Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben werkelijk een (oké, misschien een halve) week lang chagrijnig geweest...
weet alleen niet of het aan mij of aan het recept ligt haha.
Aleeneh schreef:BaileyMix schreef:Ik kan echt niet kokenNet ging ik nasi maken... Dat werd een rijstpapje met nasi-smaak
Te veel water bij de rijst ofzo, geen idee
Hoe maak jij nasi dan?

Dan water koken en prut-uit-een-zakje erbij, dat even laten staan. Dan vegetarische 'kip' stukjes erbij en groente... Dan prut-uit-een-zakje mengsel bij de 'kip' en groente en roerbakken, vervolgens rijst bij roerbakgroente
stond iemand vlakbij die gelukkig niet geraakt was.

en die stond laag dus had ze niet gezien
toen toch maar naar de mac gegaan
Hilli schreef:Je weet wat ze zeggen: kinderen zijn net pannenkoeken, de eerste mislukt altijd een beetje
Ik ben een eerste kind maar best goed gelukt hoor
Van die pannekoeken kan ik beamen, de eerste lukt idd echt nooit!
Grootste deel van de pasta was ook 'opgegaan' in het kookwater... Gelukkig had ik veel gemaakt en de tweede partij was heerlijk! Nadat ik iedere minuut wat had geproeft
Pan eventjes van het vuur afgehaald en toen terug gezet op de verkeerde pit
Tsjah, verder ben ik nog weleens té enthousiast met een mes, en ik houd van dingen uitproberen, die gaan ook weleen niet helemaal naar verwachting.
Nohh wat was ik kwaad!

). Dus niet veel later hoor ik geplof en gespetter. Ik kijken, mijn bonenprutje ontploft
Kon ik die hele magnetron schoon gaan maken... Mijn stiefmoeder was allang blij, hoefde zij het niet meer te doen
Hilli schreef:Over erwtensoep gesproken: niet opwarmen in de magnetron zonder een dekseltje erop of folietje erover. Anders zit het ook overal behalve nog in je kommetje....

En ik had zo'n zin in pannenkoeken..