkelijk verdient, klinkt goedkoop en is ook goedkoop, maar zo denk ik dan. Als je niet veel te besteden hebt kun je die paar duizend extra goed gebruiken.

Ik KAN liefde en sex totaal los van elkaar zien. Ik ben met genoeg jongens het bed in gedoken waar ik totaal niet verliefd op was of zou kunnen worden, vaak was er dan wel alcohol in het spel :')

Voel me wel goedkoop hier trouwens, al die bedragen die genoemd worden .. voor mij is het 'maar' seks.

Ik ben erger hoor :') 'paar' duizend hoeft van mij nog niet eens :+

little_king

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:35

Meen je dat?
Zou je je lichaam voor zo weinig verkopen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 17:36

ik zou het waarschijnlijk ook wel voor minder dan 100 000 doen :') maar denk niet dat iemand dat bedrag voor me over heeft :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:38

little_king schreef:
Meen je dat?
Zou je je lichaam voor zo weinig verkopen?

Ik zie het niet als je lichaam verkopen, dat klinkt al zo cru.
Voor een leuk zakcentje heb ik er echt geen probleem mee. Maar, wel met iemand waar je zelf enigszins mee overweg kan :Y) En goede afspraken vooraf :j

Maar het hoeft niet gelukkig :D

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:40

Verhuren dan :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:42

little_king schreef:
Verhuren dan :+

Nee ook niet, heb er zelf ook plezier van :Y) Dus nee, dat je er voor betaald krijgt is een leuk extraatje :j

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:46

Maar of je er plezier van gaat hebben weet je van te voren niet.
Dadelijk een leuke kerel om te zien maar een lompe koe in bed.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:48

little_king: Ja maar dat is altijd een risico he! You never know..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:49

little_king schreef:

Ja dat heb je toch ook als je een relatie met iemand aan gaat :Y). Hartstikke lieve en leuke kerel, maar een ramp in bed :Y) Ja

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:51

als iemand met een miljoen zou geven of een paar ton ja dan zou ik zeggen geen probleem

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 00:11

little_king schreef:
ja natuurlijk wel, vrouwen hebben de touwtjes in handen daar hoor. Het hoeft niet altijd plezierig te zijn maar zolang jij er voor zorgt dat je de regie in handen hebt zorg je er wel voor dat het niet onplezierig wordt.
Oh en ik denk dat er genoeg knappe lompe koeien rondlopen als wellicht jouw potentieel datemateriaal :P mocht je nog vrijgezel zijn. Zoiets weet je niet altijd van te voren (en dan krijg je er niet eens een leuk zakcent je bij :'))

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 07:22

Ik heb gelukkig al 22 jaar dezelfde date die goed bevalt :)
Wellicht dat ik het daarom minder begrijp dat mensen er zo makkelijk over denken.

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 16:18

little_king schreef:
Wellicht dat ik het daarom minder begrijp dat mensen er zo makkelijk over denken.

ik ben al 10 jaar gelukkig met mijn vriend, maar hij nog ik zouden voor een paar miljoen moeilijk doen.
of je plezier gaat hebben weet je nooit. of het nou een ONS is voor een miljoen, of door een wodka.

ik heb wel eens tegen een jongen gezegt dat hij maar moest ophouden.... want het was niet wat ik hoopte en daardoor had ik geen zin meer. en dat was een jongen waar ik al een tijdje achter aan zat om eens "beter te leren kennen"....

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:29

doebidon schreef:
little_king schreef:

ik ben al 10 jaar gelukkig met mijn vriend, maar hij nog ik zouden voor een paar miljoen moeilijk doen.
of je plezier gaat hebben weet je nooit. of het nou een ONS is voor een miljoen, of door een wodka.

ik heb wel eens tegen een jongen gezegt dat hij maar moest ophouden.... want het was niet wat ik hoopte en daardoor had ik geen zin meer. en dat was een jongen waar ik al een tijdje achter aan zat om eens "beter te leren kennen"....

Achgoss... :(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:00

:')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:35

_O- Sorry zie het helemaal voor me

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:30

Ja wat moet je dan? door gaan terwijl je er niet van geniet bij een gewone onenightstand? Was wel een deukje voor zijn ego, maar dat had hij genoeg dus hij kon wel wat missen. :o
het is wat anders als je een realtie hebt.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:33

doebidon schreef:
little_king schreef:

:') :') :')

herken ik

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:13

Hahaha Astaloca ik mis toch regelmatig die like knop!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:31

Eigenlijk zou ik het voor minder dan 1000 euro ook wel doen hoor, moest ik het geld nodig hebben.

Regelmatig gehad dat ik op een (dronken) avond een ONS had, dat gebeurde gratis, dus ik heb me vaak bedacht dat ik er evengoed ook geld voor zou kunnen vragen, heb ik tenminste dubbel-plezier :D
( Ben erg lang vrijgezel geweest en had niet constant fukbuddys , dus een ons gebeurde wel eens. Heb daar weinig problemen mee, het is maar sex, en sex is lekker, en ik ga niet droog staan omdat ik geen vaste vriend heb) Dus moest het écht nodig zijn, zou ik er zeker over nadenken.
Toch een makkelijke en snelle manier om uit de geld-problemen te komen denk ik dan.

Voor een miljoen, komop hé, be real, wie wil nu zoveel betalen als je het goedkoper ook kan krijgen?

Heeft trouwens weinig met tekort aan eigenwaarde te maken vind ik. Je verkoopt niet je hart, en je hebt er vaak (hopelijk-) zelf nog plezier aan :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:33

cooper schreef:
Voor een miljoen, komop hé, be real, wie wil nu zoveel betalen als je het goedkoper ook kan krijgen?

Tja, omdat ik zo fiets bijzonder en goodlooking ben wil diegene dat natuurlijk.. moet hem alleen nog tegenkomen.. :\ :')

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:42

IMJ schreef:
cooper schreef:

Tja, omdat ik zo fiets bijzonder en goodlooking ben wil diegene dat natuurlijk.. moet hem alleen nog tegenkomen.. :\ :')

You're the one and only :Y)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:54

Zo is dat! :D

En verder is er dus niets mis met mijn eigenwaarde! :D
Ik gun mezelf dat mijoen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 14:06

Ik zou het ook wel doen voor een ton hoor :)