contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:48

sterkte met het nemen, van wellicht, een moeilijke keus.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:51

nelis schreef:
FerroSandy schreef:
Ik vind het maar kort gezegd een slappe hap.
Het goed praten met ik ben onzeker.
Daarom heb ik dit gedaan.
Meestal als je juist onzeker ben stap je niet snel op een vreemde meid af lijk mij.
Vind het echt een slap excuus.

Ferrosandy, dat vind ik dus ook..

Je neemt wel de stap om een profiel aan te maken, foto te verraggen en jezelf als single te profileren..
Je had ook met mij kunnen praten. :?

Precies, dus zo onzeker is hij niet.
Hij kan het mooi brengen.
Ik zou nu na dat hij dit gezegd heeft nog veel meer vraagtekens hebben.

nelis

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:01

Mijn verstand is er al helemaal uit, echter heb je ook nog dat verrekte hart... en dat doet nu al zeer..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:03

Hoe is hij nu verder richting jou?

Komt hij er zelf op terug of houdt hij zich afzijdig?

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:03

nelis schreef:
Mijn verstand is er al helemaal uit, echter heb je ook nog dat verrekte hart... en dat doet nu al zeer..

sterkte met de keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:04

Tjah ik zou het ook niet accepteren dat mijn vriend gaat eisen dat ik hulp moet zoeken omdat ik soms zeer onzeker kan zijn. Waardoor ik soms raar kan reageren op mijn vriend.

Dus ik snap de reactie van je vriend wel goed. Ik zou eerst willen weten waar die onzekerheid vandaan zou komen. En misschien is er een reden waarom hij het niet durfde te vertellen.
Als ik bijvoorbeeld aan iemand wat moet vertellen waarvan ik van te voren weet dat ze gigantisch fel kan reageren, dan stel ik het ook liever uit.

En daarnaast horen we nu maar 1 kant van het verhaal.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:04

Caesar schreef:
Hoe is hij nu verder richting jou?

Komt hij er zelf op terug of houdt hij zich afzijdig?

Hij komt er wel op terug wat betreft sorry sorry , excuses etc

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:06

Hij is in elk geval wel eerlijk geweest dat hij onzeker is, als dat zo is (en dat denk ik want jij herkent het) dan is het een hele stap om het ook te erkennen. Wat dat betreft zou ik blij zijn met zijn eerlijkheid.
Verklaart ook waarom hij niet gewoon gaat stappen om nieuwe mensen te ontmoeten, daar is hij dan ws te onzeker voor, internet is lekker anoniem en kun je op elk moment wegklikken dus geen vervelende situatie's.

Maar hoe zit het echt? Is hij echt zo onzeker dat hij continu bevestiging nodig heeft? Of is het een kerel die prima in zijn vel zit maar af en toe wil horen dat hij er goed uitziet? Want voor dat laatste zou je geen therapeut nodig moeten zijn, maar dan zou hij ook wel weer irl durven gaan stappen.

Lijkt me een lastige situatie, kun je zijn chatgeschiedenis ook teruglezen? Als dat kan zou ik het daar vanaf laten hangen. Wat mij betreft zou hij voor het aanmaken van het profiel alleen de bons niet krijgen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:07

Tja maar als hij zo'n spijt heeft waarom zoekt die dan geen hulp zoals jij wil?
Wil hij voor je vechten moet hij dat maar laten zien.... Je hebt gezegd dat je wil dat hij hulp zoekt maar dat wil die niet.... Wat verwacht hij nou van jou?
Ik zou hem zelf voor het ultimatum stellen en zeggen of je zoekt hulp en we proberen het nog of ik ga bij je weg.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:08

love_western schreef:
Tjah ik zou het ook niet accepteren dat mijn vriend gaat eisen dat ik hulp moet zoeken omdat ik soms zeer onzeker kan zijn. Waardoor ik soms raar kan reageren op mijn vriend.

Dus ik snap de reactie van je vriend wel goed. Ik zou eerst willen weten waar die onzekerheid vandaan zou komen. En misschien is er een reden waarom hij het niet durfde te vertellen.
Als ik bijvoorbeeld aan iemand wat moet vertellen waarvan ik van te voren weet dat ze gigantisch fel kan reageren, dan stel ik het ook liever uit.

Onzekerheid, heb ik alle begrip voor. het stukje verzwijgen en nu aankomen met die onzekerheid en als ik een optie geef daar pal tegen in gaan, dat nekt mij.

en ja aan elk verhaal zitten 2 kanten.. daar heb je een punt. in dit verhaal zet ik iets online, naar aanleiding van een ander online iets wat hij er op zet

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:09

Hoe is je vriend verder als persoon?
Is het een rustige teruggetrokken jongen die weinig aandacht heeft van vrouwen en voor wie jij de eerste relatie bent of is het er een die aandacht genoeg heeft, veel stapt en weet dat hij er leuk uitziet?
Lijkt me nogal wat verschil maken namelijk.

