Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar toen was ik 10 ofzo dus dat was best een jeugd trauma
iemand belde op dus ik doe de deur open, X voor je aan de ehh te...le...fooon... **heel gauw deur weer dicht
*
kinderachtig gedoe
Amorosa schreef:geweldigToen ik nog met mijn vriend aan het daten was zaten we in bad, het moest romantisch worden, zeg ik;
Als we ooit in de woestijn belanden en we verdwalen mag jij mijn laatste beetje plas opdrinken![]()
Hij keek me aan; okeeeeeee... ehh bedankt.
We zijn na een jaar nog steeds samen maar 'bijzonder' vindt hij me wel.
DaniqueHorse schreef:FemkeUtah schreef:wat een leuk topic haha, nu kan ik ook wel lachen om mijn domme acties maar toen:')
Ik was vroeger super verlegen en ik denk een van mijn ECHTE eerste vriendjes, ik denk dat ik net in de 1e zat wilde met me zoenen, nou no way dat ik dat durfde dus toen heb ik denk ik een jaar lang vol gehouden dat ik keel ontsteking had en dat ik dus van de dokter niet mog zoenenhij heeft het helaas uitgemaakt haha, nu hebben we het er samen weleens over en kunnen we er om lachen
Hahaha zo heb ik ook gezegd dat ik pfeiffer hadmooie tijd, echt niet dat ik durfde, en al helemaal niet met hem...!
MayDayParade schreef:Ooit tijdens het uitgaan stond ik met een leuke jongen te praten, en ik was naar hem aan het luisteren en rode wijn aan het drinken. op een gegeven moment wil ik iets terugzeggen maar was even vergeten dat ik wijn in m'n mond had. Dus ik terug praten, stroomt wat wijn over m'n kin, en ik schiet in de lach omdat dat gebeurden. Dacht hij dat ik heel hard op m'n tong beet![]()
Daarna nooit meer echt met hem gepraat...
espiga1984 schreef:MayDayParade schreef:Ooit tijdens het uitgaan stond ik met een leuke jongen te praten, en ik was naar hem aan het luisteren en rode wijn aan het drinken. op een gegeven moment wil ik iets terugzeggen maar was even vergeten dat ik wijn in m'n mond had. Dus ik terug praten, stroomt wat wijn over m'n kin, en ik schiet in de lach omdat dat gebeurden. Dacht hij dat ik heel hard op m'n tong beet![]()
Haha, hoe kun je dat nu vergeten dat je wijn in je mond hebt?
espiga1984 schreef:MayDayParade schreef:Ooit tijdens het uitgaan stond ik met een leuke jongen te praten, en ik was naar hem aan het luisteren en rode wijn aan het drinken. op een gegeven moment wil ik iets terugzeggen maar was even vergeten dat ik wijn in m'n mond had. Dus ik terug praten, stroomt wat wijn over m'n kin, en ik schiet in de lach omdat dat gebeurden. Dacht hij dat ik heel hard op m'n tong beet![]()
Haha, hoe kun je dat nu vergeten dat je wijn in je mond hebt?

Vol mijn knie in zijn zaakje..