Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

upendo schreef:*zucht*
Bejaarden die bij de kamergenoot van papa aan het bespreken zijn hoe goed zij hun tegenslagen al overwonnen hebben..
'Nou, ik zeg altijd maar, ik heb me taai gehouwe hoor, zelfs met die reuma in de winter. Ik zeg altijd maar, het is kanker in de gewrichten..'
Lalalala
Ik doe maar net alsof ik niks hoor en aan mijn schoolwerk zit...
laat het van je afglijden en richt je op wat van belang is voor jou!
Dan is dat pijnlijk herkenbaar.... Dus knuffel voor alle meiden hier die in een soortgelijk schuitje zitten. Het is klote. Echt klote.Citaat:Mijn moeder zat laatst met tranen in haar ogen in de auto toen ze me naar huis bracht, ''er is heel veel van ons afgenomen''. Dat is ronduit poedersuiker. En dan is hij er nog, ik kan me niet voorstellen hoe het is als hij terminaal zou zijn. Maar ik weet nog heel goed hoe het voelde toen ik was waar Seline nu is.

Ik moest op een gegeven moment ook altijd zittend op een krukje douchen. Ik kon veel niet meer zelf. En wát vond ik het lastig om hulp te accepteren, vooral in het begin, want ik kon dat toch wel zelf! Maar ik moet eerlijk toegeven dat hulp krijgen uiteindelijk toch niet zo erg was en juist heel fijn. Ik hoop dat jouw vader dat ook inziet.
upendo schreef:Mama versprak zich vanochtend.
Het kwam erop neer dat zowel zij als papa bang zijn dat papa over twee jaar niet meer is.
En dan kan iedereen wel zeggen dat ik niet mag vergelijken en niet boos moet zijn omdat het nou eenmaal zo is.. Ik ben woest. En radeloos. Ik heb de hele dag naar mijn computerscherm gestaard en geen fiets uitgevoerd. Het liefst zou ik nu al het servies door de kamer flikkeren. Dingen gezocht waar ik me boos om kan maken. Me boos gemaakt. En nu weet ik het niet meer.
En nu ga ik cello spelen.