Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nelis schreef:FerroSandy schreef:Ik vind het maar kort gezegd een slappe hap.
Het goed praten met ik ben onzeker.
Daarom heb ik dit gedaan.
Meestal als je juist onzeker ben stap je niet snel op een vreemde meid af lijk mij.
Vind het echt een slap excuus.
Ferrosandy, dat vind ik dus ook..
Je neemt wel de stap om een profiel aan te maken, foto te verraggen en jezelf als single te profileren..
Je had ook met mij kunnen praten.
love_western schreef:Tjah ik zou het ook niet accepteren dat mijn vriend gaat eisen dat ik hulp moet zoeken omdat ik soms zeer onzeker kan zijn. Waardoor ik soms raar kan reageren op mijn vriend.
Dus ik snap de reactie van je vriend wel goed. Ik zou eerst willen weten waar die onzekerheid vandaan zou komen. En misschien is er een reden waarom hij het niet durfde te vertellen.
Als ik bijvoorbeeld aan iemand wat moet vertellen waarvan ik van te voren weet dat ze gigantisch fel kan reageren, dan stel ik het ook liever uit.
En daarnaast horen we nu maar 1 kant van het verhaal.
nelis schreef:love_western schreef:Tjah ik zou het ook niet accepteren dat mijn vriend gaat eisen dat ik hulp moet zoeken omdat ik soms zeer onzeker kan zijn. Waardoor ik soms raar kan reageren op mijn vriend.
Dus ik snap de reactie van je vriend wel goed. Ik zou eerst willen weten waar die onzekerheid vandaan zou komen. En misschien is er een reden waarom hij het niet durfde te vertellen.
Als ik bijvoorbeeld aan iemand wat moet vertellen waarvan ik van te voren weet dat ze gigantisch fel kan reageren, dan stel ik het ook liever uit.
En daarnaast horen we nu maar 1 kant van het verhaal.
Onzekerheid, heb ik alle begrip voor. het stukje verzwijgen en nu aankomen met die onzekerheid en als ik een optie geef daar pal tegen in gaan, dat nekt mij.
en ja aan elk verhaal zitten 2 kanten.. daar heb je een punt. in dit verhaal zet ik iets online, naar aanleiding van een ander online iets wat hij er op zet

anneliesdj schreef:Hoe is je vriend verder als persoon?
Is het een rustige teruggetrokken jongen die weinig aandacht heeft van vrouwen en voor wie jij de eerste relatie bent of is het er een die aandacht genoeg heeft, veel stapt en weet dat hij er leuk uitziet?
Lijkt me nogal wat verschil maken namelijk.
anneliesdj schreef:Hoe is je vriend verder als persoon?
Is het een rustige teruggetrokken jongen die weinig aandacht heeft van vrouwen en voor wie jij de eerste relatie bent of is het er een die aandacht genoeg heeft, veel stapt en weet dat hij er leuk uitziet?
Lijkt me nogal wat verschil maken namelijk.
Yonker schreef:Tja maar als hij zo'n spijt heeft waarom zoekt die dan geen hulp zoals jij wil?
Wil hij voor je vechten moet hij dat maar laten zien.... Je hebt gezegd dat je wil dat hij hulp zoekt maar dat wil die niet.... Wat verwacht hij nou van jou?
Ik zou hem zelf voor het ultimatum stellen en zeggen of je zoekt hulp en we proberen het nog of ik ga bij je weg.
tita schreef:En die sites zit iedereen met een reden en vaak zijn dat er 2 of een relatie of seks
nelis schreef:Rustige jongen die wel van een biertje houd en ook zeker 2 x per maand met zijn maten gaat stappen.
Hij heeft veel losse flodders gehad en 1 serieuze relatie voor mij inc samenwonen.
Hij is leuke vent om te zien
FerroSandy schreef:Omdat hij niet onzeker is en dat als excuus gebruikt.
Als hij wil dat goed gaat met de relatie dan zoek je überhaupt geen contact met andere meiden.
anneliesdj schreef:nelis schreef:Rustige jongen die wel van een biertje houd en ook zeker 2 x per maand met zijn maten gaat stappen.
Hij heeft veel losse flodders gehad en 1 serieuze relatie voor mij inc samenwonen.
Hij is leuke vent om te zien
Dan zou hij toch genoeg bevestiging gehad moeten hebben en ook nu nog wel krijgen, die 2x in de maand gaat vast niet in eenzame opsluiting met de boys.