WilmaBoy

nelis schreef:
love_western schreef:

Onzekerheid, heb ik alle begrip voor. het stukje verzwijgen en nu aankomen met die onzekerheid en als ik een optie geef daar pal tegen in gaan, dat nekt mij.

en ja aan elk verhaal zitten 2 kanten.. daar heb je een punt. in dit verhaal zet ik iets online, naar aanleiding van een ander online iets wat hij er op zet

kan je niet even een rust pauze inlassen, zodat jullie beide de waarde van jullie relatie beseffen?

tita

ik heb braaf mee gelezen

ts het is zo makkelijk om te zeggen dumpen maar zijn redenen zijn gewoon niet goed.
Om te kijken of je goed in de markt ligt hoef je niet te zoeken op een datingsite.

En die sites zit iedereen met een reden en vaak zijn dat er 2 of een relatie of seks
Het is gewoon fout wat hij gedaan heeft.

Cer

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:12

Ben alleen heel benieuwd of er in dit topic al een opmerking is gemaakt over het onderschrift van TS :D

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:12

Cer schreef:
Ben alleen heel benieuwd of er in dit topic al een opmerking is gemaakt over het onderschrift van TS :D

paar pagina's terug :j

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:13

anneliesdj schreef:
Is het een rustige teruggetrokken jongen die weinig aandacht heeft van vrouwen en voor wie jij de eerste relatie bent of is het er een die aandacht genoeg heeft, veel stapt en weet dat hij er leuk uitziet?

Maakt in mijn ogen niet uit hoor.
Mijn vriend is heel rustig, heeft zo goed als geen contact met andere vrouwen, maar gaat voor de volle 100% voor mij.
Geen haar op zijn hoofd die er aan denk om zoiets te flikken.
Hij krijgt van mij genoeg bevestiging dat ik dol op hem ben, dus hij heeft ook geen reden om het ergens anders te zoeken.
Als je onzeker bent (al dan niet in je relatie) dan lijkt me dat je dat eerst met je partner bespreek en niet op internet dit soort profieltjes aan maakt.

piendepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:13

Wat als dit niet uitgekomen was???
Wie weet wat jij allemaal had kunnen oplopen door zijn "onzekerheid".
Het is zo oneerlijk, jij kunt er niks aan doen, maar jij bent wel het slachtoffer.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je een goede beslissing voor jouzelf neemt,

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:13

anneliesdj schreef:

Rustige jongen die wel van een biertje houd en ook zeker 2 x per maand met zijn maten gaat stappen.

Hij heeft veel losse flodders gehad en 1 serieuze relatie voor mij inc samenwonen.
Hij is leuke vent om te zien

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:14

Cer schreef:

;) :+

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:14

Yonker schreef:
Tja maar als hij zo'n spijt heeft waarom zoekt die dan geen hulp zoals jij wil?
Wil hij voor je vechten moet hij dat maar laten zien.... Je hebt gezegd dat je wil dat hij hulp zoekt maar dat wil die niet.... Wat verwacht hij nou van jou?
Ik zou hem zelf voor het ultimatum stellen en zeggen of je zoekt hulp en we proberen het nog of ik ga bij je weg.

Omdat hij niet onzeker is en dat als excuus gebruikt.
Als hij wil dat goed gaat met de relatie dan zoek je überhaupt geen contact met andere meiden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:15

tita schreef:
En die sites zit iedereen met een reden en vaak zijn dat er 2 of een relatie of seks

Ben ik absoluut niet met je eens, ik denk dat (veel) meer dan 50% van de mensen daar alleen chat en nooit afspreekt.

En als hij zo onzeker is, hoe moet hij checken hoe hij in de markt ligt? Vind het raarder dat hij dat wil weten, dan dat hij het via een website doet, dat lijkt me toch de makkelijkste manier als je dat graag wilt weten.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:16

nelis schreef:
Rustige jongen die wel van een biertje houd en ook zeker 2 x per maand met zijn maten gaat stappen.

Hij heeft veel losse flodders gehad en 1 serieuze relatie voor mij inc samenwonen.

Dan zou hij toch genoeg bevestiging gehad moeten hebben en ook nu nog wel krijgen, die 2x in de maand gaat vast niet in eenzame opsluiting met de boys.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:17

FerroSandy schreef:
Omdat hij niet onzeker is en dat als excuus gebruikt.
Als hij wil dat goed gaat met de relatie dan zoek je überhaupt geen contact met andere meiden.

zware uitspraak die laatste zin..
dus jij als vrouw zijnde hebt geen enkel contact met andere mannen omdat je goed in je relatie zit? Hier mag een nuance op..

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 10:18

anneliesdj schreef:
nelis schreef:

Dan zou hij toch genoeg bevestiging gehad moeten hebben en ook nu nog wel krijgen, die 2x in de maand gaat vast niet in eenzame opsluiting met de boys.

Daarom snap ik het niet..
En vind ik het een poedersuiker excuus

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:19

Ik bedoel als het goed zit in je relatie waarom überhaupt contact zoeken op een datingsite met andere meid.
Dan mis hij blijkbaar wat.
Maar vind simpelweg maar banketstaaf van dat hij onzeker is